כמה עולה לצבוע דירה בקורונה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תקופת הקורונה מלאה במכאובים, מלאה כאבים, ונכנסה לכל אחד ואחד מאיתנו ברגעים הכי קשים. למעשה, נגיף הקורונה גרם להרבה מאוד נזקים – לאנשים הפרטיים, למוסדות החינוך, ולבתי העסק המקומיים בישראל: החל מגל פיטורים גדול, ועד לצמצום רחב בתחלואה והפסדים גדולים לבעלי העסק. ועדיין, קיימת שאלה מאוד מעניינת – האם הקורונה השפיעה על הצבעיים המקומיים? כמה בעצם עולה לצבוע דירה בתקופת הקורונה העכשווית? כל השאלות יקבלו מענה בהמשך המאמר.

האם המחירים השתנו בתקופת הקורונה

בתקופת הקורונה כל דבר שהכרנו השתנה או נעלם כלא היה – עסקים שחדלו להתקיים ומחירים גבוהים. בתקופת הקורונה למדנו להסתגל למציאות אחרת, הן בפן האישי, והן בפן העסקי, ואפילו בפן החברתי. מה שכן, המחירים של הרבה בעלי מקצוע לא השתנו, הם זקוקים לעבודה, והם יעשו אותה במחירים הטובים ביותר. בתחום השיפוצים והצביעה, הקורונה לא השפיעה, המחירים לא השתנו, ונשארו כמעט זהים. המחירים עבור צביעת דירה הם בין 800-1,500 באופן ממוצע – לפני, בזמן, ואחרי הקורונה. אם אתם מעוניינים לצבוע את הדירה, תדעו שהמחירים לא השתנו, ושניתן לצבוע אותה באמצעות צבעי במחירים הטובים ביותר.

כמה עולה לצבוע דירת 3-5 חדרים – המחירים משוערים

תקופת הקורונה, הסגר שגורם לנו להיות בבית, זה הזמן המדויק לעשות שיפוצים וחידושים שונים בבית. בימים הרגילים לאף אחד מאיתנו אין מספיק זמן, במיוחד לא לשיפוצים. לכן, ובעקבות זאת, כאשר נפתחת לנו אופציה והזדמנות, כדאי לנצל אותה לעשיית דברים טובים בבית – שיפוץ קירות, צביעת חדרים, ועוד. אז כמה זה עולה? כמה יעלה לכם לצבוע את הדירה? הנה מחירים משוערים: צביעת דירה עם שני חדרים יעלה לכם החל מ- 1,500 ₪. צביעת דירה עם שלושה חדרים יעלה לכם החל מ- 3,000 ₪. צביעת דירה עם ארבעה חדרים תעלה לכם החל מ- 4,000 ₪. והאחרון – צביעת דירה של 5 חדרים תעלה לכם החל מ- 4,500 ₪.

למה לבחור דווקא בצבעי חיים– היתרונות

צבעי חיים היא חברה שמספקת שירותים של צביעה עבור בתים פרטיים, בתים עם קומות, משרדים עסקיים, חנויות מקומיות, מוסדות חינוכיות, ולכל מקום שבו נדרש השירות של הצביעה והתיקונים. צבעי חיים עובדים עם כל סוגי הצבעים, הספקים המובילים, והאיכות היוקרתית. אנחנו משתמשים בשני סוגי צבעים: צבעים מבית טמבור המעולה, וצבעים מבית נירלט. אז למה לבחור דווקא בצבעי חיים? כמה יתרונות לשירות: הראשונה, אחריות של 12 חודשים על העבודה. השנייה, צביעה איכותית ויסודית שנשמרת לאורך שנים. והשלישית, שירות עד לבית הלקוח בפריסה ארצית. אלה הם שלושת היתרונות לשירות, ואלה הם היתרונות והסיבות שהלקוחות בוחרים דווקא בנו.

בצבעי חיים אתם מקבלים יותר, אנחנו לא צובעים רק הקירות, אלה גם את הסביבה הישנה – החל מדלתות ישנות, ועד לרהיטים ומשקופים ישנים. באמצעות הצביעה של צבעי חיים תוכלו להפוך את הרהיטים הישנים לחדשים יותר, למבריקים, ולהכניס בהם צבע חדש. צבעי חיים מתמחה בכל סוגי הצביעה, ותשמח להעניק לכם הצעת מחיר ושירותים בהתאם לעבודה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!