מחיר שיפוץ דירה: כמה יעלה לכם לשפץ את הבית?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוצים לא עושים בכל יום, אך כשמגיע הזמן לשדרג את הדירה כדאי להקדיש לכך מחשבה רבה וגם תקציב שיענה על הדרישות ולא יחרוג מהסכום המיועד לכך. אבל עוד לפני שאתם רוצים לדעת מחיר שיפוץ דירה, עליכם לדעת איך אתם רואים את הדירה בחלומותיכם אחרי השיפוץ, מה תרצו לשפץ, לאיזו מטרה, במה תרצו להשקיע ומהו התקציב המשוער שתעמידו לצורך העניין. יש הבדל גדול בשיפוץ דירה לצורך מכירה או השכרה לעומת שיפוץ דירה לצורך מגורים שלכם. נבירה באינטרנט יכולה לתת לכם מושג על רעיונות לעיצוב, על הטרנדים העכשוויים, על פתרונות יעילים ואפילו על מחירים של אביזרים שונים. אתרי אינטרנט לעיצוב הבית יכולים לתת השראה ורעיונות, כמו גם מגזינים מקצועיים בנושא עיצוב. אם בחרתם מעצב פנים או אדריכל, ודאי קיבלתם גם ממנו רעיונות וטיפים המותאמים לחלל הקיים.

שיפוץ דירה למטרת השקעה

אם נרצה להעלות את ערך הדירה שאנחנו מוכרים או משכירים, שיפוץ דירה ברמה בסיסית ישיג את המטרה. לצורך השקעה, ייתכן שתרצו להחליף את חדרי האמבטיה והשירותים, לחדש את הצבע ולעיתים גם לשנות את חלוקת החדרים כדי להוסיף חדרי שינה. לרוב, מחיר שיפוץ דירה לצורך השכרה יהיה נמוך יחסית כיוון שאין השקעה גדולה בעיצוב או בכלי סניטציה וריצוף יקרים. המטרה היא לרענן ולחדש באופן בסיסי ללא תוספות מיותרות או השקעה בחומרי גמר. אם מדובר בדירה המיועדת למכירה, מומלץ להשקיע מעט יותר ולהחליף תשתיות או כלים סניטריים ישנים כדי להעלות את ערך הדירה ולהפוך אותה לאטרקטיבית יותר.

שיפוץ דירה למגורים

כאשר מדובר בדירה בה אנו מתגוררים, יכולות להיות סיבות רבות להחלטה לשפץ: תשתיות ישנות או בעיות בתשתיות המחייבות פתיחת הרצפה והקירות, החלפת מטבח המחייבת שבירת קירות ושינוי המבנה. לעיתים שינוי במבנה המשפחתי או עזיבת ילדים בוגרים את הבית יוצרת אפשרות לשינוי ועיצוב מחדש של הדירה. דירה חדשה שנקנתה או דירה מקבלן שרוצים לשדרג מצריכה שיפוץ ועיצוב או סתם רצון לחדש עבור עצמכם כי עברו הרבה שנים והטעם העיצובי השתנה. ישנן סיבות שונות להחלטה על שיפוץ דירה וגם סוגים שונים של שיפוץ. ניתן לבצע שינויים קוסמטיים קלים בדירה, לצבוע מחדש, להחליף ריצוף, להתקין פרקט, ואפשר גם להחליט על שיפוץ כללי שיכלול החלפת כל התשתיות, הנגרות, שינוי בחלוקה הפנימית, החלפת מערכת החשמל, החלונות, הדלתות ועוד.

דירה משופצת קומפלט

איך בוחרים קבלן שיפוצים?

