מחיר פנל מבודד

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

פנל מבודד משמש בבניה של שלל מבנים. בין היתר אפשר להשתמש בו בקרוונים, מחסנים, מבנים ניידים, תוספות בניה ועוד. הפנל הוא קל משקל ובאותו הזמן מהווה פתרון בידוד איכותי מפני קור, חום ורעש. השימוש בו נוח מאד ויכול לחסוך זמן בתהליך הבניה או השיפוץ.

הפנל עצמו בנוי משתי שכבות של פח או אלומיניום שמהוות את המסגרת ובניהן ישנו חומר בידוד. חומר זה יכול להיות צמר סלעים, פוליסטירן מוקצף או שילוב של מספר חומרים. העובי של שכבת הבידוד משתנה ויש להתאים את הפנלים הנכונים לכל צורך.

סוגי הבידוד

מחיר פנל מבודד מושפע בעיקר משני פרמטרים: המסגרת והמילוי. המילוי של הפנל יכול להיות עשוי פוליסטרון מוקצף אשר מוכר לרובנו בשם הפופולארי – קלקר. חומר זה הוא לבן, קשיח ואינו רעיל. פנל זה מתאים לחדרי קירור וכאשר יש צורך בבידוד תרמי גבוה. זהו חומר בידוד נפוץ.

חומר נוסף הוא פוליאוריטן מוקצף אשר מאופיין בצפיפות גבוהה ויכולת בידוד תרמית גבוהה. בנוסף לתכונות התרמיות, הוא נותן מענה לבידוד מפני מעבר נוזלים. זהו אינו הפנל הנפוץ ביותר אך הוא נותן מענה איכותי ויש לשקול להשתמש בו.

סוג נוסף של פנל מגיע במילוי של צמר סלעים. החומר נחשב לעמיד בפני אש ולכן הוא יכול לשמש באזורים בהם ישנה פעילות רבה של אנשים כולל מבני מגורים. הוא עמיד בפני חרקים שונים ואינו משנה את הצורה לאורך השנים. גם פנל זה נותן מענה לבידוד תרמי ואקוסטי.

מחיר פנל מבודד

מחירם של הפנלים נמדד על פי מטר מרובע כאשר ישנם מרכיבים אשר יכולים להשפיע על העלויות של הפנל היחיד.

פח או אלומיניום

כפי שציינו, הפנל יכול להיות עשוי ממסגרת פח או אלומיניום. שני הפנלים יכולים לתת פתרון טוב כאשר יש להביא בחשבון שהאלומיניום אינו חשוף לקורוזיה והפח צריך לקבל שכבת הגנה כדי שלא יהיה חשוף אליה. כדי להימנע מצורך להחליף את הפנלים בעתיד יש לבדוק כי יינתן לך רק הפנל המתאים לסביבה בו הוא יונח.

חומר הבידוד

ישנם חומרי בידוד שונים אשר יכולים להתאים עבורך אך יש לשאול מהי המטרה של הפנלים. למשל, אם הם מיועדים לתקרת הקומה האחרונה, חשוב מאד שהם יוכלו לבודד את החום. אם הם מיועדים לקליניקה ומקומות שדורשים בידוד אקוסטי, יש לוודא שהם יתנו את המענה המתאים. החומר יכול להשפיע על העלויות ויש לבדוק כי ניתן לך הפתרון הטוב ביותר.

עובי הפנל

בדיקת מחיר פנל מבודד יכולה להעלות טווח של מחירים, בין היתר כיוון שכל פנל מגיע בעובי שונה. במבנים רבים כמו גם מבני תעשייה ומשרדים, השימוש בפנלים הסטנדרטיים ייתן מענה מצוין. במקומות קרים או חמים במיוחד וכן במקומות אשר דורשים שקט, יש לשקול להניח פנלים עבים יותר כדי לקבל את הבידוד הטוב ביותר.

כיצד נכון לעבוד עם פנלים מבודדים?

יש לזכור כי מעבר לכך שישנו מחיר לכל פנל מבודד, ישנו גם את מרכיב העבודה. בבירור על הפנלים השונים יש לבדוק קודם כל מהו הפתרון הנכון ביותר למקום. כלומר, במקום לבחור את הפנל הזול ביותר יש לבדוק איזה מהם יחזיק מעמד לאורך שנים רבות (במידה ומדובר על מבנה שאמור להמשיך לשמש לטווח הארוך). בשלב זה מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום ולשמוע את דעתם בנוגע לאפשרויות השונות שיכולות להיות במקום.

צוות מקצועי יוכל לעבוד עם כל אחד מהפנלים ולהציע לך את הפתרון הנכון ביותר עבורך. היחידה לשיפוצים מזמינה אותך לקבל פרטים נוספים וליהנות מעבודה איכותית ומקצועית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!