רצפה אפוקסי – אלגנטיות לצד חוזק

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

כאשר אנו בוחרים רצפה עבור הבית שלנו, העסק או חלל מסוים שברשותנו, אנו משקיעים זמן ומחשבה רבים. אנו מתרוצצים בין חברות חיפוים וקרמיקה ובוחנים מאפיינים וסגנונות שונים. לא רבים מכירים את העובדה שאופציית רצפת אפוקסי קיימת גם למקומות כאלו ושהיתרונות שלה עולים על כל השאר.

את רצפת אפוקסי אנחנו מכירים בעיקר במפעלים, מחסנים, שטחים ציבוריים כמו אולמות ספורט, בתי חולים ועוד. היתרונות של רצפת אפוקסי כמו עמידות, יכולת נשיאה גבוהה של משקלים ותנועה, אורך חיים רב ואטימות גבוהה, באים לכדי ביטוי מקסימלי במקומות אלו. יתרונות אלו יהוו פתרון מצוין גם לבתים ומשטחים צנועים ועמוסים פחות ואליהם יתווסף גם עניין העיצוב הייחודי.

רצפת אפוקסי למקומות פרטיים

בבית שלנו, בחצר החיצונית שלנו, במחסן או במשרד הקטן שלנו, רצפת אפוקסי יכולה להעניק כל כך הרבה. ראשית היא נעימה להליכה אבל היא בעיקר בטוחה הרבה יותר. היא מונעת החלקה ומאפשרת יציבות רבה גם להולכים וגם לנוסעים עליה. האיכות של הציפוי האפוקסי גם היא מאוד חשובה. היא לא מושפעת מחומצות, חומרי ניקוי או נוזלים והם לא חודרים אותה, כך אין שקיעת רצפות, סדקים, הפרדות חלקים והתפוררות הבטון שלמטה.

דבר זה מאריך את חיי הרצפה באופן משמעותי. הרצפה האפוקסית גם מאפשרת יכולת בידוד גבוהה יותר ומעניקה לפיכך תחושה טובה יותר לדרי הבית או לבאי העסק.

עיצוב רצפת אפוקסי

כעת אנו מגיעים ליתרון האסתטי והעיצובי של הרצפה. ראשית, המרקם של הציפוי האפוקסי הוא חלק ומבריק. מראה זה מקנה תמיד תחושה של רצפה חדשה ורעננה ונקיה. החלק השני הוא מספר הרב של הצבעים שניתנים ליישום. אין המדובר רק בצבעים אלא גם בסגנונות ואפילו צורות גאומטריות , כיתובים וציורים שונים. הרצפה הופכת כמו קנבס גדול אשר ניתן לצייר עליו באמצעות האפוקסי הנוזלי. אדריכלים רבים יודעים כיום שיתרונות העיצוב והסגנון הם יוצאי דופן ועושים בהם שימוש הן בחללי פנים והן במשטחי חוץ.

בנוסף, את יישום הציפוי, ניתן לעשות במשטחים מוגדרים, כך שניתן לקחת חלק אחד של חצר, למשל, ולצפות אותה בצבע אחר בכל רבע שלה. כך ניתן לשחק וליצור משטחים מעניינים במיוחד. ישנם ציפויי אפוקסי שגם מועשרים בחומרים נוספים המקנים להם מראה מיוחד. כך למשל ציפוי אפוקסי עם גבישי קוורץ המקנים מראה זוהר ועוד סגנונות ייחודיים ומפתיעים. את הציפוי האפוקסי ניתן ליישם על הרצפה כמובן אבל גם על גדרות, קירות, עמודים וכד', כיד הטובה עליכם.

אחזקה וניקיון.

עוד יתרון עצום של רצפת אפוקסי היא קלות האחזקה והניקיון שלה. למעשה, את המשטח החלק ניתן לנקות בקלות מפתיעה. העובדה שמים אינם חודרים אותו וכי אין על המטח תפרים או סדקים, גם מונעת מלכלוך להצטבר במרווחים השונים (כמו למשל בפוגות של ריצוף) וכן מונעת ממים לחדור אל מתחת לרצפה ולגרום שם לנזקים.

האחזקה עצמה, פשוטה וכמעט אינה נדרשת. ציפוי אפוקסי עמיד בפני רטיבות, כמקלים וחומצות ואינו מושפע מהם ומעבר לזה הוא גם אינו נשבר ומתפוצץ תחת משאות כבדים או משקל רב שנוסע עליו (אפילו משאית עמוסה מאוד). אורך החיים של רצפת אפוקסי גבוהה בהרבה מכל רצוף אריחים ודבר זה יחסוך לכם כסף רב בעתיד, בבית או בעסק.

 

https://magicfloors.co.il/  המרכז לרצפות אפוקסי

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!