בטון בגינה מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחד האלמנטים היותר פופולריים לאחרונה בקרב אדריכלים ומעצבי פנים רבים הוא יציקת בטון לגינה. ישנן מגוון רב של סיבות בהן נרצה להשתמש ביציקת בטון באיזור הגינה כאשר בראש ובראשונה לאור השדרוג הגדול שהיא נותנת לנו בחלל החיצוני של הבית. בדרך כלל חלל חיצוני נחשב ליחסית משעמם כאשר במקרים רבים נראה בו שיש ריצוף אבן ואפילו קרמיקה ביחד עם שביל רגיל המוביל מהכניסה אל הבית דרך הגינה. השילוב של יציקת בטון בגינה מקנה לבית שלנו עיצוב מרהיב ומרענן אך קודם כל מקורי מאוד שלא רואים בכל מקום. 

עבודות שיפוצים

היתרונות של יציקת בטון בגינה 

  1. עיצוב מקורי – ליציקת בטון בגינה מספר רב של יתרונות כאשר את אחד היתרונות כבר חיי ומקודם לכן והוא המקוריות בעיצוב. 
  2. גמישות בעיצוב – יתרון מרכזי נוסף הוא גמישות העיצוב האינסופית שהבטון מאפשר לנו וכך נוכל ליצור בקלות עיצוב חלל מקורי שלא ראינו בשום מקום אחר. נוכל לעצב את בגינה שלנו בעזרת בטון מוחלק, בומנייט, שזהו בטון מוטבע בשמו המקצועי, או באמצעות בטון מעוצב במגוון צורות וצבעים. 
  3. עמידות – בנוסף ליתרונות העיצוביים יציקת בטון בגינה היא עמידה מאוד בפני פגעי מזג אוויר היות והם כלל לא ישפיעו עליה בניגוד לעץ או שיש למשל. בנוסף גם אם יפול משהו על הרצפה או יגררו רהיט ככל הנראה זה לא יגרום נזק כלל לרצפת הבטון. מעבר לעמידות יציקת הבטון בגינה תהיה מוכנה תוך זמן קצר דבר שחוסך לכם סמן ועלויות במסגרת השיפוץ. 

יציקת בטון בשלבים 

התהליך יחסית פשוט ואורך בין יום ליומיים של עבודה כאשר במסגרת היום הראשון מתבצעת ההכנה ליציקת הבטון על הקרקע בעזרת הנחת רשתות מתאימות וברזלים. לאחר מכן ניישם את הבטון באמצעות משאית בטון או משאבה על האיזור אותו הכנו מראש. לאחר יישום הבטון ניתן לו בדרך כלל יום אחד להתייבש ולאחר מכן נבצע חריצה שלו בהתאם לדוגמא שאותם בחרתם ומריחה של חומר הסילר לסיום העבודה. יש לציין שלא חייבים לבצע כמובן את החריצה וזה נעשה בהתאם לדוגמא שבחרנו קודם לכן עם הקבלן. 

יציקת בטון לגינה מחיר

המחירים של יציקת בטון לגינה משתנים בהתאם למספר פרמטרים כאשר קודם כל לוקחים בחשבון את סוג הבטון אותו אתם רוצים ליישם בגינה שלכם במידה וזו יציקת בטון שאותה רק מחליקים המחירים ינועו בין 150 ש״ח ל-200 ש״ח למ״ר כאשר המחיר עלול להיות יקר יותר אם מדובר בשטח קטן יחסית. במידה ונרצה לבצע יציקה של בטון מעוצב עם חריצים ובצבעים שונים המחירים של יציקת בטון כזו יהיה יקר יותר לאור העיצוב וינוע בין סדר גודל של 250 ש״ח ל- 350 ש״ח למ״ר בהתאם לדוגמא ולשטח אותו נרצה לעצב כמובן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!