יציקת בטון מחיר למטר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

עבודות יציקת בטון נעשות בתהליכים שונים של הבניה והשיפוץ, לצורך יצירת המבנה ולעיצוב. כדי לדעת מהן העלויות של כל יציקה יש לדעת קודם כל באיזו עבודה מדובר וכיצד היא מתבצעת. העלות של היציקה יכולה להשתנות בהתאם למספר מרכיבים.

יציקת בטון מחיר למטר

בחינת פרטים על יציקת בטון מחיר למטר מעלה כמה נקודות אשר יכולות להשפיע על העלויות. המרכיב הראשון הוא סוג העבודה. בעוד שעלות יציקת בטון למשטח בחצר יכולה לעלות סביב 200 ₪, מחיר יציק בטון לבריכה יעלה סביב 450 ₪.

מחיר יציקה בשיפוע יכול להיות יקר מעט יותר מיציקה על משטח מפולס ויכול לנוע סביב 250 ₪. מדרגות בטון עם חיפוי יעלו כ-200 ₪ מדרגה. לעומת כל העבודות הללו, ישנן עבודות שמתבצעות בשלב השלד. למשל, יציקת עמוד בטון תעלה החל מ-1500 ₪ ותימדד לפי שימוש במטר קוב ולא מ"ר. מחיר ליציקת עמוד שמשמש לפרגולה יהיה סביב 500 ₪ לעמוד.

מרכיבים אשר משפיעים על עלות היציקה

ישנם מרכיבים שונים אשר יכולים להשפיע על העלויות של היציקה. כאשר מגיע מערבל בטון אל המקום מעבר לעלות של הבטון ישנו גם מרכיב הגעה. לכן, עבודה קטנה עשויה להיות יקרה באופן יחסי למטר רבוע לעומת עבודה גדולה (כיוון שיש לשלם על הנסיעה של המשאית). הדרך בה יועבר הבטון מהמשאית אל השטח יכולה גם כן לשנות את המחיר כאשר ככל שיש צורך בפתרון יצירתי ולא שגרתי כך המחיר עשוי לעלות.

מרכיב נוסף אשר יכול להשפיע על העלות הוא המיקום. ככל שהאזור הדורש את היציקה מרוחק יותר מהכביש כך יתכן ויהיה צורך במשאבה מיוחדת. יש לציין כי לרוב הפתרונות הסטנדרטיים מספיקים, אך במקרה שלא, יש להביא זאת בחשבון במחיר. כמובן, מעבר לעלות של הבטון עצמו, אשר יכול להשתנות מעט בין החברות השונות, ישנה עלות העבודה ועליה יש לקבל הצעה בנפרד ובאופן מסודר מחברה מקצועית המתמחה בתחום.

שאלות נפוצות נוספות על יציקת בטון

שאלת העלויות בבניה היא אחת השאלות שיעלו בנוגע לכל שלב. בכל הנוגע אל יציקה הבטון יתכן ויעלו אצלך גם השאלות הבאות:

האם ניתן לצקת את הבטון בגשם?

הדבר תלוי בסוג היציקה אותה מבצעים אך לרוב ההעדפה היא שלא לצקת בגשם. כיוון שבמדינת ישראל מספר ימי הגשם בשנה מצומצם, כמעט בכל פרויקט ניתן לחכות מספר ימים ואז לבצע את היציקה. אם הדבר לא אפשרי או שהשנה גשומה במיוחד, יש לבדוק את היישום מול הגורם ההנדסי.

מי צריך להיות בשטח בעת יציקה הבטון?

הכל תלוי בשלב של היציקה. במידה ויש צורך יהיה בשטח גם קבלן השלד וגם המהנדס. כמו כן, תילקח דגימה למעבדה לצורך אישור על פי הנדרש. בכל שלב מעורבים אנשי מקצוע שונים ותמיד חשוב לשים לב כי האנשים המתאימים נמצאים במקום ובזמן.

כיצד ניתן לדעת שהיציקה לא תקינה?

יציקה לא טובה מסתיימת בסדקים, חוסר אחידות והתפוררות של הבטון. אי אפשר לראות מיד את חוסר התקינות ולשם כך נעשית בדיקה מדגימה שנלקחת מהבטון. במידה ותוצאות הבדיקה יצביעו על אי תקינות יש לקבל החלטה הנדסית כיצד נכון לנהוג.

אל מי כדאי לפנות כדי לקבל הצעת מחיר?

היחידה לשיפוצים מתמחה בביצוע עבודות הקשורות לבניה ושיפוץ. כאן מחכה לך צוות מקצועי בעל ניסיון רב ויכולת לתת פתרון לצרכים מגוונים. אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל פרטים על עלויות ביצוע יציקות בטון המתאימות למטרות שלך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!