הדבקת ריצוף מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אם אתם חושבים להחליף את ריצוף הבית, לבטח שמעתם על האפשרות לבצע הדבקת ריצוף. המדובר למעשה בפרוצדורה פשוטה יחסית שבה מדביקים את אריחי הריצוף החדשים על גבי האריחים הישנים, כך שאין צורך בתהליך הארוך, היקר והמלוכלך של הרמת ריצוף ופינויו מהבית. בשיקול בין החלפת ריצוף ובין הדבקת ריצוף מחיר יכול בהחלט להיות פרמטר שימשוך אתכם לכיוון הדבקת הריצוף, אבל לא תמיד זו האופציה הטובה ביותר עבורכם. מתי נכון ומתי לא נכון לבצע הדבקת ריצוף? על כך מספרים לכם בשורות הבאות המומחים של היחידה לשיפוצים.

מה זה הדבקת ריצוף ולמה זה טוב?

אחת למספר שנים או אפילו עשורים, עולה בנו הצורך להחליף את ריצוף הבית לריצוף חדש יותר, עדכני יותר ומעוצב יותר. ריצוף מחדש של הבית, משמעותו החלפה של הריצוף הקיים ומשמעותה של החלפת ריצוף היא שיש להרים את כל המרצפות המותקנות, לפנות אותן מהדירה, להכין מחדש את כל הפלטפורמה שעליה יותקנו האריחים החדשים וכמובן לבסוף ריצוף מחדש עם האריחים החדשים. פרוצדורה זו יכולה לעלות המון כסף, לארוך המון זמן ולהיות כרוכה בהמון רעש, לכלוך ופגיעה בשגרת החיים. אפשרות אחרת היא האפשרות של הדבקת ריצוף. אפשרות זו מבוססת על היכולת להדביק אריחי ריצוף חדשים על גבי האריחים הקיימים, כך שניתן להשלים את המלאכה במהירות רבה יותר, במחיר נמוך יותר ותוך פגיעה מינימלית בשגרת החיים. בבחירה בין ריצוף מחדש ובין הדבקת ריצוף מחיר יכול להיות פרמטר מכריע שימשוך אתכם לאופציית ההדבקה שהיא הזולה יותר, אבל זאת לא תמיד האופציה הנכונה עבורכם.

מתי ניתן ומתי לא ניתן לבצע הדבקת ריצוף?

על אף שהאופציה של הדבקת ריצוף נשמעת אופציה אטרקטיבית למדי, בפועל לא תמיד ניתן או נכון לבצע אותה. המקרים המרכזיים בהם אתם רוצים להימנע מאופציית ההדבקה הם אלו:

  • הצנרת התת רצפתית ישנה מאוד ואתם רוצים להחליף אותה או לטפל בה – במקרה כזה בלאו הכי תצטרכו להרים את מרצפות הבית ולכן יהיה נכון יותר לבצע ריצוף מחדש קומפלט. דברים אלה נכונים לכל מקרה בו אתם בלאו הכי זקוקים לגישה אל המרחב התת רצפתי, כמו למשל לצורך התקנת חימום תת רצפתי, החלפת חול רטוב ולח שהצטבר במקום לאורך שנים וכן הלאה.
  • התקרה נמוכה יחסית – במבנים בהם התקרה אינה גבוהה במיוחד, תוספת של שניים שלושה ס"מ גובה הריצוף החדש על גבי הריצוף הקיים, יכולה לפגוע מאוד בתנאי המחייה בדירה ובמקרה כזה מומלץ מאוד להימנע מהדבקת ריצוף
  • הריצוף הקיים כולל בתוכו שברים ודפורמציות – הדבקת ריצוף מומלצת אך ורק כאשר הרצפה הקיימת תקינה במאה אחוז. אם יש אריחים שבורים, אריחים עקומים, אריחים רופפים וכן הלאה, כנראה שצריך לטפל בבסיס הריצוף ובמקרה כזה מומלץ לבצע החלפה מלאה של הריצוף.

בכל יתר המקרים, האופציה של הדבקת ריצוף היא בהחלט אופציה ששווה לכם לשקול בחיוב.

כמה עולה הדבקת ריצוף

אם אתם בוחרים באופציה של הדבקת ריצוף מחיר ההדבקה שיוצע לכם כולל למעשה את רכיב העבודה בלבד ואינו כולל את עלות האריחים. ככלל, עלות הדבקת ריצוף ממוצעת עומדת על 150 ₪ למטר רבוע של ריצוף, כאמור לא כולל עלות האריחים. יחידת השיפוצים היא קבלנית שיפוצים רשומה, המבצעת את כל סוגי השיפוצים לבית ובכלל זה מציעה לכם את האפשרות של הדבקת ריצוף מחיר אטרקטיבי ועבודה על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק, לרבות אחריות מלאה על העבודה, החומרים וכל יתר רכיבי הפרויקט.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!