בנייה קלה מחירים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אנו רואים איך מה שהתחיל בתור טרנד, הולך, מתפתח ותופס תאוצה מיום ליום כאשר יותר ויותר בתים צמודי קרקע בעיקר או בתים פרטיים של שתי קומות מחליטים להשתמש בשיטת הבנייה הקלה לאור היתרונות הרבים שלה. רבים חושבים שבנייה קלה משמעותה היא שהמבנה אינו יהיה עמיד כמו מבנה אשר נבנה בשיטות הבנייה הקונבנציונלית אך זוהי טעות היות וכל בית אשר נבנה בשיטת הבנייה הקלה ועומד בכל התקנים של הבנייה הזו יהיה עמיד כמו כל בית שנבנה בשיטת הבנייה הישנות והמוכרות.  בפוסט הבא נציג בפניכם את המחירים של בנייה קלה ואת היתרונות של הבנייה הקלה על פני הבניה המסורתית.

בנייה קלה במחירים נוחים אל מול בנייה קונבנציונלית במחירים יקרים

אחד הפרמטרים שקובעים עבור אנשים רבים את השיטה בה יבנה הפרויקט שלהם הוא הכסף. בסופו של דבר בנייה קלה במחירים של כ-4000 ש״ח למ״ר אל מול כ-5500 ש״ח למ״ר במקרה של בנייה קונבנציונלית היא זולה בעשרות אחוזים, דבר שהופך להיות משמעותי מאוד שבונים בית. בנוסף כאשר נבנה בית תמיד ישנן תוספות למחיר כתוצאה מכל מיני דברים שצצו ולא היו מתכוננים בבנייה קונבנציונלית, דבר שכמעט ואינו קיים כאשר אנחנו בונים בית בשיטת הבנייה הקלה. ולכן האלמנט של המחיר בנייה למ״ר בבנייה הקלה מכריע הרבה פעמים לבחור לטובת שיטה זו.

יתרונות של בנייה קלה מחירים

אחד היתרונות המובהקים של בנייה קלה אל מול הבנייה הקונבנציונלית היא השמירה על איכות הסביבה. גם במהלך העבודה עצמה, בנייה קלה אינה מלכלכת ומזהמת וגם השימוש בחומרים ייעודיים לבנייה בשיטת הבנייה הקלה הופכת אותה לירוקה יותר ולכן זוהי שיטה שמועדפת על ידי רבים.

בנוסף, בשיטת הבנייה הקלה אנו משתמשים בפחות חומר גלם ועל כן אנו חוסכים בעלויות וגם בונים בשיטה שהיא בת קיימא ומנצלת בצורה מקסימלית את חומרי הגלם. היתרון המשמעותי ביותר כאשר אנו בונים בית בשיטת הבנייה הקלה הוא ככל הנראה הזמן בו הבית יהיה מוכן. ברוב המקרים, פרוייקט של בית פרטי הנבנה בשיטת בנייה קונבנציונלית יהיה מוכן תוך סדר גודל של שנה כאשר מאידך פרוייקט הנבנה בשיטת הבנייה הקלה יהיה מוכן לעיתים תוך מספר שבועות בלבד לאור העובדה שהוא מגיע לאתר הבנייה כמעט מוכן לגמרי וכל שעלינו לעשות הוא לחבר את החלקים, ממש כמו פאזל או לגו.

אלמנט הזמן הוא יתרון עצום והוא לעיתים חוסך למשפחות עשרות אלפי שקלים בנוסף לעלויות הבנייה של שכירות של בית או דירה אחרים בזמן שהפרויקט נמצא בבנייה ולכן העובדה שהבית יכול להיות מוכן תוך כחודשיים הוא יתרון עצום. כמו כן במידה ונרצה להוסיף חלקים כאלה ואחרים לבית לאחר תקופת זמן כלשהי נוכל לעשות זאת בצורה יותר פשוטה מאשר אם הבית היה נבנה בשיטה קונבנציונלית.

