טעויות בשיפוץ חדר אמבטיה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ חדר אמבטיה הוא אחד ממהלכי השיפוץ השכיחים ביותר בישראל. הצורך לשפץ את חדר האמבטיה הוא צריך שכיח הרבה יותר מאשר הצורך לשפץ את כל הבית. יחד עם זאת, כאשר משפצים חדר אמבטיה, חשוב מאוד לעשות את זה נכון בכדי להבטיח גם שביעות רצון מהאסתטיקה אבל גם כדי להבטיח שהשיפוץ הזה יחזיק מעמד לעוד עשורים שלמים. בשורות הבאות נספר לכם על טעויות בשיפוץ חדר אמבטיה ועל הדרך להימנע מהן.

הטעויות שאתם רוצים להימנע מהן בשיפוץ חדר אמבטיה

בואו פשוט ניגש ישר לעניין ונפרט את הטעויות המרכזיות בפרויקטים של שיפוץ חדר אמבטיה:

התעלמות ממצב הצנרת – ההחלטה לשפץ את חדר האמבטיה נובעת בדרך כלל מהרצון לחדש את העיצוב והאסתטיקה של חדר אמבטיה מיושן. זה כמובן בסדר גמור אבל אם אתם כבר מסירים את כל אריחי החיפוי והריצוף כדי להחליף אותם בחדשים ואם אתם מחליפים כיורים, אסלות ומקלחונים, חשוב מאוד לנצל את זה כדי לטפל גם בצנרת המיושנת שעומדת מאחוריהם. כדי להימנע ממצב בו אחרי שיפוץ קומפלט של חדר האמבטיה מתחילות להופיע אצלכם נזילות וצרות מים אחרות בחדר האמבטיה, כדאי לבצע בדיקה יסודית של הצנרת ועל פי הצורך להחליף אותה, לפני שמבצעים את עבודות הגמר החיצוניות.

עיצוב לפי מצב רוח – זה אולי יפתיע אתכם, אבל מרבית החלטות העיצוב שאנו מקבלים בעצמנו, הן החלטות מבוססות מצב רוח. ראינו עיצוב מסוים אצל חברים או בני משפחה, אהבנו מאוד את חדר האמבטיה במלון שזה עתה חזרנו ממנו ואנחנו רוצים אחד כזה גם אצלנו. אז זהו שלא. את חדר האמבטיה שלכם אתם רוצים לעצב על פי ההעדפות העמוקות ביותר שלכם. כך למשל, ישנם עיצובים מאוד מורכבים עם אבני פסיפס זעירות, ריצוף וחיפוי כהים שמשווים לחדר האמבטיה נופך יוקרתי מאוד, אבל פוגעים מאוד ברמת הניקיון שלו. בחדר האמבטיה שלכם אתם לא רק רוצים לא לראות את הלכלוך אלא רוצים לראות את הניקיון ואת זה אפשר להשיג רק בחדר אמבטיה בהיר. חשבו היטב על העיצוב, הימנעו מהחלטות חפוזות ועל פי הצורך הסתייעו באיש מקצוע.

תכנון מחדש – זכרו שבמהלך של שיפוץ חדר אמבטיה יש לכם הזדמנות לשנות את כל מראה חדר האמבטיה. אתם לא חייבים לבנות את אותו חדר אמבטיה רק מחדש, אלא יכולים לשנות אותו לחלוטין, לרבות חלונות ודלתות. שמרו על ראש פתוח וחשבו היטב על הכל.

ריצוף וניקוז – שימו לב לכל נושא שיפועי הריצוף לצורך ניקוז והקפידו על תכנון נכון של השיפועים כדי להבטיח ניקוז מיטבי של המים מכל רחבי חדר האמבטיה.

הקפידו על שימושיות – מעבר לעניין העיצוב, שיפוץ חדר אמבטיה חייב להבטיח לכם גם רמה גבוהה של שימושיות – ברז נוח עם זרימה טובה, אסלה עם שטיפה יעילה, מקלחון מרווח מספיק, כל אלה הם שיקולים שעליכם לקחת במסגרת פרויקט שיפוץ חדר אמבטיה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!