פינוי פסולת בניין בשיפוץ

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אם אתם מתכננים בניית בית חדש או שיפוץ מאסיבי, אסור לכם לשכוח לקחת בחשבון גם את פינוי פסולת הבניין שלכם. אם אתם לא יודעים מהי פסולת בניין, מי מפנה אותה, לאן ולמה זה חשוב- המשיכו לקרוא.

מה זה פסולת בניין?

פסולת בניין היא כל פסולת הנוצרת בתהליכי שיפוץ דירה, בנייה או סלילה. בארץ מדובר בדרך כלל על חומרים כמו: בטון, אספלט, עפר, ניילון, מסלע טבעי, ברזל, קלקר וכד'.

מי מפנה את פסולת הבניין?

פינוי פסולת הוא חלק בלתי נפרד מהבנייה והשיפוצים ולכן מי שאחראי על הבנייה, אחראי גם לדאוג לפינוי הפסולת. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת חברת קבלן לפינוי פסולת. החברה תדאג לכל הציוד שתצטרכו לפינוי הפסולת וכמובן גם לכוח האדם, כאשר מדובר בדרך כלל על מכולות לפינוי אשפה, משאיות רמסע לפינוי הפסולת ושרוולים. בנוסף, הם ידאגו לשינוע הפסולת בעזרת משאיות הרמסע אל המקום המיועד לה שהוא אתר לפינוי פסולת מורשה ולאישורים שתצטרכו כדי לבצע את הפינוי וכדי להתחבר בהמשך לתשתיות העירייה.

חשיבות פינוי הפסולת

לפינוי הפסולת חשיבות גדולה- שמירה על סביבה נקייה למען כולנו. כל פסולת שמושלכת בטבע היא נזק אבל פסולת בניין במיוחד כי היא מכילה חומרים לא מתכלים וחומרים רעילים. פסולת בניין אשר מושלכת באתר לא מוסדר וחוקי עלולה לגרום ל:

  • התלקחות של חומרים רעילים ומסרטנים שיפגעו בבעלי החיים ובבני אדם.
  • הרס של בתי גידול טבעיים ושל שטחים חקלאיים.
  • פגיעה במאגרי המים של בע"ח וזיהום מי התהום של בני האדם.
  • חנק של בעלי חיים מהפסולת.

זאת אחת הסיבות שהזכרנו בתחילת המאמר את המילה אסור. אסור לכם לשכוח לדאוג לפינוי פסולת. הסיבה השנייה היא שמבחינת החוק, פינוי פסולת לאתר לא חוקי היא עבירה על החוק שתגרור קנסות כבדים ואפילו מאסר. גם אם לא אתם אלה שפיניתם את הפסולת אלא חברה שהשכרתם, אתם (והחברה ששכרתם) תשלמו את המחיר. הסיבה לכך שהעונשים הם כבדים היא בגלל הנזקים הכבדים שיכולים להיגרם עקב העבירה.

מה עוד צריך לדעת על פינוי פסולת בזמן שיפוצים?

בזמן השיפוצים ופינוי הפסולת, חשוב לדאוג לטופס 4– טופס התקשרות עם אתר לפינוי פסולת. החשיבות של הטופס היא גדולה מכיוון שללא הטופס, העירייה לא תספק לכם את התשתיות שלה כי מבחינתם, לא פיניתם את הפסולת. ללא התשתיות כל המעבר לבית יתעכב.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!