עלות ריצוף למטר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לגבי עלות ריצוף למטר? המומחים של ”היחידה לשיפוצים“ מזמינים אתכם לחווית שיפוץ ייחודית ובלתי רגילה. אנו מלווים את קהל לקוחותינו בכל שלבי השיפוץ החל משלב התכנון ועד סיום הפרויקט. כל בעלי המקצוע בתחום הבניה והשיפוצים תחת קורת גג אחת!. בפוסט הבא נתמקד באחד הנושאים הקריטיים בתהליך שיפוץ וחידוש הבית – עלות ריצוף למטר, בחירה שמשפיעה על מראה ביתנו בהיבט העיצובי וגם בהיבט הפרקטי מבחינת ניקיון ותחזוקה.

עלות הריצוף מושפעת ממגוון רחב של קריטריונים ביניהם סוג האריחים שאנו בוחרים, האם מדובר בריצוף פנים או חוץ, האם מדובר בהחלפה מלאה של הריצוף או בשיטת הדבקה וכמובן בבעל המקצוע שמבצע עבורכם את העבודה.

דירה משופצת קומפלט

עלות ריצוף לפנים הבית

רוב קבלני השיפוצים והרצפים מתמחרים עלות ריצוף לפי מטר מרובע. העלות של ריצוף לחללים הפנימיים בבית נע בין 320-480 ש“ח למ“ר. המחיר כולל בתוכו פירוק ופינוי של הריצוף הקיים, אך אינו כולל את מחיר האריחים. ככל שהשטח אותו אנו מרצפים גדול יותר, כך המחיר יורד. יש קבלנים שמתמחרים בנפרד את עבודת הפירוק והפינוי של הריצוף הקיים ואת הנחת הריצוף שבחרתם. במידה ואין צורך לפנות ריצוף ומדובר בבית חדש המחיר נע בין 90-150 ש“ח למ“ר.

ראו גם: מחיר שיפוץ דירה

עלות ריצוף למטר בהדבקה

ניתן להוזיל בצורה ניכרת את עלות העבודה אם בוחרים להדביק את הריצוף על הריצוף שכבר קיים. החלטה זו תחסוך לכם זמן רב וגם לא מעט בלאגן. החיסרון הוא בכך שלפעמים צריך לבצע כל מיני שינויים והתאמות כמו קיצור דלתות, הגבהה של מכונת הכביסה וכדומה. בבתים ישנים מאוד, הדבקת ריצוף איננה מומלצת משום שאם יש צורך בפתיחת הצנרת, האינסטלטור יצטרך לפרק יותר משכבת ריצוף אחת. המחיר של הדבקת ריצוף נע בין 140-240 ש“ח למ“ר. מחיר זה לא כולל את עלות האריחים. ככל ששטח הריצוף יהיה גדול יותר, כך המחיר יורד.

עלות ריצוף חוץ למטר

במידה ויש צורך להחליף את הריצוף הקיים, עלות ריצוף חוץ תעלה בין 340-460 ש“ח למ“ר. מחיר הדבקת ריצוף חוץ על גבי ריצוף קיים נע בין 150-260 ש“ח למ“ר. מחיר הנחת ריצוף חוץ על גבי שכבת חול נע בין 190-320 ש“ח למ“ר. אספקת החול כלולה במחיר, לעומת זאת האריחים אינם כלולים במחיר. חשוב לזכור שבריצוף חוץ, הרבה פעמים יש צורך בביצוע עבודות תשתית, משום שלא ניתן ליישם את הריצוף על דשא או אדמה.

ומה לגבי האריחים?

טווח המחירים של אריחים הן עבור ריצוף פנים והן עבור ריצוף חוץ מאוד גדול. בעוד יש אריחים בכמה עשרות שקלים בודדים למ“ר, יש גם אריחים במאות אלפי שקלים למ“ר. שווה לקיים סקר שוק ולבדוק אילו אריחים מתאימים לכם הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הפרקטי.

קבלן שיפוצים מומלץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!