איך לתכנן שיפוץ דירה 100 מ”ר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה 100 מ”רשיפוץ דירה 100 מ”ר

שיפוץ דירה הוא רעיון טוב אם אתה רוצה להגדיל את שטח המגורים שלך ולשפר את ערך הבית שלך, במאמר זה נסביר לכם איך משפצים דירת 100 מ"ר.

עדיף להתחיל עם המטבח וחדר האמבטיה מכיוון שלרוב מדובר בשיפוצים היקרים ביותר. השלב הראשון של השיפוץ הוא לנסח תכנית קומה ולוודא שכל הרהיטים יתאימו. הפריסה החדשה צריכה להיות קומפקטית ככל האפשר ולהימנע מלגרום לבית להיראות כמו מבוך. השלב הבא יהיה לצבוע את הקירות ולבחור את פלטת הצבעים המושלמת, תוך החלטה על נושא עיצוב פנים.

אז הגיע הזמן לנקות הכל ולקנות רהיטים חדשים, מכשירי חשמל, מכשירי חשמל ביתיים קטנים וכו'. מומלץ מאוד לשמור על החלקים הישנים שלך, שכן ניתן לעשות בהם שימוש חוזר או לרפד בקלות ספה ישנה. שיפוץ דירה הוא דרך להפוך את הבית שלכם למותאם יותר. זו יכולה להיות השקעה טובה מכיוון שהיא בדרך כלל תעלה את ערך הנכס שלך, אבל היא גם עשויה להיות הוצאה די יקרה.

כדאי לתכנן זאת בקפידה ולקבל עזרה מקצועית במידת הצורך. במאמר זה שיתפנו כמה מהדברים החשובים ביותר שכדאי לקחת בחשבון בעת שיפוץ דירה מ-100 מ"ר.

מה לקחת בחשבון בשיפוץ הדירה

סעיף זה עוסק בשיפוץ דירת 100 מ"ר. זה לא קל כמו שזה נראה, כי אתה צריך לתכנן את הפריסה המושלמת כדי שהחלל לא ירגיש צפוף מדי. ראשית, אתה צריך לחלק את החלל לאזורים שונים – סלון, מטבח, חדר שינה וחדר אמבטיה.

חשוב שלכל אזור תהיה מטרה ותפקוד משלו. באזור המגורים צריך להיות ספה וטלוויזיה שקל לאנשים שנכנסים ויוצאים מהבית לראות. בחדר השינה צריך להיות מיטה עם ראש מיטה צמוד לקיר, כך שאף אחד לא יוכל להיכנס מאחוריך כשאתה ישן. לבסוף, ודאו שיש מספיק אחסון במטבח לכל כלי הבישול שלכם והפסיקו לחשוב היכן הם נמצאים.

מי הכי טוב לביצוע שיפוץ דירה?

שיפוץ דירה הוא פרויקט מורכב, גוזל זמן ויקר. אתה עלול למצוא את עצמך המום מכל השיפוצים שצריך לעשות. אז מי צריך לעשות את זה? אתה יכול להחליט אם אתה רוצה לשפץ את הדירה שלך בעצמך או לשכור מישהו אחר למשימה זו. אם תחליט על האחרון, אז יש שתי אפשרויות: או שאתה שוכר קבלן כללי או מעצב/אדריכל.

קבלנים כלליים דואגים בדרך כלל להכל, החל מתהליך השיפוץ עצמו ועד לכל ניירת שעשויה להידרש לאישורים ומסמכים רשמיים אחרים. הם יספקו גישה נטולת התעסקות יותר שבה אתה יכול לשבת לאחור ולתת להם לעשות את כל העבודה בשבילך. מצד שני, תוכלו לקחת רק מעצב או אדריכל ולבצע את השיפוץ בעצמכם. החלטה זו עשויה להיות נכונה עבור אלה שיש להם כמה כישורי בנייה ורוצים להיות מעורבים בכל פרט ופרט בפרויקט השיפוץ שלהם.  פרויקט שיפוץ דירה 100 מ”ר, הוא פרויקט השיפוץ ההמוצע בישראל. השיפוץ הממוצע מתבצע כדי ליצור חלל חדש למשפחה בת ארבע נפשות, שבו יוכלו כולם לחיות יחד בשלום בלי יותר מדי קונפליקטים. הרבה מהלקוחות גם ירצו לשמור כמה שיותר אלמנטים מקוריים.

שיפוץ דירה 100 מ"ר יכול להפוך את הדירה למקום נפלא לגור בו. זה בהחלט לא קל לשפץ את הדירה שלך. זה לוקח זמן, סבלנות ונכונות לעבור את כל השלבים הדרושים כדי שהדירה שלכם תהיה במצב מושלם. עם זאת, אם אתה רוצה שהבית שלך יהיה מושלם, עליך לבצע את המאמץ הזה.

פרויקט שיפוץ דירה אינו לבעלי לב חלש. זה כרוך בהרבה החלטות, בחירות ופרטים. הדבר הראשון שצריך לעשות בעת שיפוץ דירה הוא לקבוע תקציב. זה הכרחי כי זה יקל על יצירת תוכנית לפרויקט השיפוץ. כאשר אתם משפצים דירה, אתם יכולים לשכור קבלן או לקחת על עצמכם את הפרויקט. אם אתה עושה את זה לבד, אז עדיף לקבל קצת עזרה מחברים או בני משפחה שיש להם קצת ניסיון בפרויקטים של שיפוץ בית או פשוט להיכנס ל-YouTube לכמה מדריכים שמציגים תיקוני עשה זאת בעצמך קלים. ההחלטה מה לעשות עם הדירה שלך תלויה במידה רבה בכמות השטח שיש לך, האם יש לך מכשירי חשמל שצריך להחליף, ואילו שירותים כלולים. למשל, אם התמזל מזלכם שיש לכםתקציב למטבח חדש בדירה, אולי כדאי להחליף את המכשירים שנמצאים שם כרגע.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!