עלות בניה קלה: 100% מוכח בשטח

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

הטרנד של בניה קלה תופס תאוצה רבה בשנים האחרונות כאשר אנו רואים סביבנו יותר ויותר מבנים נבנים תחת שיטת הבניה הקלה. שיטת הבניה הקלה למעשה מדברת על בניית מבנה ללא בלוקים או טיח אלא בעזרת לוחות מיוחדים המותקנים על גבי קונסטרוקציה שלרוב עשויה מחומרים כמו עץ או פלדה. 

אותם לוחות מיוחדים מגיעים כבר מוכנים מן המפעל אל אתר הבניה וכל מה שנשאר למעשה הוא להתקין אותם על גבי הקונסטרוקציה במקום בתוספת חומרי בידוד. על מנת לשמור על הטמפרטורה של הבית. כיום אנו רואים בעולם הבנייה יותר ויותר מבנים קמים בשיטה זו כאשר בעיקר יחידות דיור, בתים צמודי קרקע, תוספות בניה וכדומה. 

ראו גם: שיפוץ דירה מחירון

כלי שיפוצים
pixabay

יתרונות של בניה קלה

לבניה קלה ישנם יתרונות רבים על פני סגנון הבניה הקונבציונלית כאשר בין היתר היא מהירות הבניה של פרויקט בשיטת הבניה הקלה. כאשר אנו בונים מבנה בשיטה זו משך הפרויקט עשוי להתקצר ביותר ממחצית הזמן שהיה לוקח לבנות את אותו מבנה בשיטה הקונבנציונלית. 

הדבר משפיע באופן ישיר עם העלויות שזה אולי היתרון המרכזי של שיטת בניה קלה שכן מעבר לכך שמשך זמן עבודה מתקצר משמעותית ומוזיל את עלות הפרויקט כפועל יוצא גם החומרים יחסכו לנו כסף רב. בניית מבנה בשיטה זו עלולה לחסוך לנו בין 20-25 אחוז בעלות הפרויקט רק בחומרי הבניה עצמה למ״ר. 

מעבר לחסכון של הזמן והכסף נכנס פה שיקול של איכות הסביבה שכן הבניה הקלה היא הרבה פחות מלכלכת מבניה קונבנציונלית בכך שהיא כמעט ואינה משאירה טביעת אצבע של פסולת בניין ולכן ידידותית יותר. בנוסף, אותם חומרים מהם בונים את הבית הינם ידידותיים לסביבה ולרובם אם לא לכולם ידנו תו תקן של בניה ירוקה, כך שהמבנה עצמו, גם אם לא נבנה על פי התקן של בניה ירוקה הוא בהחלט מבנה שעומד בתנאים של שמירה על איכות הסביבה לטווח הקצר והארוך יחד. השמירה על איכות הסביבה מתבטאת גם בצריכת המשאבים של הבית לאחר האכלוס שלו היות והוא מבודד בצורה הרבה יותר טובה ממבנה שנבנה בשיטה הקונבנציונלית, ולכן דיירי הבית יצרכו פחות חשמל בצורה משמעותית. 

קבלן בניה קלה

תחום הבניה הקלה אומנם מאוד פופולארי בעולם בעיקר בארצות הברית ובאירופה אך בארץ הוא עדיין אינו מפותח מספיק. לכן, חשוב מאוד לבחור את הקבלן אותו תעסיקו בפרויקט שלכם בקפידה לאחר שבדקתם את הנסיון שלו בעולם הבניה הקלה אך בעיקר ביקשתם לשוחח עם לקוחות שלו שעבורם הוא בנה מבנה בשיטה זו. כאשר את׳ם משוחחים עם אותם לקוחות חשוב מאוד לשאול אותם לא רק אודות האישיות של הקבלן אלא על המקצועיות שלו, רמת הגימור, ההבנה בתחום הבניה הקלה ועוד. 

עלות בניה קלה

העלות לבניה קלה משתנה ותלוי בסוג הפרויקט ורמת המורכבות שלו לצד בחירת חומרי העבודה ורמת הגימור. ממוצע העלות למטר לבניה קלה נע בין 3,700-5,000 ש“ח למ“ר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!