המרכז לעבודות אלומיניום: יתרונות ומאפיינים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מבחינה פיזית, כימית ומכנית, אלומיניום הוא סוג של מתכת שדומה לפלדה, פליז, נחושת, אבץ, עופרת או טיטניום. הוא ניתן להמסה, יציקה, יצירת ועיבוד במתכונת דומה למתכות אלו, ומוליך זרמים חשמליים. האמת היא שלעתים קרובות, צוות העובדים של המרכז לעבודות אלומיניום משתמשים באותו ציוד ושיטות ייצור אלומיניום, כמו בשיטות המשמשות לייצור פלדה. במרכז לעבודות אלומיניום תוכלו להזמין בהתאמה אישית את כל סוגי עבודות האלומיניום לרבות תריסים וחלונות, שערים וגדרות, עבודות אלומיניום מעוצבות והכל על בסיס החומרים האיכותיים ביותר, רמת גימור גבוהה באחריות מלאה. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל היתרונות של עבודות אלומיניום מסוגים שונים.

https://italy-israel.co.il/  המרכז לעבודות אלומיניום

קלות המשקל

אלומיניום הוא סוג של מתכת קלה מאוד עם משקל פרטני של 2.7 גרם, כשליש ממשקל הפלדה. קלות המשקל מפחיתה את עלויות עבודות אלומיניום, והשימוש בו ברכבים מפחית משקל וצריכת אנרגיה תוך הגדלת כושר העמסה, הפחתת רעשים ושיפור רמות הנוחות. מכיון ומדובר בחומר קל, הרבה פעמים האלומיניום מחליף חומרים אחרים. למשל, אם עד לפני כמה שנים רוב הישראלים היו מזמינים פרגולה העשויה מעץ או ברזל, היום רובם בוחרים בפרגולת אלומיניום שגם לוקח הרבה פחות זמן לייצר אותה וגם הרבה פחות זמן להתקין אותה.

עמידות בפני טחב

באופן טבעי, אלומיניום יוצר ציפוי תחמוצת דק מגן שמונע מהמתכת ליצור מגע נוסף עם הסביבה. הוא שימושי במיוחד ליישומים בהם הוא חשוף להשפעות חלודה, רמו בארונות מטבח וברכבים. באופן כללי, סגסוגות אלומיניום עמידות פחות בפני קורוזיה בהשוואה לאלומיניום טהור, למעט סגסוגות מגנזיום-אלומיניום ימיות.

הצוות המקצועי של המרכז לעבודות אלומיניום מבצע סוגים שונים של טיפולים במשטחים כגון צביעה או לכה לשיפור מוגבר של המאפיין הזה.

מוליכות חשמלית ותרמית

אלומיניום הוא מוליך חום וחשמל מצוין, וביחס למשקלו, נחשב למוליך טוב כמעט פי שניים מנחושת, מה שהופך את האלומיניום לבחירה הראשונה עבור קווי ההולכה העיקריים.

זהו גם גוף קירור מעולה לביצוע עבודות אלומיניום רבות שדורשות ניקוז חום במהירות, כגון לוחות אם של מחשבים ונורות LED.

החזריות אור

אלומיניום הוא מחזיר אור טוב לעין כמו גם חום, וביחד עם משקלו הקל, הוא הופך לחומר אידיאלי למחזירי אור, למשל לאביזרי תאורה או שמיכות הצלה.

לגגות שעשויים מאלומיניום מצופה יש ערך רב בהפחתת חום השמש הפנימי בבית, על ידי השתקפות של עד 95% מאור השמש.

גמישות בביצוע עבודות אלומיניום

עבודות אלומיניום זמינות במגוון שיטות של עיבוד החומר במצב מותך. גמישותו מאפשרת יצירת מוצרי אלומיניום קרוב לסוף עיצוב המוצר, כולל יריעות, נייר כסף, תצורות גיאומטריות, צינורות, מוטות או חוטים, אלומיניום נמצא כמעט בכל המוצרים התעשייתיים והיומיומיים.

חוזק בטמפרטורות נמוכות

בניגוד לפלדה, שמועדת לשבירה במהירות בטמפרטורות נמוכות, לאלומיניום יש חוזק מתיחה מוגבר ככל שהטמפרטורות יורדות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!