טיפים לשיפוץ מטבחים – איך לעשות את זה נכון?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מטבח לדוגמא(צילום:pxhere)

המטבח שלכם כבר ישן, וחשבתם לעשות שינוי? בין אם מדובר בשינוי מינורי, או בשיפוץ רציני, כדאי שתקראו את הטיפים הבאים, שיכולים לחסוך לכם זמן, כאב ראש, ולהפוך את המטבח שלכם למטבח מקטלוג.

לשדרג בזול

בניגוד למה שרבים חושבים, לא צריך להוציא כל כך הרבה כסף בשביל לקבל מטבח חדש. ניתן לשדרג את המטבח בעזרת החלפת חזיתות, הוספת תאורה, ואפילו צביעת הארונות בצבעי שאבי שיק, והחלפת ידיות.

חידוש מטבח יכול לשנות את המראה מהקצה אל הקצה ולחסוך לכם המון כסף.

אחרי שנים עם אותו מטבח, העין מתרגלת לארונות, הידיות, והשיש.

מטבחים ישנים מאופיינים בכיורים ישנים, ארונות בלויים, ועם הזמן מגיע הצורך לעשות ריענון. מחקרים מראים כי אנשים משפצים את המטבח פעם ב-15 שנים בממוצע. כמובן שהדבר תלוי בתקציב, זמן פנוי, ורעיונות עיצוביים.

אז לפני שתמהרו להרים טלפון לשיפוצניק – הנה חמשת הטיפים שיעזרו לכם לשפץ את המטבח בצורה הטובה ביותר:

היעזרו במעצב

שיפוץ מטבח הוא לא עניין של מה בכך, ודורש מכם השקעה כספית, ולהימנע משימוש במטבח עד שהוא יהיה מוכן. זכרו שהעיצוב החדש הוא כאן כדי להישאר לאורך שנים, ולכן כדאי להשקיע את המחשבה הדרושה על מנת ליצור את התוצאה הטובה ביותר. הרבה פעמים מה שנראה לנו יפה, יכול להישלל על ידי מעצב, מהסיבה שהוא מסתכל על כל המכלול.

המעצב נעזר בידע והניסיון שלו שבסופו של דבר מאפשרים את השילוב המומלץ בין מראה ושימושיות.

לא תמיד פשוט להתאים סוג שיש לארונות, ומעצב שמנוסה בתחום שיפוץ המטבחים יוכל לכוון אותנו לבחירות הכי נכונות עבורנו ועבור הבית. מטבח שעוצב על ידי מעצב יכול לשדרג לכם את כל הדירה ולעתים זה לא יהיה מלווה במחירים יקרים במיוחד.

התאימו את השיש במטבח

מומלץ לקרוא את המדריך לבחירת שיש למטבח אשר יכול למקד אתכם בפרמטרים שיסייעו לכם לבחור שיש או משטח.

לדוגמה, לכל משטח ושיש יש תכונות שונות של עמידות לחום, עמידות לשריטות, סטריליות, מחיר, עיצוב, אחריות, ניקוי, ועוד מגוון פרמטרים שאפילו לא חשבתם עליהם.

פינטרסט

אפליקציית ההשראה "פינטרסט", כבשה בסערה את עולם העיצוב. היום כבר לא צריך לדמיין איך דברים ייראו, אלא אפשר להיעזר בניסיונם של אחרים.

האפליקציה מסייעת גם למי שחסר כל ידע בעיצוב, לקבל מושג של איך הוא רוצה שהמטבח ייראה.

תוכלו לבחור מתוך מגוון של תמונות, ולסמן את התמונות שאהבתם. אנשים רבים פשוט "מעתיקים" את הרעיונות שרואים, תוך כדי שמירה על שילובי הצבעים. במידה ותבחרו שיש וארונות בדומה לתמונה שאהבתם, תוכלו להיות בטוחים שהדברים ישתלבו.

תכנון מקדים

כשמדובר בשיפוצים, אחד הדברים היותר חשובים הם תכנון מוקדם של המטבח. בין אם מדובר בתכנון של לוח הזמנים לשיפוץ, תכנון של שילוב בין כל הגורמים, וכמובן תכנון של התקציב.

תכנון של התקציב יסייע לכם להישאר במסגרת התקציב שהגדרתם, ולשמור על כך שלא תחרגו ממנו. קחו בחשבון גם את ההוצאות הנלוות והאביזרים, על מנת לחשב תכנית מדויקת, ולמנוע הפתעות לאחר מכן.

תאורה

תאורה במטבח יכולה לעשות הבדל של שמיים וארץ. לא רק מבחינת העיצוב, והמראה של המטבח אלא גם מבחינת נוחות העבודה. בשעות החושך, תאורה נכונה במטבח יכולה לייעל את העבודה משמעותית. תאורה היא דוגמה לשדרוג שלא עולה יותר מדי כסף, ובכל זאת עושה הבדל מהותי.

בשורה התחתונה, המטבח מהווה היום את אחד החלקים המרכזיים בכל דירה וכדי להוציא ממנו את המקסימום, חשוב להתייחס לעיצוב שלו אך לא פחות גם לפונקציונאליות שתאפשר לו לשמש אתכם באופן הטוב ביותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!