בנייה קלה מחיר

אחת השיטות שהולכות ונהיות נפוצות יותר בעולם הבנייה היא שיטת הבנייה הקלה. עולם הבנייה הקלה התפתח בעיקר באירופה ובארצות הברית שם השתמשו בשיטה על מנת להוזיל עלויות בעיקר אך גם למצוא פתרון לבעיית הבנייה באמצעות עץ ולכן החלו להשתמש בשיטה הזו שמאז רק צברה תאוצה. אנו נראה שימוש בבנייה קלה בעיקר כאשר בונים בית פרטי של שתיים עד שלוש קומות או משרד קטן צמוד קרקע. בשנים האחרונות חלה עליה בתחום הבנייה הקלה ואנו רואים אותה בעיקר בתחום הבנייה הפרטית שכן יותר ויותר בתים פרטיים ברחבי הארץ פונים לחברות בנייה המתמחות בשיטת הבנייה הקלה. כיום קיימות בארץ חברות רבות שעוסקות בסוג הבנייה הזו כאשר חלקן אף עובדות בשיטת קבלן מפתח ולוקחות אחריות על כל הפרויקט בעוד חלק רק יקימו עבורכם את השלד של המבנה.

איך בנוי פרויקט בנייה קלה מחיר?

השוני העיקרי בבנייה קלה הוא השלד של המבנה שבדרך כלל יהיה עשוי מאלומיניום או מפלדה, דרך שמאפשר מעט גמישות תכנונית בשטח עצמו. הקירות של המבנה יהיו לוחות שמוכנים מראש במפעל ומגיעים על פי מידות שהוזמנו מראש אל אתר הפרויקט. העובדה שהשלד של הבית יחסית פשוט מאוד להקמה מקנה לנו חסכון רב בזמן עבודה יקר וגם בעלות החומרים שהיא הרבה יותר זולה מחומרים מהם עשוי בית שנבנה בשיטת הבנייה הקונבנציונלית. למעשה אנחנו חוסכים פה פעמיים, פעם אחת בעלות החומרים שהיא זולה משמעותית מחומרי בנייה אחרים ופעם שנייה במשך הבנייה שמתקצר משמעותית וכך אנו למעשה חוסכים בזמן עבודה של פועלים וקבלנים ובכך מוזילים עלויות כוללות.

בנייה קלה מחיר – כמה זה באמת עולה לנו??

אז כפי שכבר התחלנו להסביר קודם לכן המחירים של בנייה קלה הם יחסית נמוכים מהמחירים שאנו נתקלים בהם בבנייה קונבנציונלית בסדר גודל של בין 20 ל-30 אחוזים פחות לטובת הבנייה הקלה, כאשר כפי שציינו הפרשי המחיר נעוצים בעלות החומרים הזולה יותר ובמשך זמן העבודה הקצר יותר.

העלויות של בית שנבנה בבנייה קלה יהיו בין 3500 ש״ח לבין 5000 ש״ח למ״ר כאשר ההפרש בין התסריט הזול לתסריט היקר ביותר נעוץ כמובן במספר גורמים כאשר הראשון מביניהם הוא רמת הגימור משכמו בכל פרויקט בנייה שהוא גם בבנייה קלה ישנם רמות מסויימות של גימור ועלינו להחליט מהי רמת הגימור הרצויה לפרויקט שלנו ומכאן גם יגזרו העלויות של הבנייה. דבר שני שעלינו לקחת בחשבון הוא עלות חומרי הבידוד שעלינו להשקיע בהם עבור הפרויקט שלנו.

היות והקירות בבנייה קלה הם דקים יחסית לקירות של בנייה קונבנציונלית עלינו להשקיע יותר בבידוד טרמי ולכן העלויות שאנו צופים נגזרות גם מרמת הבידוד אותה נשקיע. כמובן שכדאי להשקיע בבידוד כמה שיותר שכן הדבר יחסוך לנו עלויות אנרגיה גבוהות בהמשך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!