בטון מוחלק מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מהו בטון מוחלק?

בעבר, כששמענו את המילה בטון, ראינו בעיני רוחנו יציקה מכוערת ואפורה, מגרש מוזנח, מאובק ומיושן, שנראה כהכנה לריצוף, או שהותקן במקומות סמויים מהעין בניגוד לקרמיקה או למרצפות איכותיות יותר. הקידמה והעיצוב נכנסו בשנים האחרונות גם לתחום הבטון, ובטון מוחלק הוא מוצר אחר לגמרי, בעל מראה יוקרתי ודקורטיבי הכולל דוגמאות כמעט בכל צורה וצבע. בעבר בטון שימש ליציקה במשטחים גדולים כמו מגרשים, חניונים, מפעלים מבני תעשייה, אך היום ניתן למצוא אותו בבתי פרטיים רבים כבחירה בחומר עמיד, איכותי ומגוון. למעשה, מדובר בשכבת בטון אחת, שעוברת תהליכי החלקה והשטחה באמצעות מכשור ייעודי. בניגוד לריצוף, שכבת הבטון אינה דורשת תשתית יציקת בטון, והיא ניתנת לחלוקה עדינה עם יכולת בחירת דוגמאות להטבעה, שיתרונה גם בעמידותה הרבה בפני שחיקה. ניתן למצוא בטון מוחלק כריצוף חוץ ואף בתוך הבית, כמדרגות חיצוניות וכמשטח משופע. לאחר סיום ההחלקה וההתקנה יש שיטות שונות לגימור על פי בחירת הלקוח, הכוללות איטום באמצעות סילר שקוף או צבעוני, צריבה או ליטוש שלכל אחת מראה שונה.

למה משמש הבטון המוחלק הדקורטיבי?

משטחים של בטון דקורטיבי מתאימים במיוחד ליצירת שבילים ומעברים, להכנת מסלולים משופעים, לעיצוב משטחים בגינות, ליצירת מדרגות בחצרות, בסמוך לדלתות ואף בתוך הבתים. ניתן לרצף בהם חנויות, בניינים ציבוריים, חניות, חניונים ועוד. בשל יכולות העיצוב הרבות של הבטון המוחלק, הוא משמש למשטחים גדולים הגלויים לעין כחלק מעיצוב החלל.

מה היתרונות של הבטון המעוצב?

-היתרון הראשון והבולט של הבטון הוא עמידותו הרבה בפני שחיקה וחוזקו. בזכות שכבת ההגנה העליונה, הסילר, המשטח אטום ועמיד בפני כתמים וספיגת נוזלים, כך שאינו משנה את צבעו ואינו דוהה. העמידות לאורך זמן לא מצריכה החלפה ותיקונים של חלקים שהתבלו, וזהו פתרון למוצר השומר על איכותו לשנים רבות.

-כשרוצים לבחור דוגמה למשטח, למדרגות, לשביל או לכל צורך, הבעיה הגדולה ביותר היא הבחירה הקשה בין אין-סוף דוגמאות וצבעים. ניתן לבחור כל צבע בכל מרקם, דמוי דק או דמוי פרקט, דמוי קרמיקה או עם הטבעות שונות או שילוב של כמה דוגמאות יחד. היתרון הגדול הוא היכולת לקבל עיצוב דמוי דק בצבע הרצוי, אך ללא עיסוק בעץ על כל חסרונותיו ובאופן שיחסוך טיפול ויחזיק לאורך שנים. ניתן לבחור את גודל המרצפות התחומות ללא הגבלה כמעט, לבחור חלוקה לא שוויונית, להוסיף צורות ודוגמאות, כשהגימור הופך את התוצר ליוקרתי.

-הניקיון של המשטח פשוט וקל בזכות ציפוי הסילר, כך שאין צורך להשתמש בחומרים להסרת כתמים והוא אינו סופח לכלוך או עובש ואינו מתקלף.

-הבטון אינו מצריך הוספת רובה בין האריחים או הדוגמאות, יתרון שמשפיע לא רק על העמידות לאורך שנים, אלא הופך את המשטח לאחיד, חלק וללא משקעים.

