שיפוץ מטבח בדירה שכורה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ מטבח בדירה שכורה? מתי מתאים לשפץ, למי זה מתאים ולמה זה כדאי לכם? שיפוץ מטבח הוא עניין לא פשוט. רצוי לשפץ את המטבח בתקופות של שיפוץ כללי בבית, אחרת יהיה לכם קשה מאוד להתנהל. משך זמן השיפוץ יכול להיות כמה שעות עד כמה ימים, תלוי במורכבות העבודה שלכם ובמה בחרתם לשפץ. יש היום מספר גורמים אשר ישפיעו על מחיר הדירה וחלק מהם הוא שיפוץ מטבח בדירה שכורה.

שיפוץ מטבח בדירה שכורה – יתרונות

  • שווי נכס – כאשר אתם בוחרים להעביר שיפוץ מטבח בדירה שכורה אתם יכולים להיות בטוחים ששווי הנכסהאם כדאי לבצע שיפוץ מטבח בדירה שכורה עולה. שווי הנכס או דמי השכירות הוא בהתאם למצב של הדירה ולא רק למיקום שלה. ברגע בו תעבירו את המטבח שלכם שיפוץ והוא כבר לא יהיה כמו שאר הדירות הישנות בשכונה, תוכלו לדרוש מחיר גבוה יותר של שכירות.
  • בלאי נמוך – בתור בעלי דירות אתם בוודאי יודעים עד כמה זה מבאס שבכל פעם יש לכם קריאה מהבית כי הצנרת לא עובדת, הברז עם נזילה, הארון חורק וכן הלאה. ברגע בו שאתם יודעים שיש למטבח שלכם תקלות חוזרות זה הזמן להעביר את המטבח שיפוץ מחדש. שיפוץ מטבח בדירה שכורה תבטיח שקט לטווח הארוך, ואין לכם ממה לדאוג. למשך כ-5 שנים לפחות יש לכם אחריות על העבודה ועל כל הרכיבים שהוחלפו.
  • ביקוש – שוק הדירות היום רק גדל משנה לשנה, גם מחירי השכירות גדלים וזה הזמן להיות הומניים עבור הדיירים שלכם. בעיקר בקרב דירות במרכז, ניתן לראות היום שמשפחות ושותפים גרים בתנאי מחייה לא הגיוניים בכלל ביחס למה שהם משלמים. מצד אחד, תוכלו לשפץ את המטבח ולהרוויח עוד סכום מסוים מדי חודש. מצד שני, אתם צריכים לזכור שהאנשים שגרים בבית הם לא מכונה, וברגע בו אתם מעניקים להם תנאים טובים הם ישמחו להישאר לטווח הארוך ולכם זה שקט נפשי.

שיפוץ מטבח בדירה שכורה – עבודה מהירה ויעילה

מה קורה במקרה בו יש דיירים במבנה שלכם או שהם עומדים להיכנס בזמן הקרוב? ברגע בו אתם בוחרים בחברהכיצד לבצע שיפוץ מטבח בדירה שכורה באופן מהיר ויעיל מקצועית אתם יכולים להבטיח עבודה נקייה ומהירה. בעזרת עבודה יעילה ומהירה אתם לא צריכים להפסיד כסף, אתם יכולים ביום אחד לסיים את כל השיפוץ. כמובן, לא תמיד השיפוץ יכול להיות במשך יום אחד, זה תלוי בכמות העבודה הרצויה. במקרים מסוימים החברה המבצעת בכל פעם תעשה צעד אחר במטבח על מנת שלא לפגוע בהתנהלות היומיומית של הדיירים. יום אחד ניתן יהיה להחליף את הריצוף, יום אחר תוכלו לעבוד על הצנרת וביום האחרון להחליף את כל הריהוט.

שיפוץ מטבח בדירה שכורה – מי משלם?

התשובה הזאת די ברורה, מי שאמור לשלם עבור שיפוץ מטבח בדירה שכורה הוא בעל הדירה בלבד. יש מקרים חריגים בהם יש חוזה אחר, או התנהלות אחר כלפי הדיירים במבנה. אבל ב-95% מהמקרים בעל הדירה הוא זה שישלם. כאשר הדיירים דורשים שיפוץ מטבח בדירה שכורה זאת ההחלטה של בעל הדירה האם לבצע את השיפוץ או לא. כפי שציינו, השכרת דירה היא עסק לכל דבר, ברגע בו הלקוחות שלך מרוצים זה הרגע בו העסק שלך פורח.

כמה עולה שיפוץ מטבח בדירה שכורה?

השאלה היא מה אתם מתכוונים לעשות במהלך השיפוץ. שיפוץ מטבח הוא מונח כולל אשר בתוכו יש מערכות שונות

מה המחירים המקובלים בעבור שיפוץ מטבח בדירה שכורה
קרדיט תמונה:freepik

כמו חשמל, מים, ריהוט, שיש, ריצוף, קירות וכן הלאה. שיפוץ מטבח קומפלט נוגע לכל הפריטים יחדיו. המחיר עבור שיפוץ מטבח כולל ינוע בין 10,000 ש"ח ועד 100,000 ש"ח. איך הטווח כל כך רחב? המחיר נקבע בהתאם לגודל המטבח שלכם. המחיר הנמוך מתייחס למטבחים קטנים של 2 על 2 וכד', המחיר הגבוה מתייחס למטבחים הגדולים ביותר. המחיר כולל צביעת תקרה.

כדי לקבל הצעת מחיר עליכם לבחור בקטלוג החברה את המטבח אותו אתם רוצים. יש סוגי מטבחים שונים בעלי עיצובים שונים. העיצובים באים לידי ביטוי מבחינת החומרים אשר יופיעו במטבח, סוג השיש, תאורה, כיורים, ברזים, ארונות וכן הלאה. אם לא מצא חן בעיניכם אף אחד מהדגמים שראיתם בקטלוג תוכלו לבצע הזמנה בהתאמה אישית. התאמה אישית היא כאשר הלקוח בוחר כל פריט שיהיה לו במטבח, הוא למעשה בונה את המטבח לפי החזון שלו. במקרים מסוימים הבחירה הזאת יכולה לייקר את המחיר, במקרים אחרים בו הלקוח שקול ומודע למה שהוא עושה, ניתן יהיה להוזיל את המחיר.

הוזלת המחיר חייבת להיות חכמה. הוזלת מחיר יכולה להתבצע כאשר אנחנו בוחרים סוגים שונים של חומרי גלם. לדוגמא, עדיף לנו לבחור בשיש קיסר על פני שיש גרניט שהוא יקר יותר. נוכל לבחור בארונות מעץ סטנדרטי ולא עץ מלא או זכוכית. הרשימה עוד ארוכה… אבל בשביל מטבח בהתאמה אישית במחיר נמוך אתם חייבים להשקיע את המיטב שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!