שימוש בבטון בפרויקט שיפוץ דירה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

איך נוצר בטון  – כל מה שרציתם לדעת

חומר הבטון הוא אחד מהחומרים הנפוצים ביותר בתעשיית הבניין כיום, והוא חיוני ומשמש לסוגים שונים של פרויקטים לבנייה בכל העולם. ולמרות שהוא קיים כמעט בכל מבנה שסובב אותנו, רבים לא יודעים בדיוק איך החומר הזה עובד.

במאמר הבא תוכלו ללמוד יותר על האופן שבו נוצר הבטון והחומרים השונים שמרכיבים אותו.

 

יצירת תערובת הבטון הבסיסית  

 

הבטון של ימינו הוא תערובת שמורכבת מחומרי מילוי וחומרים מקשרים. אלה כוללים ארבעה מרכיבים עיקריים: צמנט שהוא חומר מקשר כמו דבק, חול, חצץ ומים.  הבטון נוצר קודם כל במחצבות של אבן סיד, שם אבן הסיד נחצבת ונגרסת לחתיכות קטנות. את חתיכות אבן הסיד מערבבים עם חימר, חול ועפרה של ברזל וכל התערובת נטחנת לאבקה. זוהי אבקת הבטון.

את האבקה מחממים בתנורי כבשן כדי לתת לחומרים להגיב ולהיקשר בפעולה כימית ואז היא עוברת מספר שלבים נוספים בצינורות המפעל, כולל הוספת החול והמים.

 

השלב הבא הוא הוספת תוספים בעלי השפעה שונה על הבטון, על פי סוג הבטון הנדרש לפרויקט.

 

שינוי קצב ההתקשות והצבע -כל שיפוץ דירה כולל גם בטון

 

כדי לשנות את תכונות הבטון ולהתאים אותן לסביבה ולפרויקט העבודה, מוסיפים לאבקת הבטון אחד או שניים מהחומרים הבאים:

 

חומרים מאיצים – אלו חומרים שמזרזים את התקשות הבטון הרטוב, ומשמשים לעבודות שמתבצעות במזג אוויר קר, כדי לקצר את תהליך ההתקשות של הבטון מרגע יציקתו.

 

חומרים מעכבים לבטון במסגרת שיפוץ דירה– אלה חומרים שמאיטים את קצב התקשות הבטון במקרים בהם הבטון עלול להתקשות מהר מדי, כמו למשל באתרי בנייה שבהם האקלים חם.

 

סוכני אוויר – הוספת בועות אוויר קטנות לבטון, שעוזרות לבטון להתנגד לתהליכי הקיפאון וההפשרה כדי שהבטון לא ייסדק או ייגרם לו נזק.

 

פיגמנטים – אלה נועדו כדי לשנות את צבע הבטון למטרות אסתטיות.

 

חומרים פלסטיים ועל פלסטיים – אלה חומרים שמשפרים את זרימת הבטון הרטוב אל אזור היציקה.

 

 

שיפור עמידות וחוזק הבטון

 

אבקת אפר או אבקת סגסוגת מתכת וברזל – אלה יכולים להחליף מחצית מחומר הצמנט שמשמש ליצירת הבטון ובכך לשפר את החוזק והעמידות מול חומרים כימיים למיניהם.

 

מיקרו סיליקה – המיקרו סיליקה משמש בעיקר כשרוצים לגרום לבטון להיות עמיד יותר לשברים, לתנאי סביבה קיצוניים ולכימיקלים שונים, במיוחד מלח, כמו לדוגמא בבניה בקרבת הים.  המיקרו סיליקה פוגע בקלות העבודה עם הבטון ולכן לרוב מוסיפים גם חומר על פלסטי.

 

 

בחברת יהלומי ניסור וקידוח בטון , מכירים את החשיבות של בטון באיכות גבוהה. אנו נשמח לחלוק אתכם את הניסיון והידע שצברנו במהלך השנים ולהעניק לכם שירותי בטון באיכות גבוהה לפרויקטים מכל סוג.

למידע נוסף על כל אחד מהשירותים שלנו, או לצורך קידוח או חיתוך בטון במסגרת הפרויקט שלכם, צרו עמנו קשר עוד היום ואנו נשמח לעזור בכל שאלה.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!