שיפוץ מטבח קומפלט

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ מטבח קומפלט הוא שיפוץ כולל של כל המטבח וכל מה שקשור אליו. השיפוץ נועד בשביל לפתוח דף חדש. אם יש לכם מטבח ישן בבית והוא לא מתפקד כמו שצריך, אתם יכולים לשפץ את המטבח ובכך גם לעלות את שווי הנכס. שיפוץ מטבח קומפלט נוגע גם לנראות הפרונטלית וגם מאחורי הקלעים בכל מה שנוגע למערכות האינסטלציה והתקנה של ברזים. שיפוץ מטבח קומפלט הוא השירות היקר ביותר כאשר זה נוגע לשיפוץ מטבח ויש לבחור היטב את בעל המקצוע מולו תעבדו.

שיפוץ מטבח קומפלט עם ייעוץ והכוונה

שיפוץ מטבח קומפלט מחייב אתכם להכיר את כל הגורמים הרלוונטים לשיפוץ, עליכם לדעת מה אתם עומדים לשנותכיצד ועל ידי מי כדאי שיתבצע שיפוץ מטבח קומפלט בבית, מול אילו חומרי גלם אתם עומדים להתעסק וכמה זה יעלה לכם. ייעוץ והכוונה הוא השלב הראשון בתהליך, וחשוב להגיע לשלב זה מוכנים ככל שניתן. ייעוץ והכוונה חייב להיעשות על ידי חברה מקצועית אשר תלווה אתכם בכל שלבי השיפוץ. שיפוץ מטבח קומפלט מעביר אותנו בכל שלבי הבניה, כאשר בתור התחלה מה שאנחנו עושים הוא לפרק את המטבח הקיים, להסיר את הריצוף, את מערכות האינסטלציה, את הארונות ולמעשה להשאיר את המטבח שלכם ערום לגמרי.

ברגע בו יש לנו כבר את כל המידות הדרושות כדי להמשיך את השיפוץ נוכל לבצע התאמות. עם זאת, הדבר הראשון בו ניגע יהיה מערכת האינסטלציה. מערכת זאת הינה מערכת מורכבת. אם יש לכם מערכת ישנה בבית אולי זה הזמן הנכון להחליף אותה לחלוטין כדי להבטיח עבודה תקינה לאורך זמן ממושך. מלבד למערכת האינסטלציה אנחנו נרצה ליצור נקודות מים וחשמל שיהיו יותר זמינות למטבח שבקרוב יהיה שלם. לאחר שסיימנו את העבודות המתבצעות מאחורי הקלעים הגיע הזמן להתחיל בתהליך הקוסמטי, וזאת רק לאחר שהותקנו כל המערכות הרלוונטיות שדורשות יחס מקדים.

התאמה אישית או בחירה מקטלוג?

יש לכם דרכים לחסוך את המחיר של כל תהליך שיפוץ מטבח קומפלט וזאת על ידי בחירת דוגמאות מוכנות. מה הן דוגמאות מוכנות? יש עיצובים אשר החברה המקצועית נותנת לכם לבחור מקטלוג שלם שיש לה. בחירת שיפוץ מטבח קומפלט מתוך הקטלוג של החברה יכולה לזרז את כל התהליך כולו ולתרום לכם גם להוזלת המחיר. בדרך כלל, מחירים אשר הם עבור עיצוב בהתאמה אישית יהיו יקרים יותר.

שיפוץ מטבח על תשתית קיימת

שיפוץ מטבח קומפלט לא חייב להתחיל מהרס מוחלט של המטבח הקיים. לעיתים יש תשתיות או רכיבים שוניםשיפוץ מטבח קומפלט הנעשה על תשתיות קיימות במטבח הישן שיכולים להיות שימושיים לנו. בדרך כלל, כאשר לבעל הבית יש תקציב נמוך יחסית עבור שיפוץ מטבח קומפלט אנחנו נמליץ לשדרג את המטבח. שדרוג יכול לבוא לידי ביטוי בהתקנה של ריצוף חדש, ארונות חדשים, צביעה מוחלטת של הבית על בסיס צבע אקרילי, ועוד. כמו כן, שינויים קטנים כמו תוספת גופי תאורה יכולים להפוך את המטבח שלכם לחדש.

עליכם להבחין בין הרצון למטבח שנראה טוב לבין מטבח שמתפקד טוב. אם הבעיה שלכם במטבח היא הנראות, אין צורך לעשות שיפוץ מטבח קומפלט. מספיק לגעת במספר פריטים חיצוניים בשביל לגרום למטבח שלכם להראות חדש עוד הפעם. כאשר המטבח שלכם כבר לא מתפקד כמו שצריך, זה סיפור אחר לגמרי. במקרים כאלה עליכם לשפץ את המטבח מהיסוד שלו, כולל תשתיות. בדרך כלל המחיר של שיפוץ כזה מתחיל מ-15,000 ש"ח ומעלה. המחיר הממוצע בשוק ינוע בין 15,000 ש"ח ועד 26,000 ש"ח.

איך חוסכים כסף?

כדי לחסוך בעלויות יש מספר דברים שאתם יכולים לעשות. הדבר הראשון, לבחור נכון את החברה אשר תפעלכיצד לחסוך כסף במהלך שיפוץ מטבח קומפלט לצידכם. איך בוחרים את החברה הנכונה? כאשר אתם בוחרים חברה עבור שיפוץ מטבח קומפלט עליכם לבחור בחברה שיש ברשותה את כל אנשי המקצוע העונים על העבודה. במקרים בהם אנחנו מזמינים שיפוצניק לבד יהיה מספר דברים שהוא לא יוכל לעשות ולכן, יהיה עלינו להזמין עוד בעלי מקצוע. ברגע שאנחנו מזמינים בעל מקצוע אחד מפה והשני משם, המחירים אוטומטית מתייקרים. יש היום חברות שיפוץ מורשות אשר יש תחתיהן את כל אנשי המקצוע אותם אתם צריכים בשביל שיפוץ מטבח קומפלט.

כמו כן, חיסכון יכול לבוא לידי ביטוי בבחירת המוצרים והרכיבים אותם תתקינו במטבח. תוכלו להתקין כיור ב-500 ש"ח או ב-3,000 ש"ח. ברגע שיש לכם היצע רחב של פריטים, הבחירה היא הרבה יותר פשוטה וקל להוזיל את המחיר הכללי. כמו כן לגבי בחירת סוג השיש, יש הבדל בין אבן קיסר ולבין שיש גרניט שהוא היקר ביותר. למרות שאתם יודעים עכשיו איך לחסוך כסף, אין זה אומר שאתם צריכים להתפשר על איכות המטבח שלכם. היום יש לא מעט אלטרנטיבות אשר יעניקו לכם את האפשרות ליצור את המטבח המושלם במחיר נוח לכל כיס.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!