יציקת בטון מחיר והמרכיבים המשפיעים עליו

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

יציקת בטון משמשת לעבודות שונות בבית. בשלב הבניה נראה לא פעם משאית עם מערבל בטון שמגיעה לשטח, משלב יציקת הכלונסאות ועד לשביל הגישה בסיום. העלויות של העבודה נמדדות בדרכים שונות וזאת בהתאם לסוג העבודה. כאשר יש צורך לצקת עמודים המדידה תתבצע על פי קוב אך כאשר מבצעים יציקה למרפסת, לשביל ומשטחים נוספים, החישוב יהיה על פי מטר מרובע.

עבודות אותן ניתן לבצע תוך שימוש ביציקת בטון

בשנים האחרונות אפשר לראות כי נעשות יותר עבודות תוך שימוש ביציקות בטון. ניתן להוסיף שבילים, ליצוק בטון לרחבת הבריכה, להשתמש בו כאלמנט עיצובי בתוך ומחוץ לבית, לצקת מדרגות ועוד. חלק מהעבודות יתבצעו בשלבי הבניה ואחרות יכולות להתבצע גם כחלק מהשיפוץ. הבטון נותן מענה לצרכים רבים ופתרונות מגוונים ומעוצבים.

על מנת לבצע עבודות בבטון חשוב גם להזמין בעלי מקצוע שמתמחים בתחום ומכירים את החומר היטב. לא כל חברה יכולה לבצע עבודות של בטון מוחלק ולא כל אחת מנוסה בטכניקות מתקדמות של יצירת שבילים מבטון במראה עץ. אפשר להבין כי ישנם שימושים שונים לבטון ומכאן גם להבין כי במקרה של יציקת בטון מחיר ישתנה בהתאם לצורך.

יציקת בטון מחיר

בהסתכלות על עלויות יציקת הבטון ניתן לראות כי יכולים להיות הבדלים ופערים לא רק בעלויות בין עבודה אחת לאחרת אלא גם באופן המדידה. לעתים נמדוד את העלויות על פי מטר רבוע ולעתים על פי קוב. הפירוט הבא הוא דוגמה לעלויות ויעזור לכל מי שרוצה לצאת לפרויקט בבניה או שיפוץ.

  • יציקת בטון בגינה – עלות יציקת בטון במרכז הגינה או כמרפסת יציאה מהבית תעלה 200-300 ₪ למ"ר.
  • תקרת בטון – עלות ליציקת בטון עבור תקרת המבנה תעלה 600-750 ₪ למ"ר.
  • יציקת שביל – יציקת שביל מהחניה אל הבית או בגינה תעלה כ-250 ₪ למטר ולרוב תימדד כמטר רץ.
  • יציקת חומה – עלות יציקה לצורך יצירת חומה מבטון תעלה כ-300 ₪ למ"ר.
  • מדרגות – כדי ליצור מדרגות מבטון יש ליצור תשתית מתאימה וכל מדרגה תעלה 350-450 ₪.
  • עמוד לפרגולה – הפרגולה צריכה להיות עמידה וכל עמוד יעלה 500-700 ₪.
  • בטון מוחלק – אפשר לראות יישום של בטון מוחלק בשימושי פנים וחוץ כשהעלות תהיה 300-500 ₪ למ"ר.
  • שיפוע – לעתים יש צורך ליצור שיפוע ואז העלות יכולה להיות יקרה יותר ממשטח מפולס כשהעלות תהיה 250-400 ₪ למ"ר.

לקבל הצעת מחיר מסודרת

אחד האתגרים בתכנון תהליך הבניה או השיפוץ הוא בסידור התקציב. יכול להיות שלך ברור מהו התקציב שעומד לרשותך, אך לא תמיד יהיה לך קל להבין מה מציעים לך אנשי המקצוע וכמה יעלה לך כל שלב. עליך לקבל הצעת מחיר מסודרת בכל שלב ולפני כל עבודה. במקרה של יציקת בטון מחיר יכול להיות מורכב מעלויות הבטון ועלויות העבודה.

בעלי מקצוע אשר מכירים היטב את העבודה ומנוסים בה יוכלו להציע לך בשלבים מוקדמים הצעה מסודרת. הם יחשבו את כל העלויות יחדיו ויפרטו אותם בסעיפים כך שיהיה לך נוח לראות את הנתונים ולהבין כיצד התקציב שלך מנוצל. עליך לדעת כי גם בפרויקט בניה וגם בשיפוץ ניתן לקבל הצעות מסודרות ולהיות עם אצבע על הדופק לאורך כל הדרך.

היחידה לשיפוצים

היחידה לשיפוצים מביאה לשטח ניסיון רב בכל עבודות השיפוץ. היא משתלבת בפרויקטים שבבניה ובשיפוצים מסיביים ויכולה לתת לך מענה כולל לכל הצרכים. בכל שלב תינתן לך הצעת מחיר מסודרת ויגיעו לשטח אנשים מנוסים שיבצעו כל עבודה על הצד הטוב ביותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!