מייקאובר למשרד: שיפוץ למטרת מיתוג מחדש

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אם אתם עומדים לשפץ את המשרד במטרה למתג אותו מחדש, בין אם בגלל מיזוג/רכישה או מסיבות אסטרטגיות אחרות, זה הזמן לדמיין מחדש איך המותג החדש יבוא לביטוי במקום העבודה שלכם.

מיתוג מחדש הוא הרבה יותר מאשר אימוץ חבילת עיצוב אופנתית חדשה ובדרך כלל הוא כרוך במהפך במטרות וביעדיי החברה.

 

המותג, הלקוחות והצוות

אנחנו חיים בעידן שבו הצרכנים מקיימים קשרים יותר ויותר עמוקים ומורכבים עם המותגים האהובים עליהם. משווקים מודעים לעובדה שהמיתוג כבר לא מוגבל רק לכרטיסי ביקור, לשלטי חוצות או לאתרי האינטרנט. המיתוג בימינו הוא חוויה מקיפה שאמורה ליצור קשרים עמוקים יותר בין הלקוחות לבין העסק. אבל מה עם צוות העובדים?

היום יותר מתמיד, העובדים רוצים לחוש תחושה של מטרה בעבודתם, וחברות הממוקדות באנשים נוהגות לבחון את הארגון שלהן מנקודת המבט החווייתית. חברות שכאלה משכילות לחבר את העובדים לארגון ואת האחד אל השני על ידי מתן ביטוי למותג החברה בכל סביבת העבודה.

 

איך ליצור סביבה ממותגת בעלת השפעה?

 

לצקת גאווה במותג החדש

כל יוזמה למיתוג מחדש גוררת אחריה שינויים בארגון. יתכן שהעובדים יתקשו להתמודד עם שינויים אלה. הם כנראה יתהו ׳מה זה אומר?׳ ׳איך העבודה שלי תושפע מזה?׳ סביבת העבודה השונה עשויה לגרום להם להרגיש אחרת כשהם נכנסים בדלת המשרד.

כדי לעורר גאוות יחידה בקרב הצוות, קחו בחשבון שגם הביטויים הפשוטים ביותר של המותג החדש (כמו עבודות צבע – בחירת פלטת הצבעים השונה, ציטוטים מחזון החברה על הקירות, חללים המעודדים שיתופי פעולה) יכולים לעשות זאת. יתרה מכך, סביבת עבודה שהיא מעוררת השראה וממריצה, יכולה לעזור לשימור העובדים המובילים בעסק. וכך, המיתוג מחדש יהפוך לנכס אסטרטגי מבחינת משאבי אנוש, בשוק העבודה ההולך ומתהדק.

 

לערב את העובדים

לפני שאתם מפרסמים את המותג במרחב הפיזי של העסק, חשוב לאסוף מידע. בדקו מה חשוב לעובדים בסביבת העבודה שלהם? מה הם היו רוצים לשנות? האם ניתן לשתף אותם בתוכניות השינוי כדי שיתכוננו לבאות?

אם המטרה של הסביבה הממותגת היא להעמיק את הקשר בין צוות העובדים למקום העבודה שלהם, כדאי לערב אותם בתהליך השינוי, תוך הפעלת ערכי האמון והתקשורת של המותג החדש.

 

לבצע שדרוגים פשוטים וחסכניים

  • בעת השיפוץ והיישום מחדש של המותג במשרד, ברוב המקרים סביבת העבודה יורדת לתחתית רשימת העדיפויות של ההנהלה.
  • יש חברות המתייחסות לסביבה הממותגת כעל הצעה של ׳הכול או לא כלום׳. כלומר, מדובר בבחירה בין השקעה כספית גדולה לשיפוץ המשרד כולו, לבין השארתו כפי שהוא. אבל ישנן דרכים יצירתיות וחסכוניות שיעזרו לכם לשלב את המותג בסביבת המשרד.
  • הנה כמה דרכים חסכניות שיעזרו לכם לספר את הנרטיב של המותג שלכם בחללי המשרד:
  • ייצור מדבקות עם כיתוב או גרפיקה שניתן להדביק בקלות על קירות המשרדף, מדבקות הנושאות מילים וביטויים המעוררים השראה בקרב העובדים, יכולות לייצג את חזון המותג, את הערכים שלו, כמו למשל היחס שלו לשירות הלקוחות.
  •  עדכון השילוט בחללים המשותפים ובחדר הישיבות, תוך שימוש בשפה המשקפת את ערכי המותג.
  • ניתן לספק לחללי המשרד מהפך ויזואלי מהיר על ידי צביעת כמה קירות מפתח בצבעי המותג החדשים.
  • ריענון אזור הקבלה כדי להציג את זהות המותג וערכת הצבעים החדשה.
  • עבודת צבע פשוטה ליצירת סביבה ממותגת.

ככל שהתקציב מאפשר לכם, כדאי לשקול להפקיד את המלאכה בידי קבלן שיפוצים ומעצב פנים לשיפוץ חדרי המשרד והרהיטים, או אפילו בידי אדריכל שיפתח מחדש ויתכנן את מלוא חלל המשרד.

לבסוף, סביבה ממותגת תומכת במעורבות עובדים. תנו לקשר אנושי זה להפוך להשראה באשר לאופן שבו המותג שלכם מתקיים בעולם הפיזי.

קבלן שיפוצים

המאמר נכתב באדיבות: גבע – פתרונות שילוט לעסקים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!