מחיר התקנת גג פנל מבודד

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

פנל מבודד הוא אחד החומרים הנפוצים בחו"ל ובשנים האחרונות הוא נכנס לשימוש ביותר ויותר פרויקטים בתחום הבניה והשיפוץ גם בארץ. כשמו כן הוא, מעניק תכונות של בידוד תרמי ואקוסטי ובשימוש נכון הוא יכול להפחית את הרעש במקום ולצמצם את הוצאות החשמל עבור חימום וקירור.

אפשר לראות גגות של פנלים מבודדים מיושמים במבנים מגוונים. בבתים פרטיים, במבנים ניידים, כיתות לימוד ואפילו בתחום התעשייה והמסחר. הם מהווים פתרון פשוט יחסית לצורך חשוב, בידוד וקל ליישם אותם על במבנה. הם מאופיינים כקלי משקל ועליהם לעמוד בסטנדרטים ייצור גבוהים כך ואז הם בטוחים לשימוש.

כמה עולה להתקין גג פנל מבודד?

מחיר התקנת גג פנל מבודד מורכב משני פרמטרים. הראשון הוא עלות החומר והשני הוא עלות העבודה. מבחינת החומרים אנחנו יכולים לראות כי ישנם מספר סוגים שונים של פנלים. הם נבדלים זה מזה בשני דברים, במסגרת ובמילוי. היום אפשר למצוא מסגרות מאלומיניום או מפח. המילוי יכול להיות מפוליאוריטן מוקצף, פוליסטרון וצמר סלעים.

עלויות הבניה יכולות להשתנות בהתאם למורכבות של הגג, לאופן הגישה אליו ולניסיון של החברה עם עבודות דומות. באופן כללי, ניתן להגיד כי העלות של התקנת הגג נמדדת על פי מטר מרובע ויכולה להתחיל במחיר של 180 ₪ למטר מרובע. חשוב להבין כי עלות זו יכולה להשתנות בהתאם לאופן העבודה שנדרש ולחומרים בהם יעשה שימוש.

היתרונות של הגג המבודד

ישנם יתרונות רבים לבניית גג מפנלים מבודדים. נתחיל מכך שקל להשתמש בהם. הם קלי משקל, אינם מעמיסים על המבנה ואנשי מקצוע שמכירים את שיטת העבודה אוהבים לעבוד בה. שימוש בפנלים יכול לחסוך זמן בעבודות השיפוץ או הבניה ולהפוך במהירות מבנים שאינם מתאימים למגורים או שהות למבנים בטוחים.

יתרון בולט נוסף הוא הבידוד של הגג. בין אם יש צורך בבידוד אקוסטי ובין אם בבידוד תרמי, מדובר על יתרונות משמעותיים אותם ניתן להשיג בעלות נמוכה יחסית. כל הפחתה באנרגיה הנדרשת לקירור או חימום החדר היא משמעותית וזאת נשיג באמצעות השימוש בפנלים המבודדים.

כשנספרים היתרונות של הגג המבודד ניתן לראות גם את האסתטיקה שלו. היום ניתן לבחור בפנלים אשר יתאימו למרחב ולהשתמש בהם כאלמנט עיצובי. כיוון שקל להשתמש בהם, ניתן לשלב בפנים את מערכת התאורה על פי הצורך (כמובן שחיבורי החשמל יתבצעו על ידי חשמלאי שמוסמך לעסוק בכך).

מחיר התקנת גג פנל מבודד לאורך השנים

בחינת עלויות הבניה או השיפוץ לא יכולה להימדד רק כאן ועכשיו. יש לבחון כיצד הבניה העכשווית תשפיע על עלויות התחזוקה בעתיד. ככל שהפנל הנבחר מבודד טוב יותר מבחינה תרמית כך ההוצאות עבור חימום וקירור המקום נמוכות יותר. חיסכון זה יכול להתבטא במאות שקלים מדי שנה כך שעל פני תקופה ההוצאה הראשונית יכולה להיות משתלמת מאד (בבחירה נכונה של הגג).

התקנה איכותית תוכל לחסוך עבודות תחזוקה לאורך השנים ובמיוחד כאשר מדובר בפנל ממסגרת אלומיניום שאינה מחלידה ואינה משנה את צבעה. מכאן אפשר להבין כי ישנם יתרונות רבים לבחירה בגג מבודד וכשנעשית בחירה נכונה בפנלים ובחברה המבצעת, המבנה יכול להיות חסכוני יותר עם השנים.

לעבוד עם מקצוענים בתחום

בירור על מחיר התקנת גג פנל מבודד חייב להתבצע במקביל לבירור החברה המקצועית שתתקין אותו. לא מומלץ להשאיר לעבודה לאנשים שלא מכירים את הדרישות ולא את ההבדלים בין הפנלים השונים המוצעים בשוק. היחידה לשיפוצים מזמינה אותך לשמוע עוד על הנושא ולקבל הצעת מחיר הוגנת ומותאמת אישית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!