מחיר יציקת בטון

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

יציקת בטון הוא מונח גג שכולל בתוכו אינספור סוגים של יציקות לאין ספור מטרות ובהתאם לכך גם טווח המחירים. מחיר יציקת בטון תלוי בראש ובראשונה בתצורת היציקה, שכן זו קובעת את היקף העבודה שיש לבצע על מנת לבצע את היציקה. כך למשל, לצורך בניית רצפת בטון, אין צורך לבנות חגורות היקפיות ליצירת תבנית היציקה ולרוב גם לא נדרש שימוש בכלונסאות. לעומת זאת, בנייה של קיר או חומה, דורשת הקמה של חגורות בטון וייצובן, ועל אף שכמות הבטון יכולה להיות דומה, עלות הקיר והחומה תהיה גבוהה יותר משמעותית מזו של רצפת הבטון. על כל הנושא של מחיר יציקת בטון בהתאם למטרה ולתצורת היציקה, מסבירים לכם בשורות הבאות המומחים של היחידה לשיפוצים, המתמחה בביצוע כל סוגי יציקות הבטון.

יציקות בטון בענף הבנייה והשיפוצים

יציקות בטון הן למעשה המרכיב המרכזי בכל פרויקט בנייה, שכן בניית שלד המבנה מבוצעת באמצעות יציקות בטון, החל מיסודות המבנה, דרך בסיס המבנה וכלה בקירות החוץ, מחיצות הפנים, התקרות והגג. כל אלה נבנים באמצעות יציקות בטון ובמקרה הזה של בניית שלד, מחיר יציקת בטון יכול להגיע לכדי 1,300 שקלים למ"ר. מחיר זה אינו כולל עלויות היקפיות כמו חציבה, חפירה, פינוי אדמה וכן הלאה והוא אינו כולל את עלות כוח האדם. כמו כן, ישנם פרויקטים בהם עלות זו יכולה להכפיל את עצמה, בהתאם לרמת המורכבות, אבל בסך הכל זהו המחיר הסטנדרטי לפרויקט בנייה טיפוסי. יציקות בטון משמשות כמובן לעוד מגוון רחב של מטרות, כמו למשל בניית חומה או גדר היקפית. במקרה הזה, המחיר למ"ר צפוי לעמוד על כ-650 שקלים למ"ר. ברצפת בטון מוחלק עלות זו יורדת עד לרמה של 200-250 ₪ למ"ר.

ממה נובעים הפערים בעלויות היציקה?

כאמור, מחיר יציקת בטון נקבע רבות על פי רמת המורכבות והיקף העבודה שיש לבצע לצורך ביצוע היציקה. הבטון עצמו הוא חומר זול יחסית והיציקה עצמה מבוצעת בצורה דומה בכל המקרים. העניין הוא שכדי לבנות שלד, יש לבצע שורה ארוכה של פעולות ועבודות היקפיות לפני ואחרי שיוצקים את הבטון. בבניית חומה, יש להקים חגורות בטון לצורך יציקת הבטון ובבניית רצפה, צריך פשוט לשפוך את הבטון עד הגובה המתאים, כשקירות המבנה משמשים כחגורות הבטון ליצירת תבנית היציקה. כפי שניתן לראות, היקף העבודה וההכנות הנדרשות הולך ופוחת לאורך סוגי יציקות אלה, ובהתאם לכך גם הולך ופוחת מחיר יציקת בטון בכל אחד מן המקרים.

זה כמעט אף פעם לא מסתיים ביציקת בטון

אחרי שאמרנו את כל זה, קשה לחשוב על סוג מסוים של פרויקט שבו מסתיימת המשימה בביצוע יציקת הבטון. בבניית שלד למבנה, יציקת בטון השלד היא רק השלב הראשון לפני שלב הגמר של "הלבשת" מבנה הבטון העירום. בבניית חומה יש לבצע עוד את עבודות הגמר לחיפוי החומה וברצפת בטון, יש לבצע החלקה של הבטון וציפוי של באמצעות שכבת אפוקסי מעוצב. בהתאם לכך, כאשר אתם מבקשים הצעת מחיר יציקת בטון, אתם רוצים לוודא שההצעה כוללת בתוכה את כל מרכיבי המשימה וכי המציע נותן לכם התחייבות למחיר סופי, שכולל בתוכו את כל רכיבי העבודה והחומרים לתוצאה הסופית המבוקשת.

היחידה לשיפוצים היא חברה קבלנית רשומה, המבצעת מגוון רחב של משימות שיפוץ ובנייה, ובכלל זה מבצעת עבודות יציקת בטון מכל הסוגים ובכל היקף. ביחידה לשיפוצים תוכלו ליהנות מעבודה מקצועית, ליווי בתכנון, בעיצוב ובביצוע וכמובן מרמה תחרותית ואטרקטיבית של מחיר יציקת בטון.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!