שיפוץ דירה מלבנית

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה מלבנית, האם יש לכך השפעה על המחיר? המחיר נקבע בהתאם לסדר גודל הדירה. בין אם הדירה מלבנית או מרובעת, בעל מקצוע איכותי ידע להעניק לכם את המחיר המדויק בהתאם למה שבחרתם. אם מדובר על עיצובים שונים שכבר קיימים בקטלוג החברה יהיה עליהם להתאים את המבנה אליכם. יש סוגים שונים של שיפוצים ועליכם להכיר את כל הסוגים לפני שאתם רצים לבעל מקצוע כדי שיעניק לכם שירות. ככל שתהיו יותר סבלניים לתהליך, ככה תרוויחו יותר.

מהם סוגי השיפוצים השונים?

יש היום מספר סוגים שונים של שיפוצים בדירה. הסוג הראשון והנפוץ ביותר הוא שיפוץ קוסמטי. די פשוט להבין מהכיצד נעשה שיפוץ דירה מלבנית זה אומר, אבל לא פשוט לדעת כמה זה עולה. שיפוץ קוסמטי הוא שיפוץ אשר נועד לשפר את הנראות של המבנה שלכם מבלי להרוס קירות או לפתוח את התשתיות של הבית. המחיר של שיפוץ דירה מלבנית שהינו קוסמטי בלבד יכול לנוע בין 300 ש"ח למ"ר עבור דירה קטנה. כאשר מדובר על שיפוץ דירה מלבנית בדירת חדר של עד 30 מ"ר המחיר עולה ל-6,000 ש"ח עד 8,700 ש"ח. כאשר מדובר על שיפוץ דירה מלבנית 2 חדרים עד 50 מ"ר המחיר יהיה עד 15,000 ש"ח. כאשר מדובר על שיפוץ בית פרטי עד 3 חדרים ועד 70 מ"ר המחיר יכול להגיע עד ל-22,000 ש"ח. ככל שמספר החדרים עולה ככה גם המחיר עולה. יש להדגיש, מדובר על שיפוץ קוסמטי בלבד. שיפוץ קוסמטי מגיע עם אחריות של עד שנה לפחות, המחיר מתייחס לדירות ריקות והוא כולל צביעה, תיקונים, ריצוף ועוד.

כאשר מדובר על שיפוץ כללי ולא על שיפוץ קוסמטי המחירים עולים. המחיר אותו נשלם עבור מ"ר יהיה כ-700 ש"ח. המחיר אותו נשלם עבור שיפוץ דירה מלבנית כללי של עד 30 מטר יהיה כ-17,000 ש"ח ועד 22,000 ש"ח. המחיר אותו נשלם עבור שיפוץ דירה מלבנית עד 70 מ"ר עם שלושה חדרים המחיר יכול לנוע בין 42,000 ש"ח ועד 53,000 ש"ח. כאשר מדובר על שיפוץ דירה מלבנית על 90 מ"ר, 4 חדרים המחיר יכול להגיע לעד כ-68,000 ש"ח. גם פה, ככל שהמבנה גדול יותר ומספר החדרים גדל כך המחיר גובהה. המחיר כולל ריצוף, הריסה ופירוק, צביעה וסיוד, עבודות חשמל ואינסטלציה.

מה משפיע על המחיר?

המחיר אותו אנחנו מציינים מושפע מגורמים רבים. עליכם להבין שאין מחיר מדויק למבנה, רק לאחר שקיבלתם הצעתאילו פרמטרים משפיעים על מחיר של שיפוץ דירה מלבנית מחיר תוכלו להיות בטוחים שזה מה שתשלמו, או שלא, תלוי בבעל המקצוע אותו אתם בוחרים. יש היום בעלי מקצוע שלא פשוט לסמוך על המילה שלהם, בעלי מקצוע שאין להם הכשרה בכלל לבצע עבודות שיפוץ בסדר גודל כזה. הדבר הקריטי אשר משפיע על המחיר הוא גודל הדירה, ככל שהדירה גדולה יותר כך המחיר יהיה בהתאם. כמו כן, כאשר מדובר על שיפוץ עלינו לדעת מהי המורכבות של פירוק הדירה. גם זה נתון אשר משפיע על הדירה, ממה היא בנויה. כמו כן, כבר הבנתם שיש הבדל בין סוגי השיפוצים השונים אשר משפיעים על המחיר.

גם המוניטין של בעל המקצוע שמגיע אליכם קשור למחיר אותו תשלמו. ככל שלבעל המקצוע יהיה שם טוב יותר, כך המותג שלו עובד בצורה טובה יותר ויקרה. כאשר אתם משלמים על מותג אתם משלמים על בטוח. עם זאת, יש דרכים להוזיל את המחיר. הנה כמה טיפים שכדאי שתכירו לפני שאתם מוציאים סכומי עתק.

איך תחסכו לעצמכם כסף?

יש 2 דרכים עיקריות בהן תוכלו להוזיל את המחיר של הפרויקט הכללי. הדרך הראשונה היא על ידי בחירה בחברתכיצד ניתן לחסוך במהלך שיפוץ דירה מלבנית שיפוצים ולא בחירה של מספר בעלי מקצוע שונים לצורך ביצוע השיפוץ. כאשר מדובר על שיפוץ הבית אנחנו מטבע הדברים צריכים כמה בעלי מקצוע אשר ינצחו על האירוע. אנו צריכים חשמלאים, צבעים, אינסטלטורים וכן הלאה. ברגע בו אנחנו מזמינים בעל מקצוע אחד מפה והאחר משם, המחיר מתייקר. הפיתרון הוא לפנות אל חברת שיפוצים אשר תוכל להעניק לנו את כל האפשרויות במקום אחד. כמו כן, לחברה מקצועית יש גב כלכלי גדול יותר מאשר לעצמאי בודד, לכן המחיר יהיה בהתאם.

הדרך השניה בה תוכלו להוזיל את המחיר היא על ידי שיפוץ בהתאמה אישית. הרי מה בסופו של דבר משפיע על המחיר? המוצרים בהם אתם בוחרים להשתמש. אם ניקח לדוגמא את מטבח הבית, יש סוגים שונים של שיש. ברגע בו אנחנו נבחר בסוג שאינו יקר מדי אך גם לא הזול ביותר נהנה מכל העולמות. זאת עוד דרך לחסוך לעצמכם כסף בעת שיפוץ הבית. זה אמנם נראה לכם מעט, אבל החיסכון יכול להגיע לאלפי שקלים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!