איטום גגות בעומר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

איטום גגות בעומר

אין דבר יותר מבאס מלראות שלולית באמצע הסלון באמצע החורף. נזילות עלולות להתרחש בבתים חדשים ובתים ישנים כאחד. בדיוק בשביל זה יש לכם את האפשרות לאטום את הגג מפני ימי החורף הגשומים ונזילות שיכולות להרוס אפילו ציוד בבית. אז אם התוכנית שלכם לחורף היא לשבת בכירבולית ולצפות בסדרות, כדאי שתאטמו מראש את הבית שלכם מנזילות.

 

מה זה איטום גגות?

כשקבלן בונה את הבית שלכם, או כאשר אתם שוכרים דירה אינכם יודעים את ההשלכות ואת כל המגרעות שיש בבית, ובכל בית יש. אז אמנם אנו לא יכולים להציע לכם בית מושלם, אבל בעזרת איטום גגות תוכלו כבר להסיר אבן ענקית מהלב שלכם. איטום גגות בעומר אינו שונה מאיטום גגות בדרום הארץ, אך ישנן שיטות שונות של איטום גגות המקובלות על כל אנשי המקצוע והם נותנים לכם את חופש הבחירה עם המלצתם. המטרה של איטום גגות הינה ליצור עוד שכבה בגג שלכם שתמנע נזילות בבית. יש עוד כמה יתרונות של איטום גגות מלבד לעצם העובדה שהחורף לא תישארו רטובים.

 

איטום גגות בעומר – איך מתחילים להיווצר נזילות?

מכירים את זה שבחורף אנו נוסעים בכביש ופתאום עומדת מולנו שלולית ענקית שאפילו עם הרכב אנו חוששים לעבור דרכה? דמיינו עכשיו את השלולית הזאת על גג הבית שלכם. לאט לאט המים חודרים לתקרת הבית שלכם ונוזלים מיד לתוך חלל הבית. אבל איך יכול להיות שהמים חודרים אל תוך הבית? ישנן כמה סיבות הקשורות בתכנון לא נכון של הבית, מדובר על הבדלים קטנים שגם קבלן מקצועי יכול לטעות בהם. כאשר יש שיפוע לא נכון ואפילו סדקים במקרה שמדובר על מבנה ישן המים מתחילים לחלחל אל תקרת הבית.

 

היתרונות של איטום גגות בעומר

אוקיי, כאשר אנו שומעים על איטום גגות אנו מיד משליכים את זה לכך שהרטיבות בבית תפסיק, ואנו צודקים בהחלט. אבל קיימים עוד מספר יתרונות שאנו אפילו לא מודעים אליהם, הנה מספר יתרונות:

  1. שמירה על חום הבית – איטום גגות הינו חומר מבודד ככה שגם בימי החורף הקרים הקור אינו יחדור באופן כל כך עוצמתי אל תכולת הבית. איטום גגות שומר על טמפרטורת הבית ועל החום שלו גם כאשר הפעלתם חימום וגם כאשר לא.
  2. השקעה חד פעמית – איטום גגות אשר נעשה על ידי איש מקצוע איכותי יישמר לכם לשנים ארוכות ואף יהווה יתרון במקרים בהם תרצו למכור את הדירה. ישנם משכירי דירות או קוני דירות שלא יתפשרו על בית שלא עבר איטום גגות.

 

 

 

איטום גגות בעומר – אל תחכו לסימנים

מה קורה בפועל? איך אני יכול לדעת שבאמת הולכת להיות נזילה בבית שלי? רבים מחכים עד למצב בו כבר יש טפטופים רציניים וצריך ממש להניח דלי ולהחליף אותו בכל פעם על מנת שהמים לא יתפזרו לאורך כל חלל החדר. אל תחכו למצב כזה אף פעם משתי סיבות, האחת היא שייתכן ומוצרים בבית, במיוחד מוצרי חשמל יהרסו לכם, ומצד שני במצב כזה בימי החורף המחירים עבור שירות אטימת גגות מתייקר עקב הביקוש הגבוהה בחורף. רוצים להיות חכמים? הקדימו תרופה למכה וכבר בקיץ אטמו את הגג שלכם לגמרי.

 

אם בחרתם שלא לאטום את הגג כבר בקיץ תוכלו לגלות סימנים לאט לאט בימי החורף לכך שאתם חייבים להזמין איש מקצוע. תחילה אתם תראו מעין רטיבות קטנה בתקרה שלכם, רק אם ממש תגעו באזור תרגישו את הרטיבות, אין שום נזילה כרגע. כעבור מספר ימים גשומים המצב רק הולך ומחמיר עד לכדי רטיבות על אזור גדול יותר ולאחר מכן הטפטופים מתחילים בהדרגה עד למצב קטסטרופלי… אל תגיעו למצב הזה, השתדלו כמה שיותר מהר להזמין את איש המקצוע.

 

מהן השיטות השונות לאיטום גגות בעומר?

