טיפים לבחירת קבלני בניין

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

קניתם שטח ועכשיו סוף סוף הגיע הזמן שהוא יממש את ייעודו ותבנו עליו בית. עכשיו, בכדי שתוכלו להשלים את המשימה עליכם להכניס לתמונה קבלן בניין.
חשוב לציין, שבין אם אתם מעוניינים ליישם שיטת בנייה קונבנציונאלית ובין אם בניה ירוקה, לרמה המקצועית של הקבלן תהיה השפעה רבה על התוצאה.
כחלק מכך, בהליך הבחירה ההמלצה היא לשים דגש על לא מעט פרמטרים ובין היתר מומלץ להוציא אל הפועל את הטיפים הבאים:

איסוף מידע וצמצום האפשרויות

בשלב הראשון, ההמלצה היא לאסוף פרטים ומידע רלוונטי לגבי קבלני בניין הפועלים באזורכם. תוכלו להשתמש ברשת האינטרנט בכדי לקבל גישה לכל המידע אשר יאפשר לכם ללמוד על הרמה המקצועית, הניסיון של אותו קבלן בניין, תחומי ההתמחות שלו ובהתבסס על כך להבין אם הוא יוכל לספק מענה על הציפיות שלכם. בשלב הבא, תוכלו להרכיב רשימה מצומצמת של קבלני בניין אשר נראים לכם כמתאימים ביותר למשימה.

חוות דעת והמלצות על קבלן הבניין

בשלב הבא ועוד לפני שאתם קובעים פגישות עם קבלני בניין, המטרה שאתם אמורים לכוון אליה, היא לצמצם את הרשימה ככל שמתאפשר.
בכדי לעשות זאת, ההמלצה לחפש חוות דעת והמלצות על אותם קבלני בניין. כמובן, תוכלו להשתמש ברשת האינטרנט עבור המטרה – ניתן למצוא חוות דעת במנוע החיפוש גוגל וברשתות החברתיות.
אם יש לכם מכרים או שיש לכם דרך להגיע ללקוחות של אתו הקבלן, דבר זה יוכל להבטיח לכם קבלת המלצות בעלי אמינות גבוהה.

לבצע תחקיר

ברגע שנשארתם עם רשימה מצומצמת של 2 או 3 קבלני בניין אופציונאליים. כדאי לעשות תחקיר מקיף על כל אחד מהם, אשר יוכל להבטיח לכם שתבחרו בסופו של דבר באיש מקצוע אמין.
התחקיר אמור לכלול בתוכו בחינה של פרויקטים קודמים אשר חתומים על ידי אותו הקבלן – כאשר, התחקיר הזה יאפשר לכם לקבל את התמונה האיכותית והמלאה ביותר על הרמה המקצועיות והיכולות של אותו הקבלן.

פגישה מקדימה עם אותו קבלן בניין

ברגע שמצאתם את מה שאתם מחפשים ונראה לכם שהצלחתם לשים את האצבע על קבלן הבניין המתאים ביותר למטרה, ההמלצה תהיה לקבוע אתו פגישה ראשונית. כדאי להגיע לפגישה כשאתם מוכנים לקראתה – הכינו רשימת שאלות מסודרת אשר התשובות עליהן יאפשרו לכם להבין אם אכן מדובר באיש המקצוע המתאים. כדאי לבדוק מולו פרטים על שיטות העבודה שלו, על הספקים וקבלני המשנה עמם הוא עובד ועל כל פרט אחר אשר יכול לאפשר לכם להבין לקראת מה אתם הולכים. באותה ההזדמנות תוכלו כמובן גם לבקש הצעת מחיר מפורטת – בהתבסס עליה תוכלו להבין אם הוא גם מציע שירותים במחירים שהינם הוגנים ותואמים את מחיר השוק.

לשים לב לפרטים

בעת הפגישה עם קבלן בניין, קיימת חשיבות גבוהה לא רק להתרשם מהרמה המקצועית שלו, אלא גם מהחיבור האישי שיש לכם עמו. חשוב שתיקחו בחשבון שהקבלן אמור ללוות אתכם תקופת זמן ארוכה ושתהיה לו השפעה רבה על השאלה איך הבית העתידי שלכם יראה. מהסיבה הזאת, יש לנסות ולהתרשם גם מהאישיות שלו ומרמת החיבור שיש לכם אתו.

קבלת ההחלטה הנכונה

רק אחרי שאתם מרגישים שיש בידיכם את כל המידע לו אתם נזקקים בכדי לקבל החלטה, תוכלו להבין אם הוא אכן איש המקצוע בעבורכם. כמובן, שגם אחרי שקיבלתם החלטה, ההמלצה תהיה להישאר עם היד על הדופק, להתעדכן בכל שלבי העבודה – זכרו שתפקידו של הקבלן הוא לייצג אתכם ואת האינטרסים שלכם לאורך כל שלבי הבנייה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!