שיפוצים בצפון – לבצע שינויים בבית בלי דאגות

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

החלום על הבית המושלם הוא חלום שרבים מאיתנו רוצים בו. הבית צריך להיות המקום שהכי נעים לנו לשהות בו, מקום שמתאים לצרכים האישיים שלנו ושמייצג את מי שאנחנו. אנחנו יכולים להחליט לבצע שינוי מסיבות רבות ובכל מקרה אנחנו עומדים להיכנס לתהליך מרגש.

עבודת השיפוץ דורשת מקצועיות, מגע אישי ולא פעם גם סבלנות. ברגע שעומדים לרשותנו אנשי המקצוע הנכונים, אנחנו נוכל להיות רגועים ולהיות בטוחים שהנכס הכי חשוב לנו נמצא בידיים טובות.

שלב אחר שלב בשיפוץ

בין הרגע בו מתחיל הניצוץ הראשוני שקורא לנו לבצע שינוי בבית ובין הרגע בו אנחנו יכולים להיכנס אל הבית החדש שלנו, עובר זמן מה. בדרך נצטרך לקבל שלל החלטות, אנשי המקצוע ייכנסו לבית ונצטרך "להלביש" אותו במראה החדש. שיפוצים בצפון מתבצעים בשלבים הבאים:

שלב ראשון – קבלת החלטות

הדבר הראשון שנצטרך לעשות הוא לקבל החלטות ולהגדיר את הציפיות והבקשות שלנו. אנחנו צריכים להחליט האם אנחנו רוצים לבצע שיפוץ קטן או גדול. האם להחליף את מערכת האינסטלציה, להחליף או לתקן את הכלים הסניטריים והאם השיפוצים יכללו החלפה של ארונות או לא.

ניתן לבצע כמעט כל דבר היום. אנשי המקצוע מוכשרים וישנם כלים משוכללים ושלל פתרונות לכל בקשה. כל שעלינו לעשות הוא להגדיר את הציפיות שלנו ובמידה ומספר אנשים מעורבים בקבלת ההחלטות, כדאי לבצע סיעור מוחות ולהחליט מה אנחנו רוצים לעשות בבית.

שלב שני – תכנון העבודה

אנחנו צריכים לקבל את ההחלטות הראשוניות. לאחר שהגדרנו את הציפיות, זה הזמן להתחיל לתכנן בפועל את מה שנרצה לעשות. במידה ומדובר בשיפוץ גדול מומלץ בחום להתייעץ עם גורם מתכנן (ניתן גם בשיפוץ קטן כמובן). יחד אפשר לתכנן כיצד העבודה תתבצע בפועל ולחשוב אם אנשי המקצוע יצטרכו לשבור קירות, להזיז נקודות חשמל, ליצור עבודות גבס ועוד.

כדאי שיהיו לנו תוכניות מסודרות כדי שנוכל לפנות איתן לאנשי המקצוע שיבצעו את העבודה. ברגע שיש לנו תוכניות הכוללות הזזת נקודות חשמל, שבירת קירות וציפיות דומות, חשוב שיהיו תוכניות שעל פיהן יעבדו כל אנשי המקצוע שיכנסו לבית במהלך השיפוץ.

שלב שלישי – בחירת אנשי מקצוע

שיפוצים בצפון יתבצע על ידי שלל אנשי מקצוע. כמעט כל פרויקט דורש שייכנס לבית חשמלאי, צבעי ולעתים גם אינסטלטור, איש גבס ועוד רבים אחרים. האנשים שיבצעו בפועל את השיפוץ חייבים להיות מצוינים. עליהם להיות מנוסים בתחום, להבין את הדרישות שלנו ורצוי שהתקשורת מולם תהיה טובה כך שנוכל לשאול שאלות ולתאם את הציפיות לאורך כל הדרך.

דרך פשוטה לעבור את השיפוץ היא לבחור בחברה אחת שלוקחת אחריות על כל התהליך. החברה הקבלנית תעמיד לרשותנו, בנוסף לאנשים מקצועיים, גם איש קשר שנוכל לפנות אליו בכל שאלה לאורך כל הדרך. כמו כן, החברה לוקחת אחריות על כל התהליך ועל העבודות השונות המתבצעות במהלך הדרך.

שלב רביעי – בחירת מפרט

ברגע שתתחיל העבודה אנחנו נצטרך לבצע רכישות שונות. אם אנחנו מחליפים את המרצפות, נצטרך להזמין חדשות. אם אנחנו רוצים להחליף את הכיור ואפילו את ארונות המטבח, נצטרך לדאוג לבצע את כל הרכישות ולבחור את המפרט החדש.

כיוון שבמהלך השיפוץ יהיה על בעלי המקצוע לבצע את ההחלפות הנדרשות, חשוב שנבצע את הזמנת החומרים שתלויה בנו בזמן. לעתים נצטרך לבצע הזמנה עוד לפני תחילת השיפוץ ובעיקר במקרה שאנחנו רוצים להזמין ארונות חדשים וכשיכול להיות שייקח זמן להכין אותם עבורנו.

