רצפת בטון מחיר למטר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

ריצוף בטון הוא אחד מסוגי הריצופים שהולך ותופס תאוצה בקרב מעצבי פנים ובהמשך לכך גם בלא מעט בתים מעוצבים. על אף שבטון הוא חומר שהקונוטציה המיידית שלו היא חוזק מבני, זוהי לרוב לא הסיבה שבגינה בוחרים רבים בריצוף בטון, אלא דווקא המראה הייחודי של רצפת בטון בציפוי אפוקסי בכל דוגמת עיצוב שאפשר לדמיין. אחד היתרונות הנוספים של רצפת בטון הוא המחיר, כשביישום רצפת בטון מחיר למטר יכול להיות נמוך יותר מאשר בריצוף קרמיקה מסורתי. איך מבוצע ריצוף בבטון ומדוע מחיר רצפת בטון נמוך יותר מסוגים אחרים של יציקות בטון? על כך עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של היחידה לשיפוצים.

מה זה רצפת בטון ואיך בונים אותה?

רצפת בטון, ממש כפי שזה נשמע, היא רצפה שעשויה משכבה עבה של בטון, בדרך כלל בעובי של 10 ס"מ או 20 ס"מ. הרצפה היא למעשה משטח אחד אחיד שמכסה את כל שטח הבית ועליו ניתן ליצור דוגמת עיצוב כיד הדמיון באמצעות ציפוי אפוקסי מבריק ואסתטי. שלב היציקה של רצפת בטון הוא שלב קל יחסית, וזאת מכיוון שאין צורך בעבודה מורכבת על בניית חגורות ותבניות לבטון, בניגוד למשל לבניית קירות או גדרות. מורכבות הבנייה של רצפת בטון באה לידי ביטוי בעיקר בשלב הגמר, של החלקת הבטון וציפוי הבטון בדוגמת העיצוב הנדרשת. כדי לבנות את הרצפה יש לבצע תחילה הכנה ויישור של השטח, פיזור כלונסאות ברזל על פי הצורך ולבסוף יציקת בטון עד לגובה הנדרש. קירות המבנה מספקים את חגורות הגבול של היציקה ופשוט צריך להקפיד לעצור כשהבטון מגיע לגובה הנכון.

זוהי גם אחת הסיבות שבגינה במקרה של רצפת בטון מחיר למטר יכול להיות נמוך יותר מאשר ריצוף קרמיקה, שרק העבודה בו יכולה לעלות יותר. לאחר יציקת הבטון מבוצע יישור ופילוס של הבטון ולבסוף החלקה באמצעות מתקן מיוחד להחלקת בטון. לבסוף יוצקים שכבת אפוקסי בשילוב גוונים ודוגמאות צבע שיוצרות אפקט מרהיב על רצפת הבית. לבסוף, מתקבלת שכבת רצפה חלקה, מיושרת ואחידה שאת המראה שלה לא יכול להציע אף סוג אחר של ריצוף.

כמה עולה רצפת בטון?

כפי שאמרנו קודם לכן, במקרה של רצפת בטון מחיר למטר יכול להיות נמוך יותר מאשר ריצוף קרמיקה מסורתי, והסיבה המרכזית לכך היא העלות הנמוכה יחסית של הבטון כחומר גלם וקלות הביצוע. ככלל, עלות רצפת בטון יכולה לנוע באזור של החל מ-150 ₪ למ"ר עבור רצפת בטון בעובי 10 ס"מ והחל מ-350 ₪ למ"ר עבור רצפת 20 ס"מ, שגם תכלול בדרך כלל כלונסאות. על כך יש להוסיף את העלות של יציקת אפוקסי וזו עומדת בדרך כלל על החל מ-75 ₪ למ"ר. בחישוב הכולל של יציקת רצפת בטון מחיר למטר בהחלט יכול להיות בסופו של דבר גבוה יותר מריצוף קרמיקה, אבל התוצאה המתקבלת היא ללא תחרות ולכל מי שמחפש מקסימום עיצוב בית, רצפת בטון היא ללא ספק פתרון הריצוף האטרקטיבי ביותר, שאותו ניתן גם להתאים לכל סגנון עיצוב, בכל גוון ובכל דוגמת עיצוב.

היחידה לשיפוצים היא חברה קבלנית המבצעת מגוון רחב של פרויקטים בעולם השיפוצים, ובכלל זה מבצעת ריצוף בטון בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק ובמחירים תחרותיים ואטרקטיביים שכמעט ולא ניתן להשיג אצל אף קבלן אחר. החברה מלווה את הלקוח משלב התכנון והעיצוב, דרך שלב הבנייה והביצוע ועד שלב הגמר ומתחייבת לתוצאה עם אחריות מלאה על הריצוף עצמו ועל העבודה. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!