צביעת דירה בגבעת שמואל

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

צביעת דירה בגבעת שמואל

יש שעושים את זה אחת לשנה, יש שממתינים שנתיים שלוש ויש שעושים את זה אחת לעשור, אבל בסופו של דבר, בכל בית מגיע השלב הזה שבו צריך לצבוע את הבית, להעניק לו מראה חדש ומרענן ואולי גם לשנות אווירה ורוח עיצובית. את המשימה של צביעת הבית רבים מאיתנו בוחרים להשלים באופן עצמאי לחלוטין ובדרך כלל שלא בצדק. מדוע לא בצדק? האם צביעת הדירה באופן עצמאי אינה זולה יותר ואינה משתלמת יותר מאשר הזמנת איש מקצוע? מדוע דווקא כן להזמין איש מקצוע לביצוע המשימה? איך תוכלו לנצל את איש המקצוע ליותר מצביעת קירות הבית בצבע לבן סטנדרטי? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של היחידה לשיפוצים, המציעה שירותי צביעת דירה בגבעת שמואל ובכל רחבי הארץ.

 

צביעת דירה בגבעת שמואל – האם צביעה עצמאית של הדירה היא זולה יותר מאיש מקצוע?

ובכן, התשובה היא שברוב המקרים, כאשר נבחן את העלות הגולמית זו מול זו, כנראה שצביעה עצמאית של הדירה תהיה זולה יותר מאשר הזמנת איש מקצוע. יחד עם זאת, הפער הוא הרבה יותר קטן ממה שאתם חושבים, הוא בטח ובטח לא שווה את כל הטרחה, הוא לא שווה גם את הפערים בתוצאה ובמקרים מסוימים, את זה חשוב לומר, המצב הוא בדיוק הפוך – במקרים מסוימים, יכולה צביעה עצמאית להיות יקרה יותר מאשר הזמנת איש מקצוע. עלות צביעת דירה בגבעת שמואל בידי איש מקצוע יכולה לעלות לכם בין 2,500 שקלים לדירת שלושה חדרים ועד 5,000 שקלים לדירת ארבעה חדרים, תלוי את מי אתם מזמינים ומה כולל השירות. כשאתם משלמים את הסכום הזה, אתם משלמים על הכל כולל הכל. לעומת זאת, כאשר אתם צובעים את הדירה שלכם בעצמכם, אתם צריכים לקחת בחשבון את עלות הצבע, את עלות הכלים וחומרי האיטום הנדרשים ולבסוף גם את עלות ימי החופש שתצטרכו לקחת לטובת המשימה. כשאתם משקללים את כל אלה, תלוי כמובן בשווי של יום חופש שלכם, זה יכול להצטבר לסכומים לא קטנים שלעיתים יכולים לעבור גם את העלות של הזמנת איש מקצוע ובכל מקרה, אינם מצדיקים לא את הטרחה ולא את פערי התוצאה.

 

צביעת דירה בגבעת שמואל – למה זה דווקא כן נכון להזמין איש מקצוע?

אחרי שאמרנו את כל זה, די ברור שההמלצה החד משמעית שלנו היא להזמין איש מקצוע, צבעי שמציע שירות צביעת דירה בגבעת שמואל ויכול לבצע עבורכם את העבודה כולה מא' ועד ת' ובסטנדרטים מקצועיים ראויים. למה זאת ההמלצה? ובכן, רבים מאיתנו רואים את משימת הצביעה כמשימה שבה אנחנו רק מורחים צבע על הקיר ומרגע שהקיר כולו מכוסה בצבע החדש, אפשר לעבור לקיר הבא. בפועל, צביעת דירה בגבעת שמואל הוא שירות שכולל מרכיבים נוספים שמתחילים באיטום של חורים וסתימת סדקים, בהחלקה של הקיר באמצעות מכונות שיוף רובסטיות ורק כאשר הקיר מגיע למצב ראשוני גולמי ראוי, רק אז מתחיל שלב הצביעה עצמו. בשלב הזה אנחנו מתחילים בכלל בתיחום של גבולות הצביעה, כיסוי של משטחים שעליהם אנחנו רוצים להגן מפני הצבע, כמו למשל משקופי דלתות וחלונות, מתגי חשמל, ברזים, פאנלים, קו החיבור של הקירות עם התקרה וכן הלאה. רק לאחר מכן, אנחנו מתחילים עם הצביעה עצמה ואותה אנחנו מבצעים לפחות בשתיים או שלוש שכבות, עם זמני המתנה וייבוש בין שכבה ושכבה. כל אלה נועדו בכדי לקבל בסופו של התהליך, תוצאה שאפשר להביט בה ולהרגיש שנגעה פה יד מקצועית.

