הצעת מחיר לשיפוץ מחברה בעלת 11 שנות ניסיון בתחום

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה או עסק הוא מהלך לא פשוט ולא זול וזאת סיבה מספיק טובה להתנהל בצורה זהירה ושקולה לכל אורכו ולבטח בשלבים הראשונים של התכנון ובחירת אנשי המקצוע. אחד משלבי המפתח בתהליך זה הוא השלב של קבלת הצעות מחיר ממספר גורמים מקצועיים ובשורות הבאות מספרים לכם המומחים של היחידה לשיפוצים איך נכון לבחון הצעת מחיר לשיפוץ ואפילו נותנים לכם עלויות מקורבות של פרויקט שיפוץ כדי שיהיה לכם מושג ראשוני לפני היציאה לדרך.

דירה משוצפת קומפלט


לפני שמבקשים הצעה

עוד לפני שאתם פונים לאנשי מקצוע ומבקשים הצעת מחיר, אתם צריכים לדעת בדיוק מה אתם מתכוונים לעשות במסגרת השיפוץ. לחילופין, תוכלו להיעזר באנשי המקצוע עצמם בכדי לתכנן יחד את מהלך השיפוץ, תלוי עד כמה אתם רוצים לרדת לפרטים. ישנם מקרים בהם בעל הנכס יודע בדיוק מה הוא רוצה לעשות וחשוב לו מאוד להשיג תוצאה מסוימת, סגנון עיצוב מסוים וכן הלאה. במקרים אחרים, בעל הנכס פשוט רוצה לחדש אותו, לתקן ולהחליף מערכות מיושנות ולהפוך אותו ליותר מודרני. במקרה הראשון תזדקקו לאדריכל ומעצב פנים כדי לגבש את תכנית השיפוץ שעל בסיסה תוכלו לבקש הצעת מחיר לשיפוץ. במקרה השני, תוכלו להתייעץ עם איש המקצוע עצמו לגבי המהלכים שנדרש לבצע על מנת להשלים את השיפוץ.


איך בוחנים הצעת מחיר לשיפוץ?

הדבר החשוב ביותר בכל הקשור לבקשת ובחינת הצעת מחיר לשיפוץ הוא להבטיח שאתם משווים תפוח לתפוח עד לפרטים הקטנים ביותר. זאת אומרת שאתם צריכים לגבש רשימה של פעולות שיפוץ נדרשות ולכלול בתוכה סטנדרטים כמו למשל שיפוץ חדר אמבטיה, חלונות בלגיים, זכוכית בידודית, דלת אלומיניום, אריחי קרמיקה במידה ספציפית, אסלה תלויה וכן הלאה. ככל שהדברים יהיו יותר סגורים ויותר מוגדרים, כך תוכלו לסמוך יותר על הצעות המחיר שניתנות לכם. או אז יוכל כל איש מקצוע לתת לכם הצעת מחיר על פי המפרט שלכם עצמכם, שהוא למעשה אותו מפרט עבור כל ההצעות. אם כל איש מקצוע יוכל להגדיר לעצמו את תכולת הפרויקט ולהציע מחיר בהתאם, לא תוכלו להשוות בין ההצעות השונות, שכל אחת מהן מתייחסת למעשה לפרויקט שונה.


אז כמה עולה פרויקט שיפוץ?

הצעת מחיר לשיפוץ יכולה להשתנות מאוד מפרויקט לפרויקט ואין שום יכולת לקבוע אותה לפני שידוע באיזה נכס מדובר ומהן פעולות השיפוץ המבוקשות. כך למשל, עבודות פירוק ובנייה של קירות יכולות להסתכם בכעשרת אלפים שקלים. לעומת זאת, עבודות אינסטלציה או החלפת מטבח יעלו שלושים וארבעים אלף שקלים. לכל פרויקט המחיר שלו וכך גם לגבי כל רכיב בפרויקט.
אם אתם רוצים הצעת מחיר לשיפוץ מקצועי, איכותי ובמחיר הוגן, תוכלו למצוא אותה אצל היחידה לשיפוצים, המבצעת פרויקטים לשיפוץ לכל סוגי הנכסים בכל רחבי הארץ ומקפידה על סטנדרטים גבוהים בתכנון ובביצוע ועל מחירים הוגנים ותחרותיים ביחס לשוק.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!