מה המחיר לשיפוץ דירה קומפלט?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תחזוקת בתים כוללת תמיד גם תיקונים נקודתיים ושדרוגים שונים כדי להגיע לרמת החיים הרצויה. כמעט תמיד מגיעה גם נקודת זמן שבה נדרש שיפוץ מקיף שכולל גם החלפת תשתיות וגם שינוי משמעותי של המרכיבים האסתטיים בדירה. כשזה המצב, עולה תמיד השאלה כמה עולה הפרויקט – ומאחר שבאופן טבעי טווח המחירים נרחב למדי, חשוב להבין מהם הפרמטרים שלפיהם נקבעת העלות ואיך אפשר להוזיל את המחיר של שיפוץ דירה קומפלט.

מחירי שיפוצים לפי גודל הנכס

המרכיב העיקרי בעלות שיפוץ כל הבית הוא שטח הנכס. כך למשל עבור דירה קטנה יחסית בשטח של 50-60 מ"ר הצעות המחיר ינועו בטווח שבין 50,000 ל-80-000 ש"ח , ואילו עבור דירות גדולות יותר של כ-100 מ"ר המחיר המרבי יכול להגיע גם ל- 100,000-120-000 ש"ח.

כעיקרון נכון ל-2020, הממוצע הוא כ-1,000 ש"ח למ"ר , אם כי חשוב לזכור שחלק מהעלויות הן קבועות ולכן דווקא שיפוץ דירות גדולות יותר עשוי להיות פרויקט פחות יקר (כשמחשבים את העלות למטר רבוע). בכל מקרה ניתן לראות שטווח המחירים משאיר לכל אחד ואחת חופש בחירה נרחב – שמשפיע על השורה התחתונה.

עד כמה מקיף השיפוץ?

שיפוץ דירות קומפלט כולל כאמור התייחסות גם להיבטים הפרקטיים של הבית וגם להיבטים האסתטיים. בהתאם קרוב לוודאי שלמשל תתבצע החלפה של הצנרת בחדר הרחצה וגם יותקן מטבח חדש, אולם עדיין ישנן החלטות שתצטרכו לקבל ושישפיעו על העלות הכוללת של הפרויקט.
דוגמה להחלטה כזו היא האם להחליף את החלון הגדול בסלון בחלון מודרני יותר. כשהנוף שנשקף מבעד לחלון שובה לב ומרחיב את הנשימה, כדאי להשקיע בהתקנת חלונות שקופים עם מפתחים גדולים – פעולה שתעלה לכם כ-1,000 ש"ח למ"ר ובסך הכל כמה אלפי שקלים. גם התקנת תריס חשמלי משדרגת כל חלל, והעלות תהיה דומה, בין 900 ל-1,300 ש"ח למ"ר ועוד כמה אלפי שקלים לסכום המצטבר.
פעולה נוספת שאינה חובה גם כשמדובר על שיפוצים מקיפים היא הריסת קירות והקמת קירות חדשים, כדי לשנות את החלוקה הפנימית של הדירה בהתאם לצרכים המשתנים. הריסת קיר מתומחרת בכ-1,500-3,000 ש"ח, אבל בחלק מהמקרים תידרש גם השכרת שרוול ומכולה לפינוי הפסולת, וגם לכך יש כמובן עלות.

מהי רמת הגימור המבוקשת?
עוד פרמטר מהותי במסגרת חישוב העלות של שיפוץ דירה הוא רמת הגימור המבוקשת. קבלני שיפוצים מיומנים יעזרו לכם להוזיל את מחיר המרכיב הזה של הפרויקט גם בלי להתפשר על התוצאה.
ראשית, אנשי מקצוע ותיקים מכירים היטב את כל הספקים הרלוונטיים ויכולים לקבל מהם הצעות מחיר
אטרקטיביות בזכות היותם לקוחות מועדפים. שנית, הידע והניסיון יעזרו לכם להבין באילו פריטים כדאי להשקיע קצת יותר ואיזה קניות הן הוצאה מיותרת לגמרי. בנוסף נרכשות הכמויות המדויקות של חומרי הגלם כך שאין בזבוז.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!