איך באה לידי ביטוי היד המקצועית הזאת? ובכן, רבים מאיתנו חושבים עד כמה יכול להיות גדול הפער בין יד מקצועית ובין יד חובבנית? את התשובה אפשר לקבל כאשר נכנסים לבית כלשהו ועל אף שהכל נראה מסודר ונקי, בפועל יש לנו מעין הרגשה לא נעימה כזאת. אנחנו לא יכולים להסביר כל כך ממה נובעת ההרגשה הזאת וראוי גם לומר שהיא לא תמיד נובעת מקירות המבנה, אבל קירות הם פריטי עיצוב בעלי השפעה דרמטית על האווירה בכל חלל פנים, וזאת מהסיבה הפשוטה שמדובר בפריטים בעלי שטח הפנים הגדול ביותר בכל חלקי הבית. צבע של קיר, איכות של צביעת הקיר, מידת הברק של הצבע, סימני נזילות או מרקם גס מדי – כל אלה יכולים להשפיע על התחושה הכללית שלנו בתוך חלל הפנים וכאמור, לרוב אנחנו לא יודעים להצביע על כל אחד מאלה באופן פרטני אבל באופן בלתי מודע הם בהחלט עושים עלינו את העבודה.

אם אתם רוצים ליצור בבית שלכם אווירה שלא יכולה להיות נעימה ממנה, אם אתם רוצים להימנע מאווירה עגמומית שנובעת לעיתים משימוש בצבע לא נכון, בכמות הלא נכונה וביישום לא מקצועי, אתם בהחלט רוצים לבחור איש מקצוע שמציע שירות צביעת דירה בגבעת שמואל ולהעניק לו את היכולת להעניק לכם את מה שאתם מבקשים לעצמכם.

 

 

צביעת דירה בגבעת שמואל – אז איך תבחרו את איש המקצוע המתאים למשימה?

צביעת דירה בגבעת שמואל המלצות

אוקי, אז במקום הזה אפשר ללכת לשני כיוונים: אפשר להמליץ לכם לערוך מחקר שוק השוואתי מורכב ומסובך שאמור לבסוף להוביל אתכם לאיש המקצוע האולטימטיבי עבורכם או פשוט לתת לכם לסמוך על האינטואיציות שלכם. במרבית המקרים, לא משנה כמה מעמיק יהיה המחקר שלכם, שום מחקר לא באמת יכול להוביל אתכם אל האיש הנכון אם לא תעשו שימוש נכון באינטואיציה שלכם. מצד שני, אינטואיציה לבדה לא יכולה להביא אליכם את איש המקצוע המתאים ביותר בתחום של צביעת דירה בגבעת שמואל. על כן, נמליץ לכם דווקא על דרך האמצע. דרך האמצע הזאת היא מאוד פשוטה: תחילה אתם מנסים להשיג המלצות מאנשים פרטיים שאתם מכירים – חברים, בני משפחה, קולגות בעבודה, שכנים ומכרים אחרים שאתם סומכים על דעתם. פעם שנייה, אתם רוצים לפנות לאנשי מקצוע שעובדים עם צבעים בשגרה היומיומית שלהם. כך למשל, אם אתם מכירים איש מקצוע שעובד בחנות לאספקה טכנית ממנה קונים צבעים מקצועיים את הצבע והכלים הנדרשים להם, אם אתם מכירים מנהל תחזוקה בבניין דירות או בניין משרדים, שגם הוא עובד עם צבעים על בסיס קבוע או אם אתם מכירים כל איש מקצוע אחר שיוצא לו לעבוד באופן יומיומי או באופן תדיר עם צבעים, אתם בהחלט רוצים לפנות אליו ולבקש חוות דעת מקצועית. חוות דעת מקצועית כזאת מאדם שאתם סומכים על דעתו, יכולה להיות אפקטיבית יותר מכמה וכמה המלצות על מומחה צביעת דירה בגבעת שמואל.

לבסוף, אתם רוצים לפנות אל שניים שלושה אנשי מקצוע מהשמות שקיבלתם, לבקש הצעת מחיר בה אתם מפרטים בדיוק מה אתם רוצים ולבחון את ההצעות שאתם מקבלים – עד כמה הן סופיות ועד כמה הן מותירות לאיש המקצוע מקום לחרוג מהיקף הפרויקט והמחיר תוך כדי תנועה? עד כמה הן מפרטות את מרכיבי הפרויקט? האם איש המקצוע מגיש לכם הצעה שהיא אולי יותר יקרה אבל היא מבוססת על סטנדרטים גבוהים יותר שכוללים גם את ביצוע עבודות האיטום, הכנת הקירות, סידור חפצים לפני ואחרי צביעה וכן הלאה? כל אחד מאלה יכול להעיד על הרמה המקצועית ועל האופן בו תופס איש המקצוע את המקצוע שלו בעצמו. רק בשלב הסופי, אתם רוצים להשוות את המספר שמופיע למטה בהצעה, הלוא הוא המחיר הנדרש. בהיבט הזה, אתם רוצים לוודא שאתם לא בוחרים בהצעה הזולה ביותר רק בגלל שהיא הזולה ביותר, שאתם לא בוחרים בהצעה היקרה ביותר רק בגלל שהיא היקרה ביותר ושאתם לא בוחרים בהצעה שהמחיר שלה חורג מהמיינסטרים אם לכך סיבה מוצדקת. בזה סיימתם את העניין ואתם פשוט צריכים לבחור את האיש שיצבע לכם את הדירה ולצאת לדרך.

 

צביעת דירה בגבעת שמואל – האם צריך לחתום על הסכם עבודה עם הצבע?

צביעת דירה מקצועית בגבעת שמואלעד כמה שהיינו רוצים לסמוך על אנשי המקצוע שאנו שוכרים למשימות שונות, במקרים רבים זה לא המצב ולא משנה כמה ננסה להתעלם מזה. מצד שני, ייתכן שמדובר בחוסר אמון טבעי שצריך ללמוד לחיות איתו. מצד שלישי, אין שום סיבה לחיות איתו ולסמוך על המזל אם אפשר לפחות למזער את הסיכון שחוסר האמון הזה גם יתממש לנו מול העיניים. איש מקצוע יכול לגרום לכם נזק בעיקר באי עמידה בהצעה, בדרישת כספים נוספים תוך כדי תנועה מבלי שאלו סוכמו מראש, בנטישה באמצע הפרויקט או אפילו בגרימת נזק למבנה. אבל איש מקצוע יכול לגרום נזק גם באופן לא מכוון. כך למשל, אם אחד העובדים שלו או הוא עצמו מועד ונופל בדירה שלכם, הרי שיש כאן פתח לתביעת ביטוח נגדכם.

מכל הסיבות האלה, כאשר אתם מזמינים איש מקצוע המתמחה בתחום של צביעת דירה בגבעת שמואל, אתם בהחלט רוצים לחתום איתו על הסכם עבודה ולא משנה מה היקף הפרויקט ומהי העלות שלו. בסופו של דבר, גם אם הצביעה עלתה לכם אלפיים שקלים בלבד, הנזק של תביעה ביטוחית בגין פציעה של אחד העובדים יכול להיות גדול יותר עשרות ומאות מונים. על כן, כדאי וחשוב לחתום על הסכם עבודה, הוא יכול להיות קצר ותמציתי, לכלול את ההצעה שהוגשה לכם עם התחייבות של איש המקצוע לכל מרכיביה, התחייבות של איש המקצוע לסיים את הפרויקט בכל תנאי ואפילו לבצע תיקון של ליקויים לאחר סיום הפרויקט וכמובן לכלול התחייבות שלו לעריכת ביטוח רכוש וצד ג', ביטוח שחשוב שיוצג לכם באופן פיזי. ישנם היום הסכמי עבודה עם נותני שירות שונים ובכלל זה גם אנשי שירות המספקים שירותי צביעת דירה בגבעת שמואל או בכל מקום ברחבי הארץ. המדובר בהסכמים מאוד תמציתיים שמכסים את הרכיבים המרכזיים והחשובים ביותר ואלו בדרך כלל מספיקים במרבית הפרויקטים.

יחד עם זאת, אם יש לכם סיבה טובה לערוך הסכם מורחב יותר, למשל אם יש לכם דירת יוקרה עם רכוש יקר ערך, דירה שבה כל טעות יכולה לגרום נזק בעלות גבוהה, או אם היקף הפרויקט הוא גבוה יותר ומגיע לעשרות אלפי שקלים, אתם בהחלט רוצים לחתום על הסכם נרחב יותר ואפילו בליווי עורך דין. איש מקצוע שיציע לכם את האופציה של חתימה על הסכם עבודה מיוזמתו, הוא בהחלט איש מקצוע שאתם רוצים לשים אליו לב יותר מאשר אחרים.

חברת היחידה לשיפוצים מתמחה בביצוע מגוון רחב של פרויקטי שיפוץ לדירות פרטיות ולמבנים משותפים ובכלל זה מציעה שירות צביעת דירה בגבעת שמואל לרבות שפכטל, איטום קירות, צביעה בכל גוון, צביעה בשילובי גוונים, צביעה אמנותית וכן צביעה של פריטים אחרים ברחבי הבית. לחברה צוות מקצועי ומיומן, סטנדרטים גבוהים של עבודה וכמובן אופציה שעומדת לרשות כל עובד לחתום על הסכם עבודה הוגן שיאפשר לשני הצדדים להיכנס לפרויקט בראש שקט עד התוצאה האולטימטיבית שיודעת לייצר היחידה לשיפוצים עבור כל לקוחותיה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!