ישנן שיטות שונות של איטום גגות, איטום גגות בעומר יהיה לחלוטין דומה לאיטום גגות ביוקנעם, שלא תטעו. סוג איטום הגג משתנה בהתאם לכמה פרמטרים ולעיתים אף רצוי לשלב בין סוגי השיטות. על מנת לבחור בשיטה הנכונה ביותר יש לייחס חשיבות לחומר הגג, מבנה הגג ולגבי חפצים הנמצאים בגג באופן קבע כמו דוד שמע וכו'…

 

אבל רגע, לפני שאנו מספרים לכם על כל שיטות האיטום חשוב לדעת שיש על בעל המקצוע להכין את הגג לפני שימוש בכל אחת מהשיטות שנציין. בבחירת שיטת האיטום יש להכיר את תשתית האיטום הקיימת על הגג ולדעת אם עבר איטום אקרילי כיוון שזה משנה את בחירת איש המקצוע. ישנם חומרים שדוחים זה את זה הקשורים באיטום הגגות ולכן יש לדעת בדיוק מה עשו לפני, אפילו אם מדובר בכמה שנים.

 

לאחר מכן יש לנקות את הגג בצורה יסודית, להרים דודים, מרזבים ומזגנים. אם אתם רואים שאיש המקצוע שלכם לא עובד בצורה יסודית כזו, תדעו שנפלתם לתרמית. כאשר אין הכנה יסודית לפני איטום הגג נוצרים חורים, בועות אוויר והעבודה אינה משתלמת לנו בתור צרכנים.

 

לפניכם סוגי איטום שונים:

  • חומר איטום אקרילי – איטום מאוד נוח לעבודה מצד אחד, אך מצד שני איטום זה מתאים רק לגגות עם ניקוז טוב כיוון שהחומר אינו עמיד במים.
  • חומרי איטום צמנטים – חומר זה נחשב למועדף על ידי אנשי המקצוע והאהוב ביותר על הלקוחות. חומרים צמנטים נמשכים לבידוד באופן מושלם ולכן הבידוד הנוצר על הגג החשוף עובד באופן יעיל ביותר. אפשר להשתמש בחומר זה גם בכדי לאטום חדרים וכל רטיבות שנוצרת בבית.
  • זפת – השיטה הוותיקה והאהובה בארץ, אך גם פחות נפוצה היום. מדובר על שיטה מאוד זולה, השיטה יעילה במקומות מסוימים – גגות מסוגים שונים עליהם לא ניתן להניח יריעות לדוגמא.
  • יריעות ביטומניות – באמצעות הדבקה בחום היריעות מוצמדות על הגג. השיטה נחשבת למומלצת ביותר על ידי אנשי המקצוע אך היא גם היקרה ביותר. יריעות אלו עשויות חומרים מיוחדים הכוללים בתוכם אספלט, פחם ופצלי שמן. יש לוודא עם איש המקצוע אם שיטה זו יעילה על סוג הגג שלכם.

 

איטום גגות בעומר – ממה יש להיזהר?

איטום גגות בעומראיטום גגות בעומר הינו נפוץ בעיקר בזמן החורף. בכל מצב בו אתם פונים לאיש מקצוע יש להיזהר מחוסר מקצועיות. יש אפשרות לפנות לאדם פרטי ומצד שני יש אפשרות לפנות לחברה קטנה המתמחה בכל ענייני שיפוצי הבית. בדרך כלל חברות אלה יהיו יותר זמינות מאשר האדם הפרטי ותוכלו למצוא חוות דעת רבות אודות שירותם.

 

עכשיו כאשר אתם מכירים חלק מהמושגים הקשורים באיטום גגות תוכלו לראות אם באמת איש המקצוע שלכם פועל כמו שצריך. בדקו שאכן הוא מנקה את הגג לפני תחילת העבודה, בדקו איזה סוג איטום מתאים לגג שלכם וכמובן אל תתביישו להעלות כל שאלה וטענה מולו בזמן אמת, לאחר מכן כבר יהיה מאוחר מדי.

 

המחיר אשר נקבע לאיטום הגג הוא בדרך כלל לפי 100 מ"ר וסוג החומר כאשר יריעות ביטומניות הן היקרות ביותר. עליכם לעשות השוואת מחירים לפני שאתם שוכרים את שירותי של איש המקצוע, אך אל תתפתו למחיר נמוך במיוחד, זאת טעות נפוצה. זכרו שגם לאיש המקצוע יש הוצאות של נסיעות וחומרי גלם, לכן אם אתם פוגשים באדם המציע לכם מחיר נמוך באופן מחשיד, קראו עליו מספר חוות דעת ותבינו מדוע יש להימנע משירותיו.

 

איטום גגות בעומר – מסקנות

איטום גגות בעומר הינו מצרך מבוקש בימי החורף, אבל חשוב להקדים תרופה למכה. אנו ממליצים לכל אדם שעוד לא חווה חורף בדירתו או דיירים שמכירים בחולשות של הבית שלהם כלפי רטיבות להזמין איש מקצוע עוד לפני ימי החורף הגשומים, ככה המחירים יהיו נמוכים יותר, השירות יהיה מהיר ויעיל באופן משמעותי. לפני שאתם מזמינים איש מקצוע חשוב שתכירו את המושגים הבסיסיים של איטום גגות, ככה לא תעמדו במבט המום אל מול איש המקצוע כאשר הוא זורק מונחים באוויר. ברגע שאתם מראים רצינות, אוטומטית איש המקצוע יש רציני ומקצועי יותר.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!