אחסון תכולת דירה בעקבות שיפוץ

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

כמעט כל אחד ואחת מכירים את המצב את המצב שבו מצד אחד כבר ישנה הבנה שחובה לבצע שיפוץ משמעותי בדירה, ומצד שני יש גם חשש מפני הבלגן והפגיעה בשגרת החיים. מצד אחד התשתיות הקיימות כבר לא עומדות בעומסים ויש לא מעט תקלות, ומצד שני המחשבה על עבודות משמעותיות בבית מייצרת קושי לצאת לדרך. אחסון תכולת דירה הוא שירות שמתאים למקרים שונים שבהם יש צורך לפנות את הבית מכל או מרוב הפריטים שיש בו – וגם לקראת שיפוץ גדול כדאי לשקול לנצל את האופציה הזו.

למה כדאי לאחסן את התכולה לקראת השיפוץ?

הסיבה הראשונה שבגללה כדאי למצוא מקום שמציע אחסון דירה לקראת שיפוץ היא הרצון למנוע נזקים לרהיטים ולפריטים יקרים אחרים שיש בבית. גם כשהעבודות השונות מבוצעות על-ידי אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים ביותר, עדיין עלולה להתרחש תקלה וכתוצאה ממנה פגיעה של ממש בשידה אהובה למשל. גם אם הסיכוי לכך מאוד נמוך, עדיין יש חשש וכדי לעבור את התקופה עם מינימום מתח ובראש שקט באמת, כדאי לאחסן תכולה יקרת ערך, גם כספית וגם רגשית. הסיבה השנייה היא שככל שהבית פחות עמוס, כך קל יותר להשלים את השיפוץ בזמן קצר יותר – ובעצם אתם חוסכים לעצמכם זמן יקר, מצמצמים את תקופת הבלגן והפגיעה בשגרת החיים ואפילו כסף

איך לבחור מקום לאחסון התכולה?

במקרים רבים חיפוש שירות אחסון תכולת בית מתבצע כשעיקר תשומת הלב היא למחיר. אמנם האחסון הוא לטווח קצר יחסית, והרצון לחסוך כסף מובן, מה גם שיש צורך לממן את השיפוץ – אבל חשוב מאוד לבחון עוד פרמטרים משמעותיים.

ראשית, כדאי לוודא שהמחסן שבו יאוחסן הרכוש שלכם אטום לחלוטין – לחדירת מכרסמים, יונים וחרקים מזיקים, למים ולגורמים נוספים שעלולים להזיק לתכולה. שנית, מומלץ להעדיף מקומות שהצטיידו במערכת אבטחה משוכללת, הן בפני פריצות והן בפני אש. בהקשר זה רצוי כמובן גם לבדוק את האחריות שאתם מקבלים על האחסון, כדי שלא יצוצו הפתעות לא נעימות.

עוד המלצה היא למצוא חברה שמציעה מגוון מחסנים ומכולות, בשלל גדלים, כדי שלא תשלמו מחיר גבוה מדי על שטח שאתם לא באמת זקוקים לו ומצד שני כל התכולה שאתם רוצים לפנות מהבית לקראת השיפוץ תיכנס אליו.

מה עוד חשוב לקחת בחשבון לפני אחסון תכולת הדירה?

המטרה של אחסון תכולת דירות היא כאמור להגן על הרכוש ולמנוע לחץ מיותר בזמן השיפוץ. כמובן שכדאי להגן על כל הפריטים היקרים לכם גם בזמן האחסון, וגם במהלך ההובלות אל המחסן וממנו בחזרה. ישנן חברות הובלות שמציעות שירות משולב, במחירים אטרקטיביים – כדאי לבחון את האופציה וכך לחסוך גם זמן וגם כסף.

בנוסף כדאי להתייעץ עם קבלן השיפוצים לגבי התכולה שאותה תאחסנו – הניסיון הרב שלו יעזור לכם להשאיר בדירה את מה שאין באמת צורך לאחסן, וכך תוכלו למצוא מכולה קטנה יותר וזולה יותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!