בניית יחידת דיור בבית פרטי 35 מטר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

בעלי בתים רבים מתעניינים ורוצים לקבל כמה שיותר מידע על התהליך של בניית יחידת דיור בבית פרטי כאשר במסגרת ההליך ישנו ראשית את ההליך הבירוקרטי ורק לאחר מכן את הליך הבנייה בפועל. יש לציין כי כיום התהליך הרבה יותר פשוט ממה שהיה בעבר. גם השלב הבירוקרטי לוקח משמעותית פחות זמן וגם שלב הבנייה, בעיקר תודות לפיתוח שיטות בנייה חדשות התהליך לוקח זמן מועט של עד מספר שבועות לעיתים. 

קבלן ריצוף ב{CITYH}

מה הן הסיבות שבגינן נרצה לבצע בניית יחידת דיור בבית פרטי?

כיום בעלי בתים פרטיים רבים מעוניינים לבנות יחידת דיור ממגוון רב של סיבות כאשר בראש ובראשונה היא הכנסה נוספת. לבעלי שטח גדול יש אפשרות לבנות יחידת דיור גדולה שמתאימה למשפחה ובכך לגבות דמי שכירות חודשיים שיהוו להם הכנסה נוספת. ההשקעה בגין ההיתרים, ההיטלים ועלות הבנייה היא אינה גבוהה עבור בניית הבית ונוכל להחזיר את ההשקעה תוך זמן קצר ולהתחיל להכניס כסף נוסף. כמו כן הדבר מעלה את ערך המגרש שלנו היות ויש עליו כעת שני בתים בנויים. סיבה נוספת שבגינה רבים רוצים לבצע בניית יחידת דיור בבית פרטי הוא לתת לילדים שלהם אפשרות לגור בשטח שלהם, בדירה ייעודית להם מבלי לשלם דמי שכירות ובכך לעזור להם בהיבט הכלכלי. יחידת דיור עבור ילדיכם שהם רווקים או עם משפחה תעזור להם עד מאוד, מכיון שלא יצטרכו להיכנס להוצאות הכוללות שכירות לדירה ולא יהיו חייבים לרדוף אחרי קניית דירה ולשלם משכנתא בתחילת הדרך. 
ראו גם: מחיר טיח לבית פרטי

כיתד מתבצעת בניית יחידת דיור בבית פרטי?

אז לפני שאנחנו בכלל מתחילים לבנות חשוב מאוד לוודא שזכויות הבנייה של המגרש שלנו בכלל מאפשרות לנו לבנות יחידת דיור בחצר הבית שלנו. יש להגיש תוכניות מסודרות באמצעות אדריכל או מהנדס לרשות המקומית ורק לאחר קבלת היתר הבנייה להתחיל לבנות. לאחר שקיבלנו את כל ההיתרים הדרושים עלינו לבחור קבלן שיפוצים לביצוע העבודה אך עלינו להחליט אם אנחנו רוצים לבנות את הבית בשיטה של בנייה קלה או בנייה קונבנציונלית כאשר הדבר מכריע רבות על משך העבודה אך בעיקר על העלות שלה. 

כלי מדידה לשיפוץ

כמה עולה בניית יחידת דיור בבית פרטי?

העלויות של בניית יחידת דיור בבית פרטי משתנות ותלויות גם בגודל הבית, ברמת הגימור אלייה נרצה להגיע אך בעיקר בשיטת הבנייה אותה נבחר ליחידה שלנו. שיטת הבנייה הקלה תחסוך לנו זמן וכסף רב בניית היחידה והיא תעלה לנו בין סדרי גודל של 1500 ש״ח ל-2500 ש״ח למ״ר. בשיטה זו רוב החלקים של הבית באים מוכנים מהמפעל ויש להרכיב אותם יחד, בעיקר את הקירות והתקרה. במקרה של בנייה קונבנציונלית מסורתית עם בלוקים ובטון עלות הבנייה תנוע בין 3500 ש״ח ל- 5000 ש״ח למ״ר, שוב בהתאם לרמת הגימור הרצויה והגודל של המבנה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!