שיקום מבנה מסוכן

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מתי הופך מבנה למבנה מסוכן? האם די בכך שאתם חשים בכך שהמבנה מגלם בחובו סכנה או סיכון כלשהו, או שנדרשת הגדרה רשמית שלו כמסוכן על מנת שאכן יוגדר ככזה? מה כולל פרויקטים שיקום מבנה מסוכן ומהן הפעולות המרכזיות שאותן יש לבצע במסגרת הפרויקט על מנת להסיר את הגדרת המבנה כמסוכן? על כך בשורות הבאות.

מהו מבנה מסוכן?

מבנה מסוכן הוא מבנה שהוצא עבורו צו המגדיר אותו מסוכן. צו כזה מוצא על ידי מהנדס בניין מוסמך, בדרך כלל מטעם הרשות המקומית שבתחומה ממוקם הבניין, אך לא רק. המהנדס מבצע שורה של בדיקות על מנת להעריך את רמת המסוכנות של הבניין ובמידה ורמה זו חורגת מהרף העליון, מוציא המהנדס צו מבנה מסוכן עבור אותו מבנה. המשמעות היא שמבנה מסוכן היא הגדרה רשמית ולא תחושה או אמירה כללית. יחד עם זאת, מבנה מסוכן יכול להיות גם תחושה פנימית שלכם כדיירי הבניין. אם אתם מרגישים שהמבנה מסוכן, גם אם המהנדס לא חושב שזה מגיע לכדי הוצאת צו מבנה מסוכן, אתם עדיין רוצים לבצע את הפעולות הנדרשות על מנת להסיר מלבכם את אותה תחושה של סכנה.

מהן הפעולות המבוצעות במסגרת פרויקט שיקום מבנה מסוכן?

פרויקט שיקום מבנה מסוכן יכול לכלול בתוכו סוגים שונים של עבודות, בהתאם לסיבות שנקבעו כסיבות לעצם הגדרת המבנה כמבנה מסוכן. עבודות אלה יכולות לכלול עבודות שיקום ברזל ובטון של המעטפת החיצונית, עבודות חיזוק לאריחי החיפוי החיצוני של המבנה, עבודות לחיזוק ועיבוי יסודות המבנה, עבודות לתיקון סדקים ואפילו עבודות להחלפת חלונות, דודי שמש וכל פריט אחר שנמצא כרעוע במידה כזאת שיכולה ליצור סכנה לדיירי המבנה או לעוברים והשבים. אלו הן כמובן רק דוגמאות לעבודות שיכול פרויקט שיקום מבנה מסוכן לכלול, וככלל פרויקט כזה עשוי לכלול כל עבודה שמטרתה היא להסיר את הסיכון מהאלמנט שיוצר אותו כפי שהוגדר בצו המבנה המסוכן שהוצא למבנה.

אחרי שאמרנו את זה, במסגרת פרויקט שיקום מבנה מסוכן נהוג לשלב גם אלמנטים של שיפוץ, שמיועדים לשקם את הבניין גם ברמה האסתטית ואולי להוסיף גם לערכו. כך למשל, אם נמצא כי חיפוי החוץ של המבנה מהווה סכנה לעוברי האורח ויש לחזק את אריחי החיפוי, ייתכן שזאת הזדמנות להחליף לחלוטין את החיפוי ולשנות לחלוטין את פני הבניין. אם נמצא כי יש לבצע תיקוני בטון וברזל במעטפת החיצונית של המבנה, זוהי הזדמנות לבצע גם צביעה של המבנה ולהעניק לו מראה חדש לחלוטין, כולל החלפת מסתורי כביסה וחלונות.

היקף הפרויקט יכול להשתנות בהתאם לתקציב שמעוניינים הדיירים להעמיד לטובתו, אך המינימום חייב לכלול את כל הפעולות ההנדסיות הנדרשות על מנת להסיר את הסכנות שבגינן הוגדר המבנה כמבנה מסוכן ומכאן אפשר לעבות את הפרויקט על פי העדפת הדיירים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!