שיפוצים קטנים בחיפה: 5 סוגי שיפוץ מומלצים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

לפעמים שיפוצים קטנים בחיפה או בכל עיר אחרת הם אלה שהכי קשה להיכנס אליהם. כשחושבים על חלק קטן בבית שרוצים לשפץ, כמו אמבטיה או מטבח או רק צבע חדש, תמיד אפשר יהיה למצוא תירוץ למה לא עכשיו. שיפוץ גורם לנו תמיד לחשש שנמצא את עצמנו בתוך תקופה של לכלוך, אי נוחות והוצאה כספית שרק תתחיל כקטנה ותתברר כמשמעותית יותר. תמיד יש מה לשפר בבית, צבע לקיר, חיפוי של בריקים בפינת אוכל, שינוי הצבע בחדר הילדים, ונדמה לנו שכניסה לעבודה תגרום לנו להכניס עוד ועוד חלקים בבית לשיפוץ כי "אם כבר מלכלכים, אז למה לא להמשיך". למרות האמור, שיפוצים קטנים בחיפה או בעיר אחרת, אכן לא מחייבים הוצאה גדולה, לא מערבים את כל חלקי הבית, לא מצריכים את עזיבת הבית ולרוב מסתיימים בתוך זמן קצר.

מה הכוונה בשיפוץ קטן?

הגדרת שיפוצים כקטנים תלויה בהיקף העבודה, בתקציב ובזמן העבודה. לפעמים מדובר על החלפת חדרי המקלחת, השירותים וצבע הקירות, ולפעמים מדובר על שינויי עיצוב בגבס, הנמכת תקרה, בניית מזווה או שינויי תאורה ועבודות חשמל כאלה ואחרות. בכל מקרה של עבודות מהסוג הזה, יש צורך בקבלני שיפוצים שיוכלו לעשות את העבודה בזמן קצר, במקצועיות, עם גימור מושלם וללא תקלות שעלולות להתגלות תוך זמן קצר. לפעמים מגיעים למסקנה שאין ברירה, והצורך בשינוי וחידוש מביא אותנו להחלטה שהגיע הזמן לשפר את הקיים. לרוב, בשיפוצים קטנים אין צורך באדריכל אבל בהחלט יש צורך באיש מקצוע שיודע את העבודה. אם מדובר בנזילות שמצריכות החלפת ריצוף, תיקון רובה, טיח וצבע, מומלץ לפנות לבעלי מקצוע שיודעים לדאוג לאיטום ברמה מקצועית כדי שתוכלו ליהנות מהשינוי לאורך שנים. נודה, גם שיפוץ קטן יוצר לכלוך, אך אנשי מקצוע מנוסים יודעים לצמצם את הלכלוך ולמקד אותו, וכמובן דואגים שיהיה נקי בתום העבודה.

שיפוץ אמבטיה

שיפוץ חדר האמבטיה לא חייב לכלול פירוק כללי ובנייה מחדש. שיפוץ קטן יכול לכלול החלפת אריחים, החלפת ברזים, כיור או אסלה, החלפת ארונות ומראות, התקנת מקלחון או חידושו, החלפת אמבטיה או חידושה, הוספת תאורה, בניית ספסל או מתלים וכמובן חידוש הצבע. לרוב, שיפוצים קטנים לא כוללים החלפה של מערכת האינסטלציה או החשמל, אלא עיסוק נקודתי יותר במה שהכי מפריע ודחוף. חדר האמבטיה יכול להיות כר פורה לעובש ורטיבות כתוצאה מחוסר אוורור או בעיות איטום. חשוב לבדוק שאין נזילה שמצויה מאחורי הקירות או מעל התקרה לפני שמבצעים שיפוץ וצבע מחודש. אם חדר האמבטיה ישן ולא עבר שיפוץ במשך שנים, מומלץ לשקול להרחיב את השיפוץ, כדי שלא יהיה צורך לטפל בבעיות שיתגלו בהמשך. 

מטבח משופץ

 

צביעת קירות

קירות הבית שלנו נוטים להתלכלך ממגע ידיים, הצבע דוהה, וגם הסגנון והטעם שלנו משתנים עם הזמן. אם קיים גרם מדרגות בבית, הוא ודאי קיבל את טביעות האצבעות של בני הבית ומכריהם. מה שהתאים כשהילדים היו קטנים לא בהכרח מתאים בבגרותם. קירות חדרי ילדים עוברים שינויים רבים, הכוללים החלפת ריהוט, תליית וילונות והחלפתם, הוספת מכשירי חשמל, תליית תמונות וכרזות, והצבע על הקירות סופג את כל השינויים האלה ונראה בלוי וישן. כדי לשדרג את צבע הקירות אפשר להחליף את כולו, אפשר לשנות ולצבוע רק חלק מהקירות, ואפשר להוסיף טפט או חיפוי אחר שייתנו מראה שונה, חדש ומעוצב.

עבודות גבס

גבס הוא המצאה גאונית ומאפשר לבצע שינויים שרק נראים גדולים, אך למעשה הם פשוטים וקלים. גבס מופיע בצורות שונות, בצבעים שונים שלהם גם מאפיינים שונים. ניתן לבצע עבודות גבס בחדרי האמבטיה, במטבח, בסלון, להנמכת תקרה, כבסיס לתאורת תקרה או קירות, ליצירת נישות, מזווה או מחסן. אין סוף לאפשרויות העבודה עם גבס, אך חשוב לעשות זאת עם אנשי מקצוע שיודעים לבצע את הפעולות האלה.

חיפוי קירות

דרך מצוינת לשדרג את מראה הסלון או פינת האוכל היא חיפוי קירות. יש סוגים שונים של חיפויים, אם על ידי טפטים ואם על ידי בריקים מאבן, מעץ או מזכוכית, והמגוון גדול. היום, יותר מבעבר, חיפוי מספר קירות או קיר מרכזי אחד הפך לאלמנט עיצובי מוביל, והוא מאפשר לשנות את החלל ולהתאימו לגוון הקירות ולריהוט, ואף להחליף תמונה או וילון. כשמעצבים את הקיר המרכזי והבולט, הבית נראה שונה ומחודש, אף על פי שנעשה רק שיפוץ קטן.

התקנת פרקט

פרקט הוא אחת התוספות שמאפשרות לשנות את מראה הבית ללא שיפוץ גדול, אך משווה לו סגנון שונה, חמים ויוקרתי יותר. בעבר היה נהוג לראות פרקטים רק בבתים של עשירים או בבתי מלון. עם השנים, העיצוב החמים והאלגנטי של פרקטים הפך לנחלת הכלל, וגם המחיר שווה לכל נפש. התקנת פרקט יכולה להיות בחדרי המגורים, במרפסות או בבית כולו. מגוון הצבעים מאפשר לבחור את העיצוב המתאים לכם, וההתקנה פשוטה ואורכת מספר ימים, תלוי בגודל החלל.
ראו גם: קבלן ריצוף מומלץ

כשמדובר על שיפוצים קטנים בחיפה או בערים אחרות, מומלץ לפנות לשיפוצניקים של היחידה לשיפוצים, אשר מצויים בפריסה ארצית ונותנים שירות מקצועי בכל מקום. גם שיפוצים קטנים כדאי לתת למומחים לבצע, כדי שהמשימה תתבצע במהרה ועל הצד הטוב ביותר. אם החלטתם על שיפוץ קטן ונקודתי, הדבר האחרון שתרצו הוא שהוא יימשך זמן רב ויתארך מעבר לצורך. שיפוץ קטן צריך לקחת זמן קצר, ולכך צריך לפנות לשיפוצניקים מנוסים ומקצועיים. פנו אלינו ליחידה לשיפוצים ונשמח להגיע לתת הצעת מחיר רצינית ואחראית. כחברה גדולה, אנו זמינים ויכולים להגיע לכל מקום עם צוותי העבודה שלנו. אנשינו מתמחים בכל סוגי העבודה לשיפוצים קטנים וגם גדולים, ואנו נותנים מעטפת הכוללת את העבודה ואת הגימור באחריות ולשביעות רצון לקוחותינו.   

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!