השלב הראשון

יהיה הבנת הצרכים שלכם בסדר עולה מהדחוף ביותר ועד הרצוי בהנחה שיעמוד בתקציב. אם אתם בוחרים לשפץ דירה לצורך מכירה או השכרה, ייתכן שתרצו להתמקד בשיפוץ פרקטי ופחות בהגשמת חלומות העיצוב שלכם. נסו לתכנן את מועד השיפוץ לתקופות הפחות לחוצות מבחינת עומס בעבודות מהסוג הזה. בשלב זה כדאי להחליט אם תמשיכו להתגורר בדירה במהלך השיפוץ או שתעברו זמנית למקום אחר או תיסעו לטייל. לכל החלטה שלכם יש משמעויות כספיות שישפיעו על התקציב המיועד. אם תחליטו להישאר בדירה במהלך שיפוץ גדול וכללי, עליכם לקחת בחשבון את חוסר הנוחות בתקופה זו ולהיערך לכך, כמו גם את העובדה שזה עלול לעכב את העבודה. אם תחליטו לעזוב את הדירה במהלך השיפוץ והיא תישאר ריקה, תוכלו לבקש מהעירייה עצירה בתשלומי הארנונה לתקופת השיפוץ.

השלב השני

יהיה הזמנת קבלני שיפוצים לצורך קבלת הצעות מחיר שיפוץ דירה. חשוב שהקבלנים יגיעו בעצמם, יסיירו בדירה ויבינו מכם מה הצרכים שלכם במסגרת השיפוץ ומה תרצו שיכלול. כדאי שהפרטים יירשמו כדי שהצעת המחיר תענה על כל המבוקש באופן מלא. מחיר שיפוץ דירה צריך לכלול כתב כמויות לפי מדידת השטח על מנת שיהיה מדויק וכמובן הערכת זמן כוללת לשיפוץ כולו.

השלב השלישי

הוא קבלת הצעות המחיר ובחירת הקבלן המומלץ. ייתכן שיהיו פערים גדולים בין הצעות המחיר שתקבלו, וכאן חשוב לקבל גם רשימת ממליצים ולבקש לראות עבודות שנעשו, גם אם זה בתמונות. אל תתפתו לבחור בבעל המקצוע הזול ביותר או להניח שהיקר ביותר הוא גם הטוב ביותר. חשוב שהקבלן יהיה בעל ניסיון, שיהיו לו עובדים קבועים שהוא סומך עליהם ושההמלצות שקיבלתם עליו הצביעו על עמידה בזמנים ובמחיר. לא פעם קורה שהצעה זולה פתאום תופחת במהלך העבודה בשל תוספות שלא היו כלולות בהצעה המקורית. נקודה חשובה נוספת נוגעת לפן האישי. חשוב שיהיה חיבור נעים עם הקבלן כבר בהתחלה, כיוון שאתם הולכים לבלות תקופת מה ביחד, על אחת כמה וכמה אם אתם מתכוונים להתגורר בדירה במהלך השיפוץ.

השלב הרביעי

חשוב לתיאום כל בעלי המקצוע שיצטרכו לעבוד בשיתוף פעולה. המעצב, האדריכל, הנגר, החשמלאי, מתקין החלונות והשרברב נדרשים לעבוד לפעמים במקביל, ושלב שמבצע בעל מקצוע אחד תלוי בשלב שמבצע בעל מקצוע אחר. כדי שלא תיאלצו להיות גורם מפשר ולפתור סכסוכים, קיימו פגישה בין אנשי המקצוע לפני תחילת העבודה כדי לתאם ציפיות ולארגן לוח זמנים משוער לכל שלב.

השלב החמישי

הוא להתחיל ולראות איך התכנון קורם עור וגידים מול עיניכם. חשוב להיות נוכחים במהלך שלבי השיפוץ, כדי לשנות או לתקן במקרה הצורך במהלך העבודה בשלב מוקדם. למרות התכנון והתמונה שראיתם בעיני רוחכם, לפעמים בשטח הדברים נראים אחרת, הצבע נראה שונה ולא מה שדמיינתם – זה הזמן להחליף ולשנות. שינויים תוך כדי העבודה יכולים לקרות וקורים, כדאי לייחד בתקציב גם אפשרות להוצאות נוספות בלתי צפויות.

היחידה לשיפוצים היא חברה שמאגדת את בעלי המקצוע המנוסים והאמינים לכל סוגי השיפוצים. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר משתלמת ורצינית. אנו מספקים את המעטפת הכוללת במהירות ובאחריות, כי אנחנו יודעים שלא בכל יום משפצים, אבל כשעושים זאת, רוצים שהעבודה תהיה מושלמת.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!