המדריך לביצוע החלפת צנרת ביוב בבית ללא הרס

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

צנרת הביוב בבית שלנו עשויה להיות נאמנה במשך שנים, אך לפתע לגרום לנו צרות רבות – קראו את המדריך לביצוע החלפת צנרת ביוב בבית ללא הרס. צנרת הביוב מסתעפת בכל בית ועוברת ברצפות ובקירות של הבית. לעיתים, הצנרת תקולה וגורמת לבעיות רבות כגון נזילות, פיצוצי צינור וכדומה. כאשר בעיות כאלה מתחילות, קשה לשים להן סוף ולעיתים ניתן להגיע למצב של החלפת צנרת. איך עושים זאת מבלי להפוך את הבית?

באילו מקרים נצטרך להחליף את צנרת הביוב הביתית?

ישנם מספר מקרים אשר מאותתים לנו שעלינו להחליף את הצנרת הישנה שלנו בצנרת חדשה. למשל:

  1. בעיות חוזרות ונשנות של הצנרת אשר תוקנו מספר רק של פעמים באופן שפגם ביכולת הצנרת לתפקד כראוי, או כאלה שהוזנחו במשך זמן רב וכעת לא ניתן לתקנן עוד.
  2. כאשר מדובר בצינורות חרסינה או ברזל כבדים ומיושנים, אשר גורמים בעיות רבות כתוצאה מבלאי של החומר, שימוש חוזר ורב בחומרי פתיחת סתימות או הצטברות בלתי הפיכה של חומרים כגון חומרי ניקוי לא מתאימים. במקרים כאלה יש להחליף את הצנרת כולה למערכת של צינורות פלסטיק חדשניים וקלים יותר, אשר נשמרים לשנים רבות יותר.
  3. מעבר לדירה חדשה-ישנה הוא מועד טוב להחלפת צנרת. במידה ורכשתם דירה שהיא חדשה עבורכם אך נמצאת במצב לא כל כך טוב כתוצאה מהיותה ישנה יחסית, כדי לקחת אחריות ולהחליף את הצנרת מבעוד מועד, ועדיף בטרם הכניסה לדירה.

 

 

איך מתבצעת החלפת צנרת ביוב ללא הרס?

בניגוד לבעיות אחרות בביוב הביתי שאפשר לפתור באמצעות ביובית החלפת צנרת ביוב עשויה להיות מעט מורכבת יותר. החלפת צנרת ביוב עשויה להיות סיפור גדול, ולגרור עימה קדיחה וחיתוך קירות ורצפות בדרך להגעה לצנרת עצמה על מנת להחליפה שגורמת ללכלוך רב, מכבידה על דיירי הבית ואף מייקרת ומאריכה מאוד את התהליך. עם זאת, למרבה המזל כיום ישנן שיטות חדשות להחלפת צנרת בבית לצנרת חדישה לחלוטין, גם מבלי להרוס בצורה מאסיבית את קירות ורצפות הבית.

צריכים ביובית? צוות ביובית אלפא זמין עבורכם, לפרטים: https://biuvita.co.il/

 

שיקום צנרת ביוב במספר שלבים

החלפת צנרת ביוב ללא הרס מתבצעת בכמה שלבים:

  1. צילום קו הביוב ובדיקת חסימות אפשריות: צילום קו הביוב באמצעות החדרת חוט צילום חדשני מאפשרת לאנשי המקצוע לבדוק את צנרת הביוב מבפנים, גם בלי חפירת הקרקע. כך, ניתן לאתר בעיות בצנרת, סדקים ומוקדים מועדים לפורענות שעשויים לגרום בעיות עתידיות.
  2. החלטה על שיטת הטיפול: לאחר הבדיקה המיוחדת, ניתן להחליט על שיטת הטיפול. אנשי המקצוע ימליצו לכם האם כדאי להחליף את כל הצנרת או לבצע שיפוץ שלה. כיום, לעיתים נוכל לתקן באופן משמעותי את הצנרת במקום לחליפה לחלוטין. ישנן שיטות חדשניות לתיקון צנרת מבפנים באמצעות מכשור מתאים, גם ללא הרס של הקירות. למשל, הדבקת "פאצ'" בד עמיד על שטח פני הצינור הפנימי, מה שיביא לחיזוקו ולהוספת עמידות ואף יפתור נזילות קיימות או כאלה שעשויות להתפתח.
  3. התקנת הצנרת החדשה: שלב זה יתבצע רק אם הוא נדרש, וגם אז – אנשי המקצוע ימליצו האם כדאי להחליף את כל הצנרת כולה או לחילופין לבצע החלפת צנרת במקטע מסוים ותיקון של צנרת במקטעים אחרים. כך, תוכלו להימנע מהחלפת כלל הצנרת במידה והדבר לא נדרש.

 

למי כדאי לפנות כדי לבצע זאת?

יש לפנות לחברה מקצועית שמחזיקה את הידע והציוד הייעודי אשר נדרש לצורך ביצוע עבודות ביוב ואינסטלציה מסובכות שכאלה. החברה צריכה להחזיק אנשי מקצוע מיומנים, ואף ציוד חדשני שיאפשר צילום, בדיקה של הצנרת וטיפול מקצועי בה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!