איתור תשתיות בציוד מתקדם חברת GO PANDA

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

איתור תשתיות הוא מהלך חשוב מאין כמותו, שנועד לוודא כי בתא שטח מסוים בו אנו מעוניינים לבצע חפירה, לא עוברים קווי תשתית שעצם החפירה יכולה לפגוע בהם ולייצר פגיעה נרחבת באחרים או בצוות העובדים עצמו. למעשה, פגיעה בקו תשתית מהווה עבירה פלילית ובמקרה הטוב יכולה להסתיים בנזק כלכלי לא פשוט, ובמקרה הרע גם באובדן חיי אדם ובנזקים נרחבים בעלי השלכות כלכליות דרמטיות. מצד שני, איתור תשתיות לא מבצע חפירה של כל השטח כדי לבדוק היכן עוברים קווי התשתית, כך שניתן יהיה להימנע מהם. תהליך זה מבוצע כיום באמצעים טכנולוגיים חדשניים והבולט שבהם הוא איתור תשתיות בציוד מתקדם חברת GO PANDA.

 

כיצד מתנהל התהליך של איתור תשתיות?

התהליך של איתור תשתיות הוא תהליך שמתחיל בקריאת מפות ושרטוטים של השטח האמור. את השרטוטים ניתן להשיג מהרשות המקומית שבתחומה מבוצעות החפירות, אם כי במרבית המקרים השרטוטים לא מלאים והם אינם מעודכנים ולכן לא ניתן להסתמך עליהם בעיניים עצומות, אלא רק להיעזר בהם בתהליך האיתור. האיתור עצמו מבוצע באמצעות מכשור טכנולוגי שמבוסס על שליחת גלי רדיו אל תוך הקרקע וקליטת הגלים החוזרים ממנה. באמצעות מדידת הפער בין הגל שנשלח ובין הגל שהוחזר, ניתן לבנות תמונת מצב של מה שקורה בתוך הקרקע מבחינת צפיפויות חומרים. כך למשל, אם עובר במקום צינור מים, ביוב או חשמל, תראה בדיקה זו תבנית קבועה של הגלים החוזרים מהצינור לעומת הגלים המוחזרים מהאדמה הרכה מסביב.

 

מדוע חשוב לבצע את הבדיקה באמצעים מתקדמים בלבד?

כפי שניתן להעריך, בקרקע יש לא מעט אלמנטים שיכולים להחזיר את גלי הרדיו בצורה שונה ולעיתים משטח סלעי נרחב יכול להסוות צינור תשתית שעובר מעליו. אבנים קטנות או סלעים בינוניים הפזורים בתוך הקרקע יכולים גם הם להחזיר קריאות דומות לאלו של קווי תשתית. איתור תשתיות בציוד מתקדם חברת GO PANDA מבוצע באמצעות מכשור סופר מתקדם בעל רגישות גבוהה מאוד בפענוח הגלים החוזרים ולכן מאפשר לא רק להבדיל בין רמות שונות של צפיפות חומר ברזולוציה גבוהה יותר, אלא גם לזהות תבניות בצורה אפקטיבית יותר, תוך התעלמות מהחזרי גל שאינם משקפים תבנית המאפיינת קו תשתית.

 

אבל זה לא רק הציוד

אחרי שאמרנו את כל זה, איתור תשתיות זה ממש לא רק ציוד. ישנה חשיבות עליונה ליכולת של הצוות המקצועי לתכנן את תהליך האיתור, לקבוע את האזורים הנבדקים לפי הסדר הנכון ועל פי הצורך לקבוע אזורים ספציפיים בהם יהיה צורך לבצע איתור עיוור באמצעות חישוף פיזי של התשתיות. בנוסף לכך, ישנה חשיבות רבה ליכולת של הצוות המקצועי לקרוא ולפענח את תוצאות הבדיקה ואלו בדיוק היכולות שהופכות את חברת GO PANDA לאחת המומחיות בתחום מורכב זה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!