ריצוף אבן חוץ

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

ריצוף אבן חוץמעוניינים לרצף את החלק החיצוני של ביתכם כמו למשל את שביל הכניסה לבית, מבואת הכניסה והמדרגות, המרפסת, האזור הסמוך לבריכה או אזורים אחרים?

 

המומחים מטעם היחידה לשיפוצים ישמחו לסייע לכם בתהליך של ריצוף אבן חוץ. אנו מעניקים לקהל לקוחותנו מגוון רחב של אפשרויות ריצוף בהתאמה אישית ועל פי התקציב העומד ברשותכם. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, להוזיל עלויות ולהנות מעבודה איכותית ברמת גימור מושלמת באחריות.

 

מדוע דווקא ריצוף אבן חוץ?

לאבנים מסוגים שונים בין אם מדובר באבנים טבעיות כמו לשם, שוהם, בזלת או שיש ובין אם אבנים שעברו תהליך סינטטי מגוון רחב של יתרונות. היתרון הראשון והחשוב ביותר הוא בהיבט של תחזוקה. אם משווים את האבן לעץ למשל, מגלים כי בקושי יש צורך לבצע פעולות תחזוקה. האבן קלה לניקיון, עמידה לכתמים וחסכונית מבחינת העלות לטווח הארוך, לעומת העץ אותו יש לתחזק, לשייף ולשמן אחת לתקופה. יתרון נוסף הוא בהיבט העיצובי. היום יש מגוון עצום של אבנים בשלל צבעים ומרקמים, כך שניתן יהיה להתאים את החיפוי בצורה מושלמת לסגנון העיצובי של ביתכם ולצרכים שלכם.

 

בהיבט הפונקציונלי, לאבן חוץ יש עוד יתרונות בעיקר כאשר יורד גשם ריצוף מאבן אינו מחליק כלל והמים מחלחלים אל תוך האבן ואף משפרים את המראה שלה ומעניקים לה ייחודיות. תוכלו להשיג לגינה שלכם כמעט איזה סגנון עיצובי שתרצו בעזרת חיפוי אבן חיצוני החל מעיצוב בסגנון מודרני, דרך סגנון קלאסי ועד סגנון כפרי.

 

איפה ניתן לשלב ריצוף אבן חוץ?

ניתן לשלב ריצוף אבן חוץ בבתים פרטיים, וילות, חצרות קטנות, גינות, מבואות, כניסות לבתים, באזורים כמו מרפסת ועוד. יש אפשרות לבחור בריצוף שמשתלב בהרמוניה יחד עם הריצוף שאנו בוחרים לחלקים הפנימיים של הבית, או לחילופין לשבור את המראה עם ריצוף אחר לגמרי.

 

 

סוגים לריצוף אבן חוץ

לכל אבן יש את התכונות המאפיינות אותה. לכן, לפני שבוחרים ריצוף, חשוב להכיר מעט את סוגי האבנים הקיימות, להבין את התכונות של כל אבן, לבחון את היתרונות אל מול החסרונות ואז לקבל החלטה. בנוסף, יש להתייחס לאקלים המאפיין את האזור בו אתם גרים, התקציב העומד ברשותכם והסגנון העיצובי שאתם רוצים ליצור.

 

  • אבן בזלת לריצוף חוץ – עשויה מעין גרגירים דקים ומשובצת עם גבישים. אבן קשה, חזקה ועמידה לאורך שנים.
  • אבן טרווטרין -נוצרת ממשקעים של מינרלים ונחשבת חזקה. בעלת מראה קלאסי נקי ואלגנטי.
  • אבן בורגון – מעניקה לחצר מראה עתיק וייחודי.

המחירים לריצוף אבן לבית או לחצר משתנים בהתאם לסוג האבן ונעים בין 1000-120 שקלים למטר מרובע עבור אריחים שהם דמוי אבן או אבן סינטטית. לעומת זאת, אם תבחרו ללכת על ריצוף אבן טבעית, המחיר יעלה וינוע בין 180-1,000 שקלים למטר מרובע.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!