שלב חמישי – העבודה

העבודה מתבצעת ברגע שהחלטנו. בהתאם לגודל הפרויקט ייכנסו אנשים שונים לתוך המבנה שלנו. חלקם ייכנסו פעם אחת וברגע שהם יסיימו את העבודה הם לא יחזרו שוב וחלקם יגיעו בשלבים שונים של העבודה. לאורך כל הדרך אנחנו יכולים לשאול שאלות ועם זאת, עלינו לזכור כי לוקח זמן עד שנוכל לראות את התמונה המלאה והסופית לה אנו מייחלים.

זמן העבודה משתנה בין פרויקט אחד לאחר ותלוי בעיקר בכמות העבודה הנדרשת. ככל שהמבנה גדול יותר וככל שאנחנו רוצים לשנות יותר חדרים, כך הזמן שיידרש לאנשי המקצוע עשוי להיות ארוך יותר. כדאי לשים לב כבר בתחילת הדרך ללוח הזמנים, לשאול את החברה כמה זמן יידרש לה ולהתכונן לכך.

הכנת הבית לקראת השיפוץ

אנחנו יכולים לבצע שיפוץ לצורך שיפור המבנה לקראת מכירה, לבצע שיפוץ לפני שאנחנו נכנסים לגור במקום ואנחנו יכולים להחליט לשדרג את איכות הבית שלנו. אם החלטנו לשפר את איכות החיים ולבצע שיפוץ בבית כשאנחנו מתגוררים בו, עלינו להתכונן לצעדים הבאים. אם אנחנו מבצעים עבודה מינימלית בבית, נוכל להישאר לגור בו וכל שנצטרך לעשות הוא לכסות את הרהיטים כדי שלא יפגעו.

במידה ואנחנו מתכננים לבצע שיפוץ גדול או כזה שכולל שבירת קירות ועשוי לארוך זמן מה, עדיף לחשוב על פתרון מגורים זמני מחוץ לבית. במקרה זה עלינו להוציא את החפצים שלנו ולדאוג לכיסוי ועדיף להוצאת הרהיטים. ניתן לשער שאנחנו נרצה להחליף חלק מהרהיטים בכל מקרה, אך עלינו לשמור על אלו שאמורים לשמש אותנו בעתיד.

אנחנו יכולים להיעזר בשירותי אחסון או להניח את החפצים, הבגדים והרהיטים בחדר פנוי שלא עובר שיפוץ (למשל אם אנחנו משפצים את המטבח והסלון אך לא נוגעים בחדר הילדים, נוכל להשתמש בו לצרכי אחסון). אם יש לנו שאלות בנושא, כדאי לשאול את אנשי המקצוע כיצד מומלץ לנהוג והכי חשוב, לתכנן מראש כיצד להתנהל עם מה שכבר יש לנו בבית.

טרנדים בעולם השיפוצים או מענה על צרכים אישיים

רבים מאיתנו רוצים לבחון את הטרנדיים של עולם העיצוב לפני שאנחנו מתחילים את השיפוץ. חלקנו מעדיפים שלא להישמע להם כיוון שטרנדים הולכים ובאים. השאלה מה נכון ומה לא נכון מקבלת רק תשובה אישית ולמעשה, תמיד אפשר לבחור באמצע, לשלב עיצובים מודרניים ופופולאריים וזאת לאחר שבחנו את הצרכים האישיים שלנו.

שיפוצים בצפון הם תהליך אשר אמור להסתיים בבית שכיף לנו לחיות בו. לכן, אנחנו צריכים קודם כל לשאול את עצמנו מה אנחנו רוצים להשיג ולאחר מכן לחפש אחר פתרונות עיצוביים שמתאימים לסגנון החיים שלנו. בכל הנוגע לעיצוב, אין סוף למה שנוכל לבצע ואנחנו יכולים ליהנות משיפוץ שיענה על כל הדרישות שלנו ושבסיומו נהנה מחיים טובים יותר.

שיפוצים בצפון עם אנשי מקצוע מתאימים

עבודת השיפוץ יכולה להעלות את ערך הנכס, לשפר את איכות החיים שלנו ולהעניק לנו סביבה שמספרת את הסיפור האישי שלנו. השיפוץ יכול להיות קטן או גדול והוא תמיד יהיה מרגש. אנחנו יכולים למצוא את עצמנו שואלים שאלות רבות בדרך ולכן חשוב מאד שנמצא את אנשי המקצוע הנכונים עבורנו. אנשי מקצוע שישימו את הבקשות שלנו במרכז ולא את הנוחות שלהם.

היחידה לשיפוצים עומדת לרשותנו. היא מביאה אלינו צוות שלם של אנשי מקצוע מנוסים, מתאמת בין הגורמים השונים ולוקחת אחריות על ביצוע העבודה. הדרך הטובה ביותר לשמוע עוד על העבודות שהיא מבצעת היא ליצור קשר, לקבוע פגישה, לשאול שאלות ולקבל הצעה לניהול הפרויקט בהתאם לציפיות שלנו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!