ניקיון לאחר שיפוץ דירה – מה זה כולל?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

איזה כיף, התהליך של שיפוץ הבית הסתיים. כעת, לאחר שיפוץ דירה ועיצובה, נותר לבחור חברת ניקיון מומלצת לניקוי אחר שיפוץ. אם אתם מחפשים אחר מקצועני ניקוי אמיתיים, בואו נדבר על כמה טיפים טובים שינקו לנו את החיים.

מה כולל ניקוי לאחר שיפוץ דירה? אתם מוזמנים להנות מניחוחות מעולים, אך לא רק. מעבר לכך שהדירה שלכם בסופו של דבר צריכה להריח לא פחות ממעולה, היא צריכה גם להבריק. תוך כדי הברקת דירות אחרי שיפוצים, חשוב מאוד להבחין בין סוגי מכונות הניקוי שניתן או לא ניתן להשתמש בהן. מה ז"א? שימו לב, אם סיימתם לאחרונה שיפוץ דירה ואתם נותרתם עם כתמים על המרצפות, יהיה חשוב לבחור נכון את שיטת הניקוי.

שיטות ניקוי אחר שיפוץ בשנת 2020

בעוד שחברת ניקיון מסוימת תמליץ לכם על פוליש לאחר שיפוץ בית פרטי או דירה, חברה אחרת עשויה להמליץ לכם על שיטת ניקוי אחרת. לא פעם, אנשים ממהרים לבצע פוליש רצפות אחרי שיפוץ, רק בכדי לגלות כי אותן מרצפות בכלל לא אמורות להיות מנוקות בעזרת פוליש.

התוצאה? שריטות ונזקים במרצפות, וחבל. מעבר לכתמים על מרצפות, בפעמים רבות יהיה צורך אפילו להסיר שאריות בטון מהרצפה ומהריצוף. אם כך, חברה אשר עוסקת בתחום ניקיון לאחר שיפוצים בדרך כלל תציע מכונות ניקוי עוצמתיות במקרים אלו, אך לא רק. האם יש צורך לנקות גם קנטים? אולי תריסים עמוסים בהתזות בטון? חשוב להבהיר מראש את הכול אל מול חברת הניקוי.

כיצד עוד מנקים את הדירה אחרי שיפוצים?

שימו לב, שישנם חומרי ניקוי ייעודיים המיועדים להתמודד עם גושי בטון עיקשים. לרוב, יהיה מדובר ממש בגושים, שמסרבים "להתגרד" החוצה מהבית שלכם. אגב, אם אתם מעוניינים לנסות להסיר בטון בעצמכם, תוכלו לרכוש חומר הנקרא AKEMI, מסיר בטון מומלץ ביותר.

בעוד שמסיר בטון מסוג זה עשוי להניב תוצאות לא רעות, שימו לב שבדרך כלל, בכל מקרה תצטרכו עדיין להסתייע בחברת ניקוי עבור הפינישים ועבור ההברקה הסופית. בסופו של דבר, השקעתם כל כך זמן, אנרגיה וכסף בשיפוץ הבית, ככה שעל חברת ניקוי מומלצת ממש לא מומלץ להתפשר ולחסוך.

הסרת כתמים ושאריות חומרי בנייה

בין אם אתם זקוקים לשירות של חברת ניקיון עבור ניקוי שאריות חומרי בנייה, הסרת כתמים או כל ניקוי אחר, יהיה עליכם לוודא שאתם אכן לא מתפשרים. כיצד עושים זאת? קודם כל, מבקשים מחברת הניקוי רשימה של לקוחות ממליצים.

שימו לב, כל חברת ניקיון מומלצת אמורה לשמוח להציג בפניכם רשימה זו. מסרבים? המשיכו הלאה!

לאחר שאתם עוברים על רשימת לקוחות ממליצים, יש לתשאל את מקצועני הניקוי באשר לשיטות הניקיון בהן הם עתידים להשתמש. אם יורשה לנו להותיר עצה אחרונה, אל תמהרו לבצע פוליש לאחר שיפוץ. ראשית, בדקו האם המרצפות שלכם עשויות להינזק כתוצאה מפוליש. למשל, מרצפות גרניט ופורצלן יצריכו פוליש אשר ייחודי להן.

בהצלחה וניקיון נעים במענכם המתחדש!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!