כמה עולה פינוי אסבסט? בשיפוץ דירה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אסבסט הוא חומר מסרטן ידוע שמשמש לתהליכי בנייה בזכות עמידותו לאש וחום. ברוב המקרים, הוא נמצא בבתים ישנים או במבנים שנבנו לפני שהתקנות הגבילו את השימוש בו בישראל. אם זוהה אסבסט, הסרתו צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. חברה מקצועית להסרת אסבסט מוסמכת בפינוי אסבסט באמצעות ציוד בטיחות מתאים. לפני שנציג בפניכם כמהעולה פינוי אסבסט כדאי להבין את התהליך קצת יותר לעומק.

מה זה בכלל אסבסט ולמה צריך לפנות אותו?

היחידה לפינוי אסבסט מתמחה באסבסט הוא חומר המורכב מתערובת של מינרלים שפעם היו משלבים אותם בעיקר במטרה להשיג יתרונות בתחום הבניה הקשורים לבידוד מפני חום או רעשים. מדובר באחד החומרים הכי חזקים שיש והוא לא מהווה סכנה שהוא שלם, אלא רק כאשר הוא עובר תהליך חימום, נשרף או לחילופין נשבר. במצבים כאלה מה שקורה זה שמשתחררים לאוויר הסיבים של החומר וזה בעצם מה שמסוכן לנו לבריאות. זו הסיבה שהרבה פעמים מבצעים פינוי של החומר לפני הצורך. כל התהליך שלב אחר שלב חייב להתבצע לפי החוקים וההנחיות של המשרד לאיכות והגנת הסביבה.

אם אתם תוהים כמה עולה פינוי אסבסט, העלות הממוצעת היא בין 4,492 עד 8,872 ₪, עם ממוצע ארצי של 7,800 ₪. רוב העלויות של פינוי אסבסט כוללות את החומרים על מנת להגן על האזור מפני חשיפה במהלך ההסרה, כך שהעלות הסופית מבוססת על גודל העבודה.

שיקולים שצריך לקחת בחשבון בחישוב עלויות פינוי אסבסט

הכנת השטח והתקנת הציוד הדרוש להסרת אסבסט היא השיקול המשמעותי ביותר שיש לקחת בחשבון כדי להבין כמה עולה פינוי אסבסט. שטח קטן עם אריחי אסבסט עשוי להזדקק רק לחדר יחיד שמוגן מפני זיהום, אבל רצפה שלמה תדרוש הרבה יותר חומרים והכנות על מנת למנוע חשיפה.

גודל השטח

במקרים רבים, אסבסט אינו נמצא בכל בית, אלא באזורים מסוימים בלבד. ככל שהאתר קשה יותר להגעה, כך פרויקט הסרת האסבסט עשוי להיות יקר יותר, חלל צר או עליית גג קטנה מסוכנים יותר לאדם שמסיר אסבסט, ויש להקפיד יותר במהלך איטום החדר.

התשובה לשאלה כמה עולה פינוי אסבסט בתוך הבית יכולה לנוע בין 20 ₪ ל-80 ₪ לכל מטר מרובע, והסרתו מהגג או הציפוי עשויה לעלות עד 1,200 ₪ למ"ר. פרויקט לתיקון אסבסט על בית שלם עשוי להתחיל ב-60,000 ₪.

עלויות ניקוי והכנה מראש

הכנת השטח להסרת אסבסט היא תהליך שלוקח זמן רב ומטרתו להגן על עובדים ובעלי בים מפני סיבי אסבסט מעופפים שאסור לשאוף אותם. קבלן בנייה יודע להשתמש בציוד באופן נכון על מנת למנוע תנועת אוויר נוספת, ובונה אזור טיהור, חדרים אטומים, ומציב תמרורי אזהרה ומכלי סילוק.

כל ההכנות האלה משפיעות על התשובה לשאלה כמה עולה פינוי אסבסט, והעלות הממוצעת יכולה לנוע בין 960 עד 1,400 ₪ לשעה, כולל חומרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!