בחירת קבלן שלד

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

השלד הוא הבסיס של המבנה. עליו נבנים השלבים הבאים והוא זה שמחזיק את הבית במקומו. בנייתו אורכת חודשיים עד ארבעה חודשים (בבית סטנדרטי ואם אין עיכובים מיוחדים) ובמהלכו נכנסים לשטח אנשי מקצוע רבים. בסיום שלב זה יהיה מבנה שלם שעליו יותקנו כל המערכות ויולבשו החלונות, הדלתות, הגג ועוד.

כאשר השלד נבנה כהלכה לא תרגישו בו. תחיו בבית לאורך שנים, ללא נזילות, ללא רוח שנכנסת פנימה וללא סדקים. במידה והשלד לא יבנה כראוי, תוכלו להבחין בכך בשלב מוקדם או מאוחר. חלק מהמפגעים יהיו ניתנים לשינוי ועם אחרים תצטרכו לחיות. משורות אלו אפשר להבין כי ישנה חשיבות רבה לצוות שעובד בבית ולבחירה נכונה של קבלן שלד.

טיפים לבחירת קבלן שלד

בחירת בעל המקצוע שיבנה את השלד של המבנה היא אחת החשובות. כל טעות תתגלה במוקדם ובמאוחר ולא תמיד אפשר יהיה לתקן אותה. הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור את הקבלן המתאים לפרויקט שלכם:

עבדו עם קבלן מורשה

קבלן הוא בעל מקצוע שצריך לעבור הכשרה מתאימה ולהיות בעל רישיון בתוסף. בקשו לראות את הרישיון ושמספרו יופיע בחוזה העבודה.

בחנו עבודות קודמות

קבלן מנוסה ישמח לספר לכם היכן הוא בנה ואפילו לספק מספרי טלפון של לקוחות קודמים. במידה ומדובר בפרויקטים שנמצאים בשלבי בניה, אפשר לבקר בהם ולראות איך הצוות עובד (כמובן מרחוק ובזהירות). בפרויקטים שכבר הסתיימו ניתן לשוחח עם בעלי הבית ולשמוע מהם כיצד העבודה התבצעה והאם הם מרוצים מהתוצאה.

שימו לב לתקשורת

הקבלן לא צריך להיות החבר הכי טוב שלכם, אך תצטרכו לתקשר למשך מספר חודשים. ככל הנראה הוא מבין הרבה יותר מכם בכל הנוגע להנדסת המבנה, אך בכל הנוגע לבקשות האישיות שלכם, הוא חייב להיות קשוב ופנוי לשמוע מכם. כבר מהפגישה הראשונה יש לשים לב שהוא מתעניין בבקשות וכי הוא מתייחס לכל שאלה באופן אישי.

קבלו הצעת מחיר לאחר שהקבלן היה בשטח

קבלן שלד יספק הצעת מחיר לאחר שיש בידיו את התוכניות המאושרות ולאחר שביקר בשטח. קבלן אשר לא ראה את השטח וסיפק הצעת מחיר צריך להעלות את החשד. יתכן והוא ממהר לסגור עוד עסקה וכי בפועל הוא לא יוכל לבצע את הדברים ברמה המצופה ממנו.

עבודה על פי החוזה

לפני תחילת העבודה ייחתם חוזה בין שני הצדדים. חוזה זה צריך להכיל את כל מה שנקבע בעל פה ובכלל זה גם העלות הכוללת של הפרויקט (עד לסיום שלב השלד), לוח התשלומים, לוח הזמנים הצפוי וחלוקת אחריות. יש לבחון את כל הפרטים כמו מי משלם עבור החומרים, מי מבצע את התיאום בין אנשי המקצוע השונים ועוד.

יש לציין כי תפקידו של קבלן השלד הוא לדאוג להקמה של השלד. באותו הזמן יגיעו לשטח אנשי מקצוע שונים ובהם גם אנשי בטון, איטום, אינסטלטור וחשמלאי. בפרויקטים בהם ישנו מפקח, הוא יהיה האחראי על התיאום בין כל הגורמים וגם יבצע פיקוח עליון. במקרה ואין מפקח, יש להחליט האם העבודה נעשית על ידכם או שתרצו לתת לקבלן לבצע גם את התיאום והפיקוח (ואז יתכן ותהיה תוספת תשלום).

לעבוד עם צוות מקצועי

עבודה עם צוות מקצועי ומנוסה מאפשרת לך לישון בשקט במהלך הפרויקט ולאחר המעבר לבית. לא מומלץ לעבוד עם בעלי מקצוע חסרי ניסיון כיוון שספק אם הם ידעו לתת מענה לנושאים מורכבים ולתת פתרונות נכונים לכל מצב. היחידה לשיפוצים מזמינה אתכם ליצור קשר, לשאול שאלות וליהנות מקבלן מקצועי ומנוסה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!