כל מה שאתם צריכים לדעת על שיפוץ דירה המחיר למשתכן

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה המחיר למשתכןשיפוץ דירה המחיר למשתכן

כולנו רוצים לגור בדירה נעימה, משופצת, כזו שכייף לבוא אליה בכל יום אחר העבודה, כזו שכייף להתעורר בה, להיות עם הקרובים לנו ולעשות את הפעולות של היום יום. העניין הוא, שכאשר אנחנו קונים דירה מקבלן, לא תמיד העיצוב עומד בציפיות שלנו. בשורות הבאות נציג בפניכם כל מה שצריך לדעת על שיפוץ דירה המחיר למשתכן. 

מזה בעצם מחיר למשתכן- 

מחיר למשתכן נוסדה ב2015  והייתה לתוכנית הדגל בשוק הדיור של שר האוצר בזמנו משה כחלון, מטרותיה העיקריות של התוכנית היא למצוא פתרון לאנשים ומשפחות שאינם יכולים לרכוש דירה, התוכנית שיזמו יחדיו משרד האוצר, רשות המקרקעין בישראל ומשרד הבינוי והשיכון קמה על מנת להקל על מי שמעוניין לרכוש דירה ראשונה.  

מהם התנאים לרכישת דירה דרך התוכנית מחיר למשתכן? 

התוכנית מיועדת לזוגות נשואים, ליחידים, לידועים בציבור, לחד הוריים עם ילד מתחת לגיל 21 שמתגורר יחד עם ההורה, לנכים מעל גיל 21, לרווקים מעל גיל 35 ולגרושים מתחת לגיל 35 שילדיהם אינם בחזקתם. בנוסף לתנאים אלו, המועמד לתוכנית צריך להתאים להגדרת "חסרי דירה", כדי לעמוד בתנאי זה נדרש שלא תהיה בבעלות המועמד דירה ב3 שנים האחרונות.                                                                                                              להבדיל מתוכניות קודמות של משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון, אין קריטריונים כמו שירות צבאי מלא, הכנסה או מספר ילדים מה שמקל על אנשים רבים את האפשרות לגשת לתוכנית אבל כך גם יוצר ביקוש גדול שאינו עומד בהיצע שהמדינה מספקת.        

איך זה עובד? 

המדינה למעשה מסבסדת במחירי הקרקע באזורים שהיא קובעת ונותנת הטבות נוספות לקבלנים שמצידם מגלגלים את ההנחות לאלו שרוכשים את הדירה, הקבלנים כאשר הם יוצאים עם המכרז מחויבים למחירי דירות שמתומחרים על פי מחיר למ"ר והמחיר שנקבע הוא למעשה מחיר הסופי.  הציבור שמעוניין לרכוש דירה דרך תוכנית המחיר למשתכן ועומד בתנאים לרכישה יכול להשתתף בהתמודדות על הדירות השונות המוצעות ברחבי הארץ.                                                                                                  

יתרונות לצד חסרונות ברכישת דירה במחיר למשתכן

לאלו שכן החליטו להתמודד על הגרלת הדירה דרך התוכנית המחיר למשתכן יש כמה דברים שכדאי לדעת ולקחת בחשבון. ראשית, הבנייה ברוב המקרים מתארכת מעבר לבניה סטנדרטית לכן הרוכש ברוב המקרים ידרש עד הכניסה לדירה לשלם על דירות שכורות.  בנוסף, רכישת דירה דרך התוכנית, מחייבת את בעל הנכס להחזיק בה לפחות כחמש שנים לאחר הרכישה ורק לאחר מכן יתאפשר לו למכור אותה. מרכיב אחרון ומרכזי שחשוב לתת עליו את הדעת הוא המפרט אותו מקבלים רוכשי הדירות,  הדירות שנמסרות לרוכשים מסופקות במפרט בסיסי ביותר שבד"כ אינו מספק מענה הולם לאיכות חיים שאותה הרוכשים היו רוצים לקבל לכן שיפוץ דירה במחיר למשתכן הוא מרכיב שצריך לקחת בחשבון כאשר הולכים על צעד כזה. 

שיפוץ דירה מחיר למשתכן- 

התוצאה מהסטנדרט הבסיסי אותו מקבלים לסטנדרט הולם עבור הרוכשים מצריך שיפוץ דירה ממחיר למשתכן, יש לקחת בחשבון ולהוסיף תקציב בנפרד לשיפוץ מערכות כמו מיזוג אוויר, הדירה מגיעה עם תשתיות אבל לרוב ללא המזגנים עצמם, בנוסף, סורגים ורשתות בסיסיות לחלונות הם אינם דברים שכלולים במחיר לכן יש גם להוסיף את האלמנטים האלו כאשר עושים שיפוץ דירה במחיר למשתכן. באשר לאמבטיות ולמטבח הרוכשים יקבלו איכות ועיצוב בסיסים גם ברמת הכלים הסניטרים כמו כיור או אסלה וגם ברמת הארונות. לכן מי שירצה לשדרג יהיה צריך לשקול גם שיפוץ של אביזרים אלו. 

חשוב לציין שכל שיפוץ כזה מהמצב הקיים דורש זמן שיכול לעכב את הכניסה לדירה מעבר לזמן הארוך שכבר חיכו הזוכים לכן חשוב להתחיל לתכנן את השיפוץ לדירה במחיר למשתכן מבעוד מועד,  לא תהיה אפשרות להתחיל את השיפוץ עד קבלת טופס 4 אבל את התכנון המיועד כדאי להתחיל לפני.  לאחר קבלת הטופס המסמן את סיום העבודה של הקבלן בדירה תתאפשר כניסתם של חברות השיפוצים שישפצו את הדירה ושדרגו אותה לסטנדרטים התואמים את הדרישות. 

כמה יעלה שיפוץ דירה מחיר למשתכן? 

שיפוץ לדירה מאוד משתנה ותלוי אילו אלמנטים משפצים מהמפרט הבסיסי. עלויות של שיפוץ מלא לדירה במחיר למשתכן שכוללים שינוים מהותיים של מטבח, אמבטיות, קרמיקות הזזת קירות וכו' יכולים לעמוד בסדר גודל של  100 אלף ₪ עד 240 אלף ₪.  שיפוצים קטנים יותר שאינם כוללים שינוים מהותיים  ויותר נוגעים במזגנים, עבודות גבס, צבע, דלתות סורגים ורשתות  יעלו בין 30,000 ₪  ל50,000 ₪ 

מעוניינים לקבל מידע נוסף על שיפוץ דירה מחיר למשתכן? לא בטוחים מאיפה מתחילים ואיך בוחרים את השיפוצניק המתאים? דרך האתר היחידה לשיפוצים תוכלו לקצר תהליכים, לחסוך זמן יקר, אנרגיה ולהוזיל בעשרות אחוזים את עלויות השיפוץ. אנו עובדים עם בעלי המקצוע הטובים והמקצועיים בישראל ומתחייבים לשיפוץ איכותי, יעיל ומקצועי לאורך כל הדרך. אנו מקפידים לעשות שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, כך שרמת הגימור היא סופר גבוהה באחריות. נשמח ללוות אתכם שלב אחר שלב, לייעץ לכם בתהליך, לענות על השאלות, להציג בפניכם הצעת מחיר הגונה ולצאת לדרך. השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם במהרה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!