הכל על קופינג

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

עולם הבניה מלא במונחים ומושגים שרובנו, אשר אינם מתמחים בו, לא נתקלים בהם ביום יום. ישנם שלל חומרים ומוצרים שמיועדים לבניה וחלקם מיוצרים כדי לענות על צורך יחיד וספציפי. אריחי הריצוף אשר משמשים לסף החלון, למעקה, כאבן סף ואפילו לבריכה, נקראים "קופינג". הם שונים מאריחי הקרמיקה בעיבוד שלהם והם מיועדים לשימוש חיצוני.

השימוש של האריחים בחוץ חושף אותם באופן מתמיד לשמש ולגשם והם מיוצרים כך שמזג האוויר, הלחות והמים לא יפגעו בהם. היישום של האריחים יהיה במקומות בהם ישנה לחות ואפילו במקומות בהם נרצה ליצור תנועה והכוונה של המים (כמו שנעשה באדן החלון).

החומרים מהם עשוי קופינג

קופינג הוא לא חומר אלא אריח שמשמש למטרות מסוימות של חיפוי חוץ. הוא יכול להיות עשוי מאבן טבעית או סינטטית ושיש. הוא יכול להיות מעובד על פי הצורך. מבחינת הנראות, אפשר ליצור שלל גוונים, צורות והגימור יכול להיות חלק או מט. אפשר לתכנן את אופן הגימור מראש עם האדריכל או המעצב של הבית.

בבחירת החומר יש להסתכל על המקום בו ניישם אותו ולבדוק אם יכולות להיות בו דרישות מיוחדות. למשל, בריכות שחיה יכולות להכיל כימיקלים שונים ואלו עשויים לפגוע באבני הסף, אם הן לא מתאימות לסביבה זו. כמובן, מדובר גם באזור עשיר במים ולכן חשוב לתכנן ולבחור נכון את האבנים באזור ולדעת כי מרצפות רגילות לא יתאימו למקום זה.

לא רק חומרים נכונים

חשוב לבחור את החומרים הנכונים לכל מרכיב במבנה ומחוצה לו. בכל הנוגע לקופינג, גם יישום נכון והתקנה מתאימה של כל יחידה, יהיה חשוב. במיוחד במקומות אשר חשופים למים יש להקפיד על יצירת זווית מתאימה ועדינה שתעזור להם להמשיך הלאה אל המקום הרצוי. בעין רגילה אנחנו לא נוכל לראות את הזווית אך אם נשים את הפלס נבחין בה.

בעל המקצוע צריך להיות מנוסה בתחום ולהבין את חשיבות העבודה. הנחת קופינג תתבצע לעתים כחלק מפעולת האיטום ומכאן חשוב שיהיה לו רקע. נקודה נוספת חשובה היא בחינה שההנחה של כל יחידת אבן וחיבורה לכל מרכיב נוסף של המבנה תתבצע באופן מושלם.

לבחור את בעלי המקצוע הנכונים ליישום

בחירת בעל המקצוע תתבצע לאחר בדיקה מעמיקה של היכולות שלו. עלינו לשמוע את ההמלצות ליישום של הקופינג ולבדוק כי אלו אכן תואמות את מה שאנו צריכים. המפגש הוא הזמן לשאול שאלות, לברר מדוע הומלצה לנו טכניקה אחת על פני האחרת וכמובן לקבל הצעת מחיר רלוונטית.

אנו יכולים לפנות אל מרכז האיטום הישראלי כדי ליהנות מאנשי מקצוע שמכירים היטב את התחום ויוכלו לבצע עבורנו עבודה מדויקת. מתוך ניסיון של עבודות מגוונות והנחת אבני סף בבתים פרטיים, מבנים ציבוריים ובריכות, המרכז יוכל להציע גם לנו את הפתרונות הטובים ביותר למבנה שלנו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!