עבודות אינסטלציה בשיפוץ דירה קומפלט

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה קומפלט הוא פרויקט מורכב הכרוך בעלויות בלתי מבוטלות. בפרויקט הזה מעורבים שורה ארוכה של בעלי מקצוע, כאשר את חלק מהעבודות מבצע הקבלן ואת חלקן מבצעים מומחים חיצוניים מתחומים נוספים. בין היתר, השיפוץ עשוי לכלול בנאים, חשמלאים, נגרים, מעצב פנים, וכמובן גם אנשי אינסטלציה. אז מה כוללות עבודות אינסטלציה בשיפוץ דירה קומפלט? על כך בשורות הבאות.

היקף השיפוץ המבוקש

אם תפנו אל אינסטלטורים מומלצים 24/7 ותשאלו אותם ממה מורכבות העבודות בשיפוץ דירה קומפלט, התשובות יהיו שונות למדי. ראשית, הדבר תלוי בעומק והיקף השיפוץ המבוקש, בין אם מדובר בשיפוץ מלא או חלקי בלבד, וברור שישנו הבדל בין החלפה של מספר כלים סניטריים לבין החלפת כל תשתיות המים בדירה. כמו כן, ישנה השאלה של בחירת המוצרים והמרכיבים, שכן בתחום הצנרות ואביזרי הסניטריה השמיים הם הגבול. רק מחיר של ברז יכול להתחיל בעשרות שקלים ועשוי לטפס למאות רבות. הכל בהתאם למסגרת התקציב ולהעדפות האישיות שלכם.

מעבר לכך, כל אינסטלטור 24/7 עשוי להציע מחיר שונה עבור העבודות, הכוללות את שעות העבודה ואת עלויות האביזרים. ניתן כמובן לחסוך בעלויות על ידי בחירה מבין מספר הצעות מחיר. כמו כן ניתן לחסוך על ידי קניה חכמה, בין או באופן עצמאי, בעזרת הקבלן שיכול לקבל מחירים סיטונאים או על ידי פנייה לחנויות עודפים. יחד עם זאת, לצד הרצון המובן לחסוך היכן שניתן בעלויות הפרויקט הגבוהות ממילא, יש להקפיד לעבוד עם אינסטלטורים מיומנים ואמינים, הנעזרים בציוד איכותי.

מה מבצעים אינסטלטורים מומלצים 24/7 בשיפוץ קומפלט

בין אם מדובר בשיפוץ מקיף או חלקי, במרבית המקרים יש להחליף את כלי הסניטריה. מדובר למשל בארון האמבטיה, בברזי המטבח והאמבט, מקלחון, אסלות וכן הלאה. תפקידו של בעל המקצוע הוא להתקין את האביזרים בצורה הולמת, בטוחה ותקינה לחלוטין, ובמידת הצורך גם ללוות את הלקוח לקנייתם. למעשה, הצטרפות אל אינסטלטורים 24 שעות לביצוע הקניות הנדרשות הינה מומלצת, שכן הדבר מאפשר לפקח אחר הגינות ואמינות בעלויות. מצד שני, מי שיוצא לסיבוב הקניות לבד וללא ליווי מקצועי, מסתכן בבחירת אביזרים שאינם תואמים זה לזה. לכן, בכל מקרה מומלץ להיוועץ באינסטלטור ואף לצאת ביחד איתו לקניות.

במידה ומדובר בשיפוץ מלא ייתכן ויהיה צורך להחליף את כל תשתית המים, כלומר הצנרת. במרבית הבתים בישראל קיימת צנרת פלסטיק, אולם בישנים יש צנרת מברזל שבהחלט תדרוש החלפה. כיום מקובל לבחור בצנרות מסוג SP, מולטיגול ופקסגול. השתיים הראשונות מאפשרות כיפוף של הצינורות לזוויות מספקות על מנת לחבר אותם זה עם זה בשיטה טורית. מצד שני, צנרת לקסגול אינה ניתן לכיפוף ולכן השיטה היא הנחה במקביל. לכל אחת משתי השיטות יש מאפיינים ויתרונות משלה, ובאחריות בעל המקצוע לבחור את הצנרת המתאימה ביותר בהתאם לתוכניות השיפוץ ולתנאי השטח.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!