גרנוליט מחיר למטר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחד העיצובים הנפוצים ביותר של חיפוי רצפה או משטחים אחרים הן במרחב הביתי והן במרחב הציבורי הוא חיפוי באמצעות גרנוליט. הגרנוליט בעובי של כשלושה ס״מ המיושם על גבי בטון, הן על הרצפה והן על קירות חיצוניים. הגרנוליט מורכבת למעשה במחלוקות נחל קטנים או אבן אחרת גרוסה במגוון רחב של עיצובים וטקסטורות. את הגרנוליט נראה במרחב הפרטי והציבורי במגוון רב מאוד של מקומות החל מהרצפה, דרך מדרגות ועד קירות חיצוניים של מבנים.

היתרונות של גרנוליט מחיר למטה

לחיפוי גרנוליט יתרונות רבים כאשר כפי שכבר ציינו בראש ובראשונה הוא הורסטיליות של הגרנוליט שכן הוא מתאים ליישום במגוון רב של מקומות, החל מיישום בתור חיפוי רצפה, דרך יישום על גבי קירות חיצוניים, יישום דקורטיבי על מדרגות או אדניות ועוד מגוון רב של יישומים.

יתרון נוסף בהיבט העיצובי של הגרנוליט הוא היכולת של החומר לקבל גימורים בצורה מעגלית. כלומר במידה ויישמנו את החומר על מדרגה הקצה שלה לא חייב להיות שפיצי אלא ניתן ליישם אותו בצורה שתיצור לו גימור עגול, דבר שמעלה את רמת הבטיחות והסכנה מפני פציעות. דרך נוסף במעלה את רמת הבטיחות לאחר יישום גרנוליט הוא מניעת החלקה. במידה ויישמנו גרנוליט על הרצפה לאחר הגשם למשל סכנת ההחלקה תהיה קטנה בהרבה מאשר לאחר יישום שיש או כל חיפוי רצפה אחר.

בנוסף לכל האלמנטים הבטיחותיים לגרנוליט ישנם הרבה יתרונות הקשורים בגמישות העיצובית שלה כאשר הגדול ביותר שבהם הוא יישום הגרנוליט במגוון רב של צבעים. ישנם מספר גוונים של גרנוליט שנוכל ליישם, כאשר חלק מהצבעים יותר בהירים וחלקם כהים יותר וכך נוכל להתאים בצורה מיטבית את חיפוי הגרנוליט לשאר העיצוב של הבית שלנו. מעבר לצבע של הגרנוליט ניתן לבחור גם בצורות שונות בהם ניישם את החומר על הרצפה, למשל מעגלים, מלבנים וכל צורה אשר עולה לרוחנו. כל אותם יתרונות גורמים לגרנוליט להיות חומר מועדף בקרב אדריכלים רבים למגוון רב של פרוייקטים

גרנוליט מחיר למטר

העלויות של גרנוליט לפי מחיר למטר משתנות כאמור על פי גודל הפרויקט. ככל שהוא יהיה קטן יותר כך העלות של חיפוי הגרנוליט תעלה. אך כאשר נרצה ליישם גרנוליט על פני משטח גדול למשל חצר או כניסה לבניין מגורים העלות תנוע סביב מחיר של 220 ש״ח למ״ר. כמובן שיהיו קבלנים שתוכלו למצוא אצלכם את הגרנוליט במחיר שינוע מעט צפונה או מעט דרומה זה תלוי במגוון משתנים כמו למשל איזה גרנוליט בחרתם, אם שטח הפרויקט שאותו אתם מחפים הגרנוליט גדול מאוד ייתכן ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית יותר ועוד מגוון רב של משתנים. רצוי מאוד לקבל מספר הצעות מחיר לגרנוליט מחיר למ״ר כולל חומרים ועבודה לפני שמקבלים החלטה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!