פרויקטים חדשים בתל אביב: האם שווה לקנות דירה בפרויקט?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מרבית רוכשי הדירות בישראל יקנו דירה עד שתי דירות במהלך חייהם. לא יותר, ולפעמים אף פחות. לכן כשמגיעים לשאלת הדירה, שווה לשקול את כל האפשרויות היטב, ולבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. ישנם הבדלים משמעותיים בין דירה חדשה "מהניילון" לבין דירה מיד-שנייה. פרויקטים חדשים בתל אביב מציעים מענה לקהל מסוים. אנו נצביע על כמה מהיתרונות של רכישת דירה בפרויקטים שכאלו.

אין צורך להצביע עבורכם על היתרונות של השקעת הכסף שלכם בתל אביב. כל ישראלי ממוצע יודע כי שוק הנדל"ן התל-אביבי הוא החם ביותר בישראל, כמו גם אחד החמים בעולם. השוק הזה חם תמיד, ולא מתקרר גם בעקבות אירועים שהיו מורידים את ערך הנכסים בכל מקום אחר בעולם. אז כל מה שנותר הוא להבין האם היתרונות של פרוייקט חדש רלוונטיים לכם.

 

היתרונות של דירות בפרויקטים חדשים:

  1. מחיר – כשקונים דירה בפרויקט שנמצא כעת בפיתוח, קונים אותה במחיר נמוך ביחס לערכה הסופי של הדירה. זה קורה משתי סיבות. הראשונה היא שקניית דירה על הנייר דינה לא כמו ברכישת דירה קיימת, שכן אתם לא יכולים לרכוש ולהיכנס פנימה, ומן הראוי שתקבלו על זה מחיר טוב. השנייה היא העובדה שמהרגע שרכשתם ועד לרגע שתקבלו את המפתחות, הערך יעלה, ולפעמים אפילו מאוד. ככה זה בתל אביב, הזמן עושה את שלו, ביעילות.
  2. מיקום – יזמים מכוונים גבוה, ולכן הרבה מאוד מהפרויקטים החדשים נבנים או מתחדשים (בתמ"א פינוי בינוי או שיפוץ מבנה) במקומות שווים במיוחד. בצורה זו יש לכם גישה לדירה במחיר מיוחד, אבל גם במיקום מיוחד, שזה בדרך כלל מהווה דיל חסר תקדים שמי שיכול חייב לקחת.
  3. עיצוב – דירות בשוק היד השניה יכולות להיות במיקום מנצח גם כן, ולפעמים גם במחיר סביר יחסית לשוק הקשוח, אבל העיצוב שלהן לרוב לא מודרני, כי הן נבנו בזמן אחר. אין מה לעשות, מרבית הדירות בתל אביב הן דירות ישנות. רק חלקן שופצו, וגם מאלו רק חלקן שופצו לאחרונה, ובטעם שמתאים לכם. הדירות החדשות מעוצבות ונבנות בטעם מודרני, ובסטנדרטים מודרניים, אז אתם יודעים מה אתם מקבלים ואיך זה יראה, וזה יראה טוב!
  4. אחריות יצרן – או במקרה הזה אחריות הקבלן. כי כשקונים מוצר חדש, הוא מגיע חדש ובאחריות. כשאתם קונים דירה מיד שניה, אתם קונים דירה משומשת, והיא כמו חתול בשק. התשתיות, הביוב, המים, החשמל, הצנרת, הכול יכול להיות מושלם או מפורק. בלי בדק בית עמוק, לא תגלו, וזה תהליך יקר שלא תמיד עונה על כל השאלות במאה אחוז. עם דירה חדשה, הצנרת חדשה, החשמל פרוס בצורה מודרנית לפי התקנים החדשים, והכול חדש. פרויקטים חדשים בתל אביב נבנים תחת פיקוח חריף ותובעני, כך שאתם יודעים שאתם מקבלים דירה מעולה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!