כמה עולה כריתת עצים ומה חשוב לבדוק?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

כריתת עצים היא אחד התהליכים שרבים לא מודעים לרמת החשיבות שלהם, וחבל שכך. במחשבה ראשונה נדמה שמדובר בפעולה שפוגעת בעץ ומיותרת, אך למען האמת זהו צעד שלעתים אין דרך לחמוק ממנו. ברגע שאושרה פעולת כריתה, יש לגשת אליה לאחר תכנון מדוקדק ושיקול דעת, על מנת למנוע פגיעה בסביבת העץ וכמובן, בעץ עצמו.

ממה בנויה הצעת מחיר עבור כריתת עצים

 

כאמור, כריתת עצים היא תהליך הבנוי מתכנון נכון, פעולת הכריתה עצמה וגם פעולת פינוי פסולת לאחר מכן. כדי לוודא שהעבודה מתבצעת ברמה הגבוהה ביותר, יש להצמד לכמה פרמטרים חשובים:

 

  • מצב העץ – יש הבדל עצום בין עץ בריא וחזק במצב טוב, ובין עץ זקן וחולה שעומד ליפול. בהתאם למצב העץ, יבנה איש המקצוע את הצעת המחיר שכן אופן הטיפול בכל אחד יהיה שונה ולעתים מסובך יותר מעצים אחרים.
  • משקל העץ – ככל שהעץ שוקל יותר וגדול יותר, כך דרוש לאיש המקצוע ציוד מיוחד יותר על מנת להעניק לו את הטיפול הטוב והנקי ביותר. כך, מחיר הכריתה ישתנה גם בהתאם למשקל העץ.
  • דחיפות – ישנם מקרים בהם אפשר להמתין מעט עם נושא הכריתה, ויש מקרים שהעץ מהווה סכנה של ממש על הסביבה שלו, בעיקר אם יישאר בה עוד זמן רב. כשהמצב הופך דחוף ומסוכן יותר, יש לבצע את הכריתה בהקדם האפשרי מה שמעלה את המחיר בהתאם.
  • פשטות העבודה – לעתים עבודת הכריתה תהיה קלה ופשוטה, במקרים אחרים נקודת הכריתה נמצאת במקומות שקשה להגיע אליהם אלא באמצעות ציוד מיוחד ובדרכי גישה מסוכנות מעט. ככל שיהיה קשה יותר לכורת העצים לגשת לעבודה, הדבר ישפיע על המחיר.
  • פינוי פסולת בסיום – מומלץ לבחור בכורת עצים שלא ידלג על שלב פינוי הפסולת בתום העבודה. הוא יגיע עם ציוד מיוחד שמטרתו לנקות את הסביבה מהפסולת שהצטברה לאחר ביצוע העבודה, החל מענפים גדולים וכבדים ועלים שנשרו, חתיכות גזע ועוד.

 

אסור לשכוח גם את החוק

 

כריתת עצים לא יכולה להתבצע סתם כך, את זה כל כורת עצים מקצועי יספר לכם. בישראל נהוג חוק המגדיר כל עץ בוגר כעץ מוגן, כך שאם עולה הצורך לכרות אותו יש לקבל אישור רשמי מפקיד היערות בסביבתכם. רק לאחר שיתקבל האישור, ייגש כורת העצים לעבודה. נפלתם על איש מקצוע שלא מבקש מכם את האישור הרשמי? כדאי לשקול שנית את הבחירה בו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!