סוגי מטבחים והתאמתם לאופי סגנון העיצוב בבית

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

כמו בכל תחום, גם בעולם המטבחים ישנם טרנדים חדשים ומפתיעים, אשר גורמים לכל מי שמשפץ את ביתו להתלהבות יתר ועבור מי שאינו משפץ, לרצות לשפץ. העיצובים הם רבים ומגוונים ומתאימים למטבחים גדולים לעומת מטבחים קטנים, למטבח צר או רחב וכן הלאה. מרבית מהמטבחים המאפיינים את העידן הנוכחי, הם מטבחים פתוחים אל הסלון ועל כן חשוב לקחת בחשבון את העיצוב הרווח ביתר חלקי הבית ולהתאים אליו את המטבח העתידי.

שיפוץ במסגרת שיפוץ דירה

במהלך תכנון המטבח, יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים ומגוונים ובין היתר: גודל המטבח, התקציב אותו אתם יכולים להקצות למטרה, שטח ופתרונות אחסון במטבח, בחירת התאורה, בחירת ארונות המטבח, הפרזול ועוד.

סוגי המטבחים בעידן הנוכחי

מטבחים רבים מוצעים למכירה, בין אם זה חלק מקולקציה קיימת ובין אם זה מטבח בהתאמה אישית. בבואכם לתכנן את המטבח הבא שלכם, חשוב שתכירו את הסגנונות השונים של המטבחים ובין היתר: המטבח הקלאסי, המטבח המודרני, המטבח הכפרי ועוד. אין ספק כי כל אחד מהמטבחים הוא מרשים בפני עצמו ועושה חשק לבחור דווקא בו, אך עליכם כאמור, לקחת בחשבון את העיצוב בכלל הנכס במסגרת שיפוץ דירה ולא לבחור מטבח בפני עצמו.

לאחר שתקבעו את מידות המטבח, תוכלו לבחור את העיצוב שלו, בין אם זהו מטבח בצורת ח', ר',  מטבח עם אי באמצע (אי שלעיתים יוצר הפרדה בין הסלון לבין המטבח) ועוד. לכל אחת מהבחירות היתרונות מהם אתם יכולים ליהנות.

  • מטבח ח' – מטבח זה מתאים למטבח גדול ומרווח בו ניתן להציב משטחי עבודה רחבים ואף ניתן להציב בהם אי.
  • עיצוב בצורת ר' – עיצוב זה מתאים על פי רוב למשטח בגודל בינוני ועד גדול.
  • מטבח עם אי – אי מאפשר לכם ליהנות משטחי אחסון נוספים וממשטח עבודה נרחב. האי יכול לשמש גם לישיבה, הן לארוחות והן לישיבות.
  • מטבח צר וארוך – על מנת לעצב מטבח צר וארוך, יש לערוך ולתכנן את המטבח באופן מוקפד ביותר וזאת כדי להימנע מצפיפות.

לאחר שתבחרו את המטבח בו אתם מעוניינים ואת העיצוב המאפיין אתכם, את החלל ואת יתר חלקי הבית, אתם יכולים לבחור את החיפוי שישפיע באופן משמעותי על העיצוב כמו גם הפרזול כלי הסניטציה ועוד.

לסיכום – על מנת לבחור מטבח, יש לקחת בחשבון לא רק את המטבח עצמו, אלא גם את העיצוב הרווח ביתר חלקי הבית במסגרת פרויקט של שיפוץ דירה הכולל שיפוץ שירותים מקלחת וכלל הבית ורק אח"כ לבחור את המתבקש. חשוב מאוד לשמור על קונספט עיצובי אחיד בביתכם וזאת כדי ליהנות משהות מרשימה ומהנה בביתכם. במהלך בחירת המטבח, חשוב לזכור כי כל מטבח בפני עצמו הוא מרשים ומהמם, אך הבחירה חייבת להתבצע לא בפני עצמה, אלא תוך התחשבות ביתר חלקי הבית. עוד חשוב לקחת בחשבון את אורך חייכם ואת הצורך האישי שלכם במטבח.

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!