משפצים את הבית? כל מה שצריך לדעת לחורף חם במיוחד

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

עונת החורף מעוררת את הצורך בפתרונות חימום יעילים, שיספקו את הפתרונות האולטימטיביים לחימום סביבת המגורים. בשוק קיימים מגוון אמצעי חימום, מרדיאטורים דרך מזגנים ועד פאנלים קרמיים וכמובן, חימום תת רצפתי. לכל אחת מהאופציות מאפיינים שחשוב להכיר לפני שבוחרים את האמצעי האולטימטיבי להעלאת הטמפרטורה בחלל.
בבחירת האופציה המובילה יש לבדוק את צריכת החשמל שמציעה כל אחת מהאלטרנטיבות, איכות וטיב החום והתחושה שפתרון החימום משרה בחלל כמו גם התחזוקה והשפעה של הפתרון על העיצוב הכולל של המרחב.

כאמור, בשוק ניתן למצוא מגוון פתרונות של מערכות חימום: קמין חשמלי או קמין גז שאפשר לתלות או להציב במרחב המגיע בשלל עיצובים מרשימים ומחמם, לרוב ניתן לשלוט בבעירה דרך תרמוסטט מכני לוויסות ועד מפוח אוויר חשמלי. כמו כן, יש אופציה לרדיאטור שעשוי מקרמיקה עמידה, אבל זו עשויה להתחמם ולהיות מסוכנת למגע ויש לקחת בחשבון שצריכת החשמל עם רדיאטור עשויה להיות גבוהה למדי.

החום מתחיל מהרצפה


בשנים האחרונות דיירים רבים גילו את נפלאות החימום התת רצפתי ומבצעים הכנות שיפוץ חדר אמבטיה שיפוץ בית קומפלט ועוד המציע יתרונות רבים בכל הנוגע לחימום הבית. קיימות שתי מערכות לבחירה: אחת הפועלת על חשמל והשנייה על מים, כאשר רבים מעדיפים את האופציה של גוף חימום המחמם את המים מתחת לאריחים. המערכת התת רצפתית נחשבת ליקרה אבל לאחת הדרכים החסכוניות ביותר בטווח הארוך בחימום הבית. מעבר לכך, היא בלתי נראית על פני השטח ולכן, מתמזגת בהרמוניה עם כל עיצוב של החלל. בנוסף, החום מתפשט בצורה אחידה והחום עצמו נעים ולא מייבש כמו החום נובע מהמזגן או החום הנקודתי של מפזר חום. זו אופציה בטוחה בהשוואה למפזרי חום למיניהם ובעוד פאנל קרמי מיצר חום בטמפרטורה אחידה, הרי חימום תת רצפתי ניתן לווסת בהתאמה אישית לפי תנאי המרחב, כיווני אוויר של הבית והעדפה אישית. יתכן כמובן מצב שבו בני המשפחה מעוניינים בטמפרטורות שונות בחללים שונים, כך שאפשר לכוון את דרגת החום להעדפת מי ששוהה בחדר הנתון גם אם בחדר השני באותו בית בו מתוקנת שיטת חימום זו, הטמפרטורה היא שונה.
הממד הבטיחותי של שיטה זו מהווה פקטור חשוב בהעדפת המשתמשים – אין סכנת כוויה או התלקחות ועצם זה שהמערכת מוטמעת מתחת לריצוף, הרי שאפשר להתקין אותה גם בחדרים רטובים כמו מטבח וחדר רחצה. ניתן לדרוך על הרפה ברגליים יחפות והמדרך נעים וכאשר כפות הרגליים חמות – כל הגוף חם. המערכת מתאימה לחימום מרחבים רבים גם בתנאי אקלים קיצוניים וכן מבוססת על אנרגיה חוזרת ולכן, נחשבת לפתרון ידידותי לסביבה

לשלב התקנת המערכת כבר בתהליך השיפוץ


אומנם את החימום התת רצפתי ניתן להתקין וליישם בכל בית, אבל הפעולה דורשת הרמת האריחים ולכן, כדאי להחליט על יישום המערכת כבר בשלב השיפוץ, לבחור את המערכת בהתאמה לגודל החלל ולשלב את התקנתה עם תהליך השיפוץ. יש לבחור את המערכת וכאמור, רוב הדיירים בוחרים מערכת המבוססת מים נטולת קרינה אלקטרומגנטית והעובדת על מנגנון פיסיקלי פשוט. החום מועבר אל המים בצנרת של מערכת החימום וכך הרצפה מתחממת.
חשוב לבחור חברה אמינה ולרכוש ממנה המערכת ושהיא תבצע את ההתקנה בדרך מקצועית, כאשר תהליך ההתקנה כולל מספר שלבים לאורך הדרך: יישור הקרקע ופריסת לוחות בידוד פוליסטירן, שכבה של חול ואת גופי החום בצורת רשתות ברזל וכן בקר לפיקוח ובקרה על הפעילות. כמובן שבתהליך מעורבת הערכה של איכות הצנרת וכדאי לפנות לחברה המציעה שירות לקוחות אדיב ויעיל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!