-הריצוף בבטון נעשה במהירות, כיוון שלא צריך הכנה גדולה או יציקה תחתית, ולכן הוא לוקח ימים בודדים.

-ריצוף בבטון מתאים במיוחד לעסקים ולמוסדות ציבוריים שבהם תנועה רבה של קהל ורכבים, כיוון שהעמידות הרבה של המשטח מאפשרת לחסוך בעלויות התחזוקה והניקיון, אך להתהדר במראה יוקרתי ומטופח.

מהם שלבי העבודה?

שלבי ההכנה של בטון מוחלק משתנים בהתאם לשטח המיועד. פנים הבית ידרוש פחות הכנה ועבודה לפני היציקה, ועבודות החוץ יצריכו יישור של הקרקע, הוספת חצץ וכיסוי בבד יוטה על מנת למנוע התפתחות של צמחייה בין הריצוף. אחרי ההכנה פורסים רשתות ברזל מהודקות זו לזו לפני היציקה כדי למנוע סדקים. יציקת הבטון מתבצעת באמצעות משאבה, ואחריה משטחים ומחליקים את המשטח. מאפשרים לבטון להתייבש מעט, מוסיפים דוגמאות והטבעות לפי הבחירה והדוגמה המבוקשת ומשאירים לייבוש מלא. לבסוף מורחים שכבת סילר על כל המשטח כדי להקנות לו מראה מבריק, יוקרתי וכדי להגן עליו לאורך זמן.

אילו סוגי עיצוב קיימים?

מיקרוטופינג – חיפוי בטון המשלב חומרים פולימריים בשכבה דקה מהבטון הרגיל, ואותו ניתן להתקין על ריצוף קיים מבלי לפרקו. הוא עמיד יותר בפני פגעי מים, חומרים שונים ולכלוך וניתן לשלוט טוב יותר על הגוון הסופי.

בטון מוטבע

המכונה גם בומנייט, הוא ריצוף באמצעות תבנית של צורות שונות, חלוקה על פי בחירה, צבעים, הטבעה של ציורים ועוד. העיצוב הוא פרקטי, יוקרתי ומבריק, המאפשר ריצוף במשטחים גדולים לשימושים רבים, פרטיים כמו גם ציבוריים או מסחריים.

בטון מוחלק צרוב

זהו בטון שעובר תהליך של צריבה, שבו מוחדרות חומצות שמאפשרות גוונים מיוחדים על פי בחירה.

מחירים של ריצוף בבטון

כשמדובר על בטון מוחלק, מחיר השוק עומד על 500-350 ₪ למ"ר. עם זאת, המחיר משתנה בהתאם לסוג השטח אותו תבחרו לרצף, גודלו, צורת החלל והצורך בעבודת הכנה כמו הוצאת ריצוף קיים. גם לגישה לשטח יש משמעות במחיר, שכן צריך להוביל משאבת בטון לאזור הסמוך למשטח המבוקש ולעיתים יש צורך בהכנת המסלול. כמו כן, העבודה עצמה מתבצעת על ידי מספר אנשים, דבר שמשפיע על המחיר, אם כי היתרון הוא בזמן עבודה קצר.

בחירה בחברה אמינה

היחידה לשיפוצים היא חברה בעלת ניסיון בכל תחומי הבנייה והבטון, ונותנת מענה ופתרונות לצורכי לקוחותיה במגוון נושאים. אנו מתאימים את הפתרון לכל משטח בעבודה יסודית, אחראית ומנוסה, תוך הקפדה על גימור איכותי המחזיק לאורך זמן. אם אתם מעוניינים בייעוץ לבחירת הכיסוי המתאים למשטח או בבחירת העיצוב – נשמח להציג בפניכם דוגמאות שונות על היתרונות והמאפיינים של כל אחת מהן. עובדי החברה עברו הכשרה מקצועית בשימוש בחומרים הטובים ביותר ובשלבי העבודה ליצירת המוצר האיכותי ביותר. פנו אלינו ונגיע לבדוק את האתר המיועד ולתת הצעת מחיר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!