רעיונות לפרויקט שיפוץ דירה 100 מ"ר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה 100 מ"רשיפוץ דירה 100 מ"ר

כל סנטימטר של שטח יקר בדירה קטנה, והגודל עשוי לקבוע את חלוקת החללים של הדיירים והצבת הריהוט, אבל הוא אינו קובע את סגנון עיצוב הפנים

שיפוץ דירה 100 מ"ר הוא תהליך מאתגר בהחלט. בעלי בתים רבים יודעים שבית צריך להיות נוח ככל האפשר לתושביו, אבל כשיש שטח קטן לעבוד איתו, ולהבין את אופן חלוקת הפונקציות החיוניות של הבית, לא קל למצוא פריסה יעילה

לבעלי בתים שמתלבטים בכל הנוגע להשראות עיצוביות לבית, מאמר זה מציג חמש רעיונות לפרויקט שיפוץ דירה 100 מ"ר עם תוצאות מסוגננות ומסבירות פנים.

  1. בחירת פלטת צבעים עקבית

קירות לבנים מדמים חללים ביתיים ומעניקים תחושה כפרית. הריהוט מספק מראה מודרני. במקום להתרחק מתצוגות ואביזרים, פרויקט שיפוץ דירה 100 מ"ר מבוסס על בחירה בצבעים נועזים שמתאימים לארונות גבוהים לאחסון חפצים, מה שמסייע ליצור עניין ויזואלי בדירה.

ניתן לעטר את רוב האביזרים בבית בגוונים ניטרליים נפלאים שמוסיפים הנאה ואופי לבית. היתרון הוא שניתן להחליף את הפריטים בקלות כאשר אתם מרגישים שאתם צריכים שינוי למראה קלאסי יותר.

  1. שימוש נבון בתאורה

שיטה נפוצה להגדלה חזותית של חללים היא שימוש נבון בתאורה. השימוש בתאורה מעצים את החללים בבית, וניתן למקם גופי תאורה לאורך מעברים כהים או ליד החלונות, לקבלת תמיכה מהשתקפות האור. שיפוץ דירה 100 מ"ר תוך שימוש בתאורה טבעית ובריהוט צבעוני משיג תוצאות של הארת הבית.

  1. בחירות עיצוב נועזות

שיפוץ דירה בסגנון נועז מאפשר להטביע את אופי הדיירים בביתם. בעלי הבית מפגינים את אהבתם לסגנונות עיצוב על ידי שילוב תמונות מעניינות בכל חדר, בייצוג גרפי שונה

סגנון זה עמוס באישיות, וניתן להציב ערכת טלוויזיה מעוצבת בצורת גזע עץ, אלמנטים תעשייתיים מודרניים בשילוב עם סגנונות רטרו ועד לקיר הפרדה סגול גדול שמחלק את החללים המשותפים הראשיים. שיפוץ דירה 100 בסגנון זה מאפשר הצהרת עיצוב נועזת ומשמעותית!

  1. קבלת הצעות מחיר ובחירת קבלן שיפוצים

עם קבלת הצעות מחיר כתובות מכמה קבלני שיפוצים לפרויקט שיפוץ דירה, הגיע הזמן להשוות ביניהן ולמצוא את ההבדלים בתוכניות שכל קבלן מציע. כל הצעה עשויה להיות שימושית, כמו גם הצעות עבודה בלבד לעומת הצעות בסגנון הכול כלול.

אם יש לכם שאלות המשך, זה הזמן לשאול. אתם יכולים גם לקבוע פגישה עם יועץ פרויקטים לבנייה שידריך אתכם בין ההצעות השונות ויסייע לכם לקחת בחשבון את שיקולי הבחירה.

  1. התקנת רצפות

כדי למנוע את הצורך בביצוע מחדש של הרצפות בפרויקט שיפוץ דירה 100 מ"ר, במקרה שתתקבל החלטה להגדיר מחדש את החלל שלכם בעתיד, יש לוודא שהריצוף יהיה עקבי לכל אורכו, גם אם חלקו יוסתר. לאחר שהרצפות מותקנת, ניתן להוסיף לוחות בסיס חדשים.

  1. מעבר אחרון עם הקבלן

יש לבדוק את גמר ביצוע פרויקט שיפוץ דירה 100 מ"ר עם הקבלן. יש להפעיל את כל המגירות והדלתות, לבחון מקרוב את הקצוות ושיטות הגימור, ולוודא שהכול מתפקד כמו שצריך

אם יש בעיות כלשהן, יש לציין אותן ולהוסיף אותן לרשימת התיקונים. הקבלן יתקן את הליקויים במקום, אם הם קטנים, או יקבע מועד אחר לחזור

עלות שיפוץ דירה 100 מ"ר

ההערה לעלות של פרויקט שיפוץ דירה 100 מ"ר ברמה סטנדרטית עשויה לנוע בין 25,000 ₪ ולהגיע עד 145,000 ₪, כולל שיפוץ מלא של חדר אמבטיה קטן.

קבלן שיפוצים מגיש הצעת מחיר שכוללת תוכנית מקיפה לכל שלבי הפרויקט, במחיר משתלם, עם אפשרות לשיפוץ כל הבית.

10 טיפים מעולים לשיפוץ מוצלח ושקט

  • בחרו קבלן שאתם סומכים עליו וקיבלתם עליו המלצות מאנשים שאתם מכירים
  • גשו לראות בעיניים עבודות שיפוץ קודמות
  • העדיפו חברה המספקת את כל השירותים תחת קורת גג אחת על פני התעסקות עם קבלני משנה
  • שימו דגש על חוזה עבודה מסודר החתום על ידי שני הצדדים ומסכם גם את תנאי התשלום
  • אל תתפשרו על חומרי עבודה פחות ממעולים 
  • קחו בחשבון חריגות של 20% מהתקציב 
  • היו מעורבים בשיפוץ ולמדו קצת את הנושא לפני שמתחילים
  • תכננו את השיפוץ לפי שלבים
  • הקדישו מחשבה על אווירה, סגנון ועיצוב, היעזרו במעצבת פנים מקצועית וקחו השראה 
  • לא תמיד צריך לשבור קירות, בדקו את כל האפשרויות

מעוניינים לקבל מידע נוסף והצעת מחיר מסודרת לגבי שיפוץ דירה 100 מר? דרך היחידה לשיפוצים תוכלו להנות משירות מקצועי ולהיות בראש שקט לאורך כל תהליך השיפוץ. אנו מבצעים את כל עבודות השיפוצים לרבות שיפוץ דירה קומפלט, עבודות צבע וגבס, שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים ועוד. עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בתחום השיפוצים, שימוש בחומרי העבודה הטובים והמובילים ביותר, הקפדה יתרה על לוחות זמנים קפדניים והכל תחת קורת גג אחת. כל מה